Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 11 Guests are viewing this topic.

daniel321

Deschidere DEx12 Craiova Pitesti DEx12 Tr2 Lot1 Piatra Olt Bals 21042022


paullie

Buun. Acuma Primaria Piatra si CJ Olt sa puna mâna sa modernizeze DC13 si DC 79 plus cam 1,5 km legatura intre ele (din care 200m suprtaversarea CF) si gata.

Dar n-ai cu cine.

Ionut

Astea da, sunt ascunse, dar am văzut și girații unde DEx12 nu era indicat deloc.

adiarc

m-am uitat si eu la filmare

pare mult mai claustrofobica mare parte din lot unde avem parapeti metalici...fata de cei de beton...va fii urat cand se defecteaza camioane si vor musca si din banda 1...unde nu-i cap...vai de picioare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

panzer

Tocmai m-am intors din Olanda. Sa vezi "ciudatenie": in timpul zilei au redus viteza pe autostrazi de la 130kmh la 100kmh. Dupa 19:00 poti sa mergi cu 130kmh.
Noi pe contrasens: o marim pe DXuri la 120kmh.

Stiu ca pe sistemul vechi ma umpleam de minusuri. Dar tot sunt convins ca ei au dreptate, doar ca o sa ne mai ia 20 de ani.

dnyhouse

#6545
Cred ca o fac pentru reducerea poluarii si incurajarea transportului feroviar. In Olanda sunt distante mici intre orasele mari si sunt trenuri din 15 in 15 minute intre ele. Noi nu avem nici drumuri nici trenuri rapide. Mai intai sa le facem p-astea ca lumea (va dura decenii) si dupa mai vedem ce facem si cu poluarea:))

Sealand01

Am fost și eu pe dx, foarte tare, foarte bun. Mi se pare ca funcționează perfect la 120, lejer. Pe banda 1, nu am simțit diferența fata de A. Pe banda 2 într-adevăr se simte puțin prea aproape parapetul, dar pana la urma banda 2 e sa depasesti. Spațiul median imens, peste câțiva ani trebuie obligatoriu apropiat, aproape ca e o banda acolo, macar 50 de cm de ambele părți și mărită banda de urgenta cu 25-30 de cm și e perfecta.

Bineinteles, daca oprești, te lipești de parapet chiar sa intrii pe șanțul ala de scurgere, asa dacă oprești la juma de metru, normal ca se intra mult pe banda 1

P.s Olanda cred ca e mai mica decât Transilvania și au autostrăzi și cf-uri peste tot. Sa construim noi infrastructura Olandei și o sa ne permitem sa scadem viteza

Am mers cu 120 pe dx și pana la Craiova am venit cu 60 pe dn

Ionut

#6547
Pe T3 și T4 se va (re)trage parapetul spre spațiul median, după cum s-a bătut nenorocitul de fost-ministru. Așa a promis UMB, cel puțin, sper să se țină de promisiune, pentru că schimbarea de normativ nu se aplică pe contractele deja semnate... decât cu insistențe și rugăminți și negocieri.

Deci va fi mai scăzută senzația de claustrofobie pe DX. Și pe A desigur, de acum înainte.

Spațiul median mie mi se pare okay dimensionat, parapetul are nevoie de spațiu "de lucru" în caz de accident.

Tony7Y

#6548
@panzer

Hai sa comparam iar mere cu pere.
Compari Olanda, plina de autostrazi, unde distanta intre principalele orase e de 100, 100 si ceva de km cu Romania.

In cat timp traversezi Olanda? In cat timp traversezi Romania in situatia actuala si in cat timp ai travera Romania daca am avea o autostrada cap-coada?

Ai mers cu 100 km/h pe autostrada la noi? Ai merge cu 100 km/h de la Arad la Constanta? Iti zic eu ca nu. Ai merge cu minim 140-150. Dar noi suntem buni sa dam exemple.

Altii pe autostrazi nu au limita de viteza. Dupa care sa ne luam pana la urma?
Nu trebuie sa te iei dupa nimeni 100%. Iti faci regulile dupa ce ai acasa. Dupa relief, dupa distante, dupa educatia rutiera a oamenilor.

O sa fie DEx-uri la noi unde poate o sa fie nevoie de o limita de viteza de 100 km/h, acolo unde curbele o sa fie mai stranse etc. La fel cum sunt anumite limitari de 80-100 km/h pe portiuni din autostrazi.

Pentru DEx12 nu ar trebui sa fie cazul. 120 km/h pentru drumul asta e o viteza optima.

archaeus

#6549
Quote from: Ionut on April 22, 2022, 09:22:55 AMAm văzut că unii se plâng de(ja) de trambuline.
Am fost astazi sa dau o tura. Laser frate! La  prima culee de la Oltet pe directia Bals-Slatina se simte un inceput de trambulina, la fel, tot la Oltet, la prima culee pe directia Slatina-Bals. De asemenea rosturile de dilatatie se simt binisor la 120-130km/h. Destule masini si multe tiruri pe drum, portiunea se parcurge in 10-12 minute. 

Ionut

@archaeus
Mulțumesc!

Două remarci personale:
1. Drumul mi se pare foarte aglomerat. Adică trafic mult imediat după deschidere. Ori au venit toți curioșii să dea o tură, ori ăsta e traficul obișnuit. Ori ambele.

2. Cam multe petice pe uzură între nodurile Balș Vest și Balș Est. Cât e garanția, 10 ani?

IulianV

Am fost si eu ieri pe DEx si da, acostamentul o sa fie o problema pentru oameni care chiar au o problema. In schimb nu pot intelege persoanele de se simt "claustrofobe" pe benzile de rulare. Poti depasi linistit turisme, dube, tiruri etc. Stiu ca a fost aceeasi discutie si cand au fost momentate separatoare pe Slatina-Pitesti, au sarit multi in sus ca nu mai poti depasi, ca banda e mai stramta, claustrofobie, iar in urcarile de pe Slatina - Pitesti au loc linistit sa depaseasca 2 tiruri, dar multi "claustrofobi" cu turisme nu. Cam asta e discutia si pe acest DEx12. Tir B1 Tir B2 o sa fie ok si fara probleme, iar o parte din turisme o sa spuna ca nu pot depasi in siguranta.
Drumuri bune tuturor si haideti sa nu mai "cautam" probleme in orice!

archaeus

^
Eu cred ca asta este traficul normal pe portiunea asta, cel putin pana la Slatina. Si inainte de Dx12 portiunea naspa era Craiova-Slatina, dupa Slatina se mergea decent pana la Pitesti.

dr4qul4

e si Pastele. Luni va prinde foarte bine ocolirea Balsului.
Abia astept sa fie gata si Slatina, pentru ca atunci Bucuresti-Tg Jiu va fi comparabil ca timp pe Craiova (vs Valcea).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sealand01

Nu chiar pana la Pitești. Pe la albota e aglomerat pe ambele sensuri de ex