Secundare feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by Balto, August 07, 2018, 04:45:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Balto

Liniile secundare din România, și stadiul lor în prezent (2018):

200 : Brasov - Sibiu - Deva - Arad - Curtici
201 Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt - 163,11 km - Deschisă
202 Filiasi - Carbunesti - Targu Jiu - Petrosani - Simeria - 202 km - Deschisă
203 : Brasov - Rasnov - Zarnesti - 27,86 km - Deschisă
204 : Sibiu - Cornatel - (Vurpar) - Agnita - 58 km - ecartament îngust - Închisă circulației în 2001
205 : Babeni - Alunu - 41 KM - Deschisă doar pentru marfare
206 : Sibot - Cugir - 56 KM - Deschisă
207 : Simeria - Hunedoara - 16 KM - Deschisă
208 : Sibiu - Copsa Mica - 45 KM - Deschisă
209 : Deva - Brad - inaugurata 11 decembrie 1987 - din 1997 nu mai circulă trenuri de călători
INFO 209: terasament distrus in 1997 de alunecari de teren; linie construita la un standard foarte prost de la bun inceput (30 km/h viteza maxima), nu a rentat repunerea in uz (durata de parcurs a autobuzelor era sub 1/2 din cea a trenului). Se circula in continuare cu marfa intre Deva si Paulis Gr. T. (fabrica de ciment).
210 : Barabant - Zlatna - Deschisă (RC)
211 : Subcetate - Caransebes - 77 KM - Linie închisă și parțial demontată.
212 : Ilia - Lugoj - 83 KM - Deschisă
213 : Radna - Timisoara Nord - 64 KM - inaugurata in 1897 - Deschisă
214 : Livezeni - Lupeni - 17 KM - din 2015 fara trafic de calatori - Deschisă pentru marfare
215 : Arad - Nadlac - 52 km - Deschisă
216 : Arad - Periam - Valcani - deschis 1870 - 81 KM - Deschisă
217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau - 79 KM - Deschisă
218 : Timisoara Nord - Biled - Lovrin - Cenad - 68 KM - Deschisă
219 : Valcele - Ramnicu Valcea - 39 KM - nefinalizată - în 1991 se sistează lucrările - Inchisă
220 : Carbunesti - Albeni - Seciurile - 8 KM - Inchisă
221 : Gura Motrului - Turceni - Rovinari - Targu Jiu - Deschisă
221A : Amaradia - Barsesti - 8 KM - Deschisă pentru marfare
222 : Turceni - Dragotesti - 28 KM - Deschisă pentru marfare (În 2004 se închide traficul de călători)
223 : Sebeş Alba - Petreştii de Pădure - 11 KM - Inchisă în 2011
225 : Ucea - Victoria - 9 KM - Deschisă pentru marfare

300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
301 Câmpina - Telega (8 km) - Închisă
INFO 301:Activitatea de miscare e complet suspendata, rafinaria din Campina care era singurul utilizator al liniei fiind in faliment. Linia nu mai e circulabila fara reparatii semnificative.
302 Ploieşti - Târgovişte (52 km) - Deschisă
303 I. L. Caragiale - Moreni - Filipeştii de Pădure (28 km) - Deschisă pentru trafic de marfă, dar nefolosită (res 10 km/h)
304 Ploieşti Sud - Măneciu (51 km) - Deschisă  (TFC)
305 Câmpia Turzii - Turda (9 km) - Închisă
306 Ploieşti Sud - Plopeni - Slănic (44 km) - Deschisă  (TFC)
307 Blaj - Târnăveni Vest - Praid (113 km) - Deschisă  (RC)
308 Sighişoara - Odorhei (48 km) - Deschisă
309 Turda - Abrud (93 km) - Închisă
310 Timişoara Nord - Arad - Sântana - Nădab - Ciumeghiu - Oradea (178 km) - Deschisă
311 Huedin - Călăţele (14 km) - Închisă - Demontată
312 Oradea - Cheresig (23 km) - Închisă
313 Nădab - Grăniceri (20 km) - Închisă
314 Oradea - Rogoz - Holod (53 km)- Închisă
315 Rogoz - Dobreşti (10 km) - Închisă - Demontată
316 Ciumeghiu - Holod - Vaşcău (101 km) - Deschisă  (Interregional)
317 Arad - Ineu - Gurahonţ - Brad (167 km) - Deschisă
318 Ineu - Cermei (14 km) - Deschisă (RC)


400 : Brasov - Miercurea Ciuc - Deda - Baia Mare - Satu Mare
401 : Ilva Mica - Salva - Dej Calatori - Cluj Napoca - Deschisă
402 : Oradea - Carei - Satu Mare - Halmeu (156 Km) - Deschisă

403 : Brasov - Intorsura Buzaului - 29 KM - Inchisă circulației in 2018
404 : Sfantu Gheorghe - Covasna - Bretcu - 66 KM - Deschisă
405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - 113 KM - Deschisă
406 : Bistrita Bargaului hcv. - Saratel - Ludus - Deschisă

407 : Targu Mures - Band - Lechinta si Band - Mihesu de Campie - Închisă
408 : Targu Mures - Baile Sovata (linie ingusta) - Închisă

409 : Salva - Viseu de Jos - Sighetu Marmatiei - Deschisă
410 : Viseu de Jos - Borsa - Închisă
411 : Sighetu Marmatiei - Campulung La Tisa - Deschisă traficului
412 : Jibou - Zalau Nord - Sarmasag - Carei - Deschisă
413 : Sacuieni Bihor - Sarmasag - Deschisă

414 : Ulmeni Salaj - Cehu Silvaniei - Închisă
415 : Satu Mare - Ardud - Şomcuta Mare şi General Avramescu - Ardud (îngustă) - Inchisă și demontată.
416 : Abrami - Popesti - Închisă
417 : Satu Mare - Bixad Hm. - Închisă
418 : Ilva Mica - Rodna Veche Hm. - Închisă (redeschisă în 2017 timp de 5 luni)

422 : Carei - Tiborszallas - Deschisă (MAV)
423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Deschisă traficului

500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni - 150 KM - Deschisă
502 : Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mică - 191 KM - Deschisă
504 : Buzau - Nehoiasu - 73 KM - Deschisă (TFC)

505 : Focşani - Odobeşti - 11 KM - Inchisă
506 : Odobeşti - Burca - 23 KM - Inchisă in 1977 (îngustă)

507 : Marasesti - Panciu Hm. - 18 KM - Deschisă pentru marfa (Fara calatori din 2012)
508 : Comăneşti - Moineşti - 8 KM - Deschisă pentru marfa

509 : Bacau - Piatra Neamt - Bicaz - 86 KM - Deschisă
510 : Dolhasca - Fălticeni - 26 KM - Deschisă pentru marfa
511 : Vereşti - Leorda - Botoşani - 44 KM - Deschisă
512 : Leorda - Dorohoi - 21 KM - Deschisă (RC-CF)
513 : Dărmăneşti - Cacica - Gura Humorului - 32 KM - Deschisă circulatiei

INFO 513: Trenurile de călători circulă doar între Dărmănești și Cacica, fiind folosit tot traseul doar când linia 502 Suceava - Gura Humorului se închide pentru lucrări.
514 : Vama - Moldoviţa hcv. - 20 KM - Inchisă in 2008 - partial demontata
515 : Dorneşti - Gura Putnei - Putna - 39 KM - Inchisă in 2012, redeschisă în 14.08.2018
515 : Gura Putnei - Nisipitu Hm - 25 KM - Inchisă in 2008 - demontată
516 : Floreni - Dornişoara - 22 KM - Inchisă in 2012[/color]
517 : Pascani - Targu Neamt - 31 KM - Deschisă
518 : Dornesti - Siret hcv. - 16 KM - Inchisă in 2008 - urmează a fi redeschisă pentru RO-LA în 2018
519 : Pojorâta - Fundu Moldovei - 7,3 KM - Inchisă în 2008 - demontată partial


600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - 63 KM - Deschisă pentru marfa (fără călători din 2013)
604 : Crasna - Husi - 33 KM - Inchisă in 2012
605 : Roman - Buhaiesti - 71 KM - Deschisă (RC)
606 : Iaşi - Paşcani - 75 KM - Deschisă
607 : Podu Iloaiei - Harlau - 41 KM - Deschisă (RC)
608 : Letcani - Dangeni - Dorohoi - 140 KM - Deschisă (RC)

609 : Dingeni - Saveni - Drăguşeni - 16 KM - Inchisă definitv in 1998, inaugurată in 1991 (ultima din Romania)

700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati
701 : Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Veche - Tandarei - 139 KM - Intre Slobozia Veche si Tandarei deschisă doar pentru marfare
702 : Buzau - Faurei - Tandarei - Fetesti - 129 KM - Deschisă
703 : Galati - Targu Bujor - Barlad - 109 KM - Deschisă (TFC)
704 : Marasesti - Tecuci - Barbosi - 90 KM - Deschisă

705 : Caciulati - Snagov Sat - Snagov Plaje - 16 KM - Deschisă pentru marfa
706 : Tandarei - Giurgeni - 15 KM - Închisă definitv si demontata partial

800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
800A : Eforie Nord - Techirghiol - 4 KM - Inchisă in 2007 - linie demontată
801 : Titan Sud Hm. - Oltenita - 59 KM - Deschisa (TFC)
802 : Slobozia Veche - Ciulnita - Calarasi Sud - 44 KM - Deschisă

803 : Medgidia - Negru Voda - 57 KM - Deschisă pentru marfare
804 : Medgidia - Tulcea Oras - 144 KM - Deschisă
805 : Saligny - Cernavoda Oras - 6 Km - Inchisă în 1998 traficului de calatori , partial demontata din 2011
806 : Constanta - Sitorman - 44 km - Inchisă in 1997 traficului de calatori, folosita partial de marfare, multe linii dezafectate.

813A: Agigea Ecluza - Agigea Sud - 3 KM - Deschisă pentru marfare
813B: Agigea Ecluza P1 - C-ta Port Terminal Ferryboat - 4 KM - Deschisă pentru marfare
814: Palas - Constanta Port Zona B - 8 KM - Deschisă pentru marfare


900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
901 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - 241 KM - Deschisă
902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - 61 KM - Închisă din 2005
903 : Videle - Giurgiu Nord - Ruse - 63 KM - Deschisă
904 : Titu - Targoviste - Pietrosita - 67 KM - Deschisă
905 : Golesti - Campulung - Argesel - 55 KM - Deschisă
906 : Pitesti - Curtea de Arges - 38 KM - Deschisă
907 : Rosiori Nord - Costesti - 64 KM - Deschisă
908 : Rosiori Nord - Turnu Magurele - 50 KM - Deschisă
909 : Rosiori Nord - Alexandria - Zimnicea - 76 KM - Deschisă (RC)
910 : Piatra Olt - Caracal - Corabia - 74 KM - Deschisă (RC)
912 : Craiova - Calafat - 107 KM - Deschisă

913 : Golenti Hm. - Poiana Mare - 7 KM - Inchisă
914 : Strehaia - Motru Hm. - 31 KM - Deschisă (Softrans)
915 : Caransebes - Resita Sud Hm. - 43 KM - Deschisă
916 : Lugoj - Buzias - Deschisă
916A : Buzias - Gataia - Jamu Mare - 84 KM - Deschisă (RC)

917 : Caransebes - Boutari Hm. - Închisă în 2012
918 : Timisoara Sud - Buziaş - 31 KM - Deschisă
919 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Deschisă
920 : Jebel - Liebling hcv. - 10 KM - Deschisă
921 : Jebel - Giera hcv. - 33 KM - Deschisă
922 : Timisoara Nord - Voiteni - Stamora Moravita - Deschisă
922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord - 61 KM - Deschisă (RC)
923 : Berzovia - Oravita - 59 KM - Deschisă (RC)

924 : Oravita - Iam hcv. - 27 KM - Inchisă in 2016
925 : Oravita - Anina - 33 KM - Deschisă
926 : Timisoara Nord - Cruceni hcv. - 49 KM - Deschisă (RC)
927 : Carpinis - Ionel hcv. - 31 KM - Deschisă (RC)
928 : Jimbolia - Lovrin - 29 KM - Deschisă (RC)


RC- Regio Călători
TFC - Trasferoviar Călători
- unde nu este afișat operatorul, este CFR sau este necunoscut.

VERDE - Deschis traficului de călători, sau de călători și marfă.
PORTOCALIU - Deschis doar traficului de marfă.
ROȘU - Închis traficului de călători și marfă.


Lista va fi actualizată în funcție de modificările apărute, pentru aceasta, vă rog să scrieți aici dacă dețineți informații/corecturi despre aceste linii secundare.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TibiV

Quote from: Balto on August 07, 2018, 04:45:02 PM
902 : Bucuresti Progresu - Giurgiu Nord - Giurgiu - 61 KM - Deschisă

Ba este cam Închisă.
Din august 2005, din cauza de pod prabusit la Gradistea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

^
Comentariu: Trebuie facuta diferenta intre linii inchise si linii deschise, dar cu trafic limitat sau fara trafic deloc. E o diferenta intre daca se poate circula la cerere si daca nu se poate circula deloc.

Apoi, cateva corecturi:

209 Deva - Brad - terasament distrus in 1997 de alunecari de teren; linie construita la un standard foarte prost de la bun inceput (30 km/h viteza maxima), nu a rentat repunerea in uz (durata de parcurs a autobuzelor era sub 1/2 din cea a trenului). Nu s-a schimbat nimic (decat poate contabil) in 2007. Se circula in continuare cu marfa intre Deva si Paulis Gr. T. (fabrica de ciment).

211/917 Subcetate - Caransebes - deschisa partial. Pe segmentul Caransebes - Voislova, ecartament normal, dotata cu BLA, deschisa, cu activitate de miscare si cu trafic de marfa (marmura). Pe Voislova - Boutari, deschisa in regim de circulatie centralizata, fara trafic. Boutari - Subcetate  linie ingusta cu cremaliera, desfiintata in 1979. Subcetate - Hateg - inchisa.

301 Câmpina - Telega - inchisa si necirculabila. Activitatea de miscare e complet suspendata, rafinaria din Campina care era singurul utilizator al liniei fiind in faliment. Linia nu mai e circulabila fara reparatii semnificative.

305 Campia Turzii - Turdainchisa si necirculabila. nu are activitate de miscare deloc, deci nu e circulabila

312 Oradea - Cheresig, 313 Nădab - Grăniceri si 417 : Satu Mare - Bixad Hm. - sunt deschise traficului, au activitate de miscare, dar nu au trafic (de calatori). Nu stiu situatia transportului de marfa, dar se poate efectua la cerere. Pe Oradea - Cheresig s-au facut inclusiv lucrari pentru redeschidere in trafic de marfa international.

423 si 411 Ucraina - Sighetu Marmatiei - Ucraina - e deschisa traficului (linia e de dublu ecartament), si are activitate de miscare. Garile Campulung la Tisa si Valea Viseului (cele doua treceri de frontiera) au fost inclusiv renovate si adaptate pentru necesitatile unei gari externe Schengen. UZ nu mai circula de ceva ani, de cand au avut probleme cu vama romana (trenul era folosit de traficul local de tigari) si de cand procedurile de peaj au devenit mult mai costisitoare si mai complexe (odata cu Romania aplicand regulile Schengen). Dar trafic se poate face oricand.

518 : Dornesti - Siret hcv - inchisa si inchisa ramane. Nu are nici o legatura cu transportul Ro-La, care se incarca la Dornesti in triaj, care e pe magistrala 500.

Dărmăneşti - Cacica - Gura Humorului - E deschisa circulatiei pe intreaga linie. Are trafic de calatori intre Cacica si Gura Humorului in saptamanile din an cand directa Suceava - Gura Humorului e inchisa. Miscare se face pe toata sectia.

Snagov - Mogosoaia - E inchisa complet. Nu e circulabila fara lucrari de intretinere (trecerile la nivel sunt colmatate). Dupa 2000 a fost folosita exclusiv la filmari : https://goo.gl/maps/fJ6BTrF4BTT2. Linia e inchiriata la TFG, nu stiu ce planuri au cu ea.

603 : Zorleni - Falciu Nord - Prut - E inchisa complet,  dar circulabila. Nu are activitate de miscare. La fel si linia de Husi.

927 : Carpinis - Ionel hcv (RC) - Inchisa, fara trafic si fara activitate de miscare. Circulabila (daca se poate zice asa unei linii cu VS = 10 km/h).

P.S. : Chiar nu e nevoie sa tii o lista. CFR-ul tine lista oficiala anual.

Harta cu sectiile o gasesti aici : http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%201b%20-%20Harta%20linii%20interoperabile%20si%20neinteroperabile.pdf

Si harta cu sectiile fara miscare (adica sectiile inchise traficului) aici : http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2014%20-%20Suspendarea%20activitatii%20de%20miscare%202018-2019.pdf
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


frunzaverde

Quote from: tom_sawyer on August 07, 2018, 08:10:13 PM
Harta:

Nu, nu asta. Harta asta nici oficiala nu e, nici corecta nu e, si nici nu a fost vreodata corecta. De exemplu Boutari - Hateg nu a existat niciodata in paralele cu Dangeni - Saveni sau Siret - Dornesti. La fel, nu exista si nu a existat vreodata o linie dubla Ronat - Sanandrei, Santana - Chisinau Cris sau Brasov - Harman.

Harta oficiala care arata starea liniilor o gasiti la linkurile de mai sus (e PDF, nu are rost s-o pun) - dar trebuie coroborata cu limitarile activitatii de miscare.

Dotarea statiilor si infrastructura o gasiti aici : http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%201c%20-%20Harta%20sisteme%20de%20circulatie%20si%20dotarea%20statiilor.pdf
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

tom_sawyer

Ai dreptate, precizarile sunt binevenite, dar macar are meritul ca fiecare linie are "indicativul" trecut deasupra, asa ca e mai usor sa identifici vizual fiecare sectie in discutie.

Legat de Brasov-Harman: am acasa un "mersul trenurilor", carte tiparita, 2016-2017, la sfarsit are o harta cu reteaua, Brasov-Harman apare ca dubla electrificata, desi in harta de pe site-ul cfr infrastructura apare simpla.
Nu cunosc situatia din teren.

djidji1975

Super utile informațiile de aici! Puteți oare să adăugați și câteva informații tehnice pe fiecare secție în parte? De genul tonaj maxim acceptat sau înclinația maximă pe acel traseu? Eu de exemplu as vrea să știu dacă pe pe 412 Carei -Jibou se poate trece cu o garnitura de 2000 tone (mai ales că circulația pe 200 este din ce in ce mai anevoioasă de când cu noile reparatii)

Balto

Quote from: frunzaverde on August 07, 2018, 09:01:59 PM

Dotarea statiilor si infrastructura o gasiti aici : http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%201c%20-%20Harta%20sisteme%20de%20circulatie%20si%20dotarea%20statiilor.pdf

Nu prea e bună nici harta asta, pe 515 Dornești - Rădăuți - Gura Putnei nu a existat și nici nu există BLA.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dan tm

Dar liniile Dingeni-Saveni si Dornesti -Siret exista si au avut circulatie.

Linia Boutari -Hateg exista in mersurile de tren vechi insa se circula pe sectiuni Caransebes-Boutari si Sarmisegetuza -Subcetate cu precizarea ca intre Boutari si Sarmisegetuza nu circula trenuri de calatori, asta desi era kilometrata pe intraga distanta si aparea si statia Portile de Fier H.

Linia a fost  si in teren, s-a scos dupa 2007.

dragos76

Sunteți siguri de starea liniei Turda-Câmpia? Cel puțin anul trecut prin toamnă am văzut marfar trecând pe acolo.

Balto

Quote from: frunzaverde on August 07, 2018, 07:34:31 PM

518 : Dornesti - Siret hcv - inchisa si inchisa ramane. Nu are nici o legatura cu transportul Ro-La, care se incarca la Dornesti in triaj, care e pe magistrala 500.


Nu fi atât de sigur, gara Siret se află foarte aproape de PTF Siret, și se are în plan redeschiderea liniei 518 Dornești - Siret, pentru ca TIR-urile să fie încărcate fix de lângă intrarea în țară. Momentan se fac demersurile și pregătirile necesare. Informațiile pot fi confirmate de și de reprezentanții CFR, care au fost citați în acest sens și de mediafax. Și linia 515 apare cu circulația suspendată și peste 7 zile se introduc trenurile de călători, care nici pe site-ul Cfr Calatori încă nu apar. Nu ne putem orienta doar din astfel de documente.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

frunzaverde

#11
Quote from: tom_sawyer on August 07, 2018, 09:38:09 PM
Legat de Brasov-Harman: am acasa un "mersul trenurilor", carte tiparita, 2016-2017, la sfarsit are o harta cu reteaua, Brasov-Harman apare ca dubla electrificata, desi in harta de pe site-ul cfr infrastructura apare simpla.
Nu cunosc situatia din teren.

Linia e simpla : https://goo.gl/maps/GXciCrSMtLF2
Exista un racord Harman - Brasov Triaj, tot linie simpla (se vede in fundal).

Quote from: dragos76 on August 07, 2018, 10:25:34 PM
Sunteți siguri de starea liniei Turda-Câmpia? Cel puțin anul trecut prin toamnă am văzut marfar trecând pe acolo.

In momentul asta CFR Infrastructura nu ofera serviciu de miscare pe linia respectiva - deci nu se poate circula. Starea tehnica a liniei nu pare prea buna - se vad boscheti etc. crescuti in linia directa.

Quote from: Balto on August 07, 2018, 10:08:57 PM
Nu prea e bună nici harta asta, pe 515 Dornești - Rădăuți - Gura Putnei nu a existat și nici nu există BLA.

E harta oficiala a CFR, parte din declaratia retelei; deci este cea mai buna harta care exista, in baza ei se incheie contracte, nu de alta. Bineinteles ca pot exista probleme, mai ales acolo unde circulatia e suspendata; dar o harta oficiala si contractuala e intotdeauna mai valoroasa decat una neoficiala si cu greseli evidente.

Radauti are BLA: https://goo.gl/maps/5F967fZYNL52

Quote from: Balto on August 07, 2018, 10:42:12 PM
Nu fi atât de sigur, gara Siret se află foarte aproape de PTF Siret, și se are în plan redeschiderea liniei 518 Dornești - Siret, pentru ca TIR-urile să fie încărcate fix de lângă intrarea în țară. Momentan se fac demersurile și pregătirile necesare.

Pentru asta e nevoie de investitii destul de mari - e nevoie de constructia unei platforme de incarcare/descarcare, e nevoie de refactie partiala, cu completari de cupoane de sina si macazuri (care au fost refolosite in alta parte), e nevoie de reparatii ale tuturor trecerilor de nivel (unde sina este astupata)...

Nu am auzit nimic central in legatura cu deschiderea liniei.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Balto

Quote from: frunzaverde on August 08, 2018, 12:40:58 PM

Radauti are BLA: https://goo.gl/maps/5F967fZYNL52


Confunzi BLA (Bloc de Linie Automat) cu instalația CED (Centralizare ElectroDinamică) a stației Rădăuți.

Cel mai apropiat sector BLA este Suceava Nord - Dărmănești (M500), de la Dărmănești la Dornești și Dornești - Gura Putnei - Putna se circulă la cale liberă.

Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dan tm

Interesanta vestea cu RO La din Siret, dar sectia nu e cam grea ?

Daca nu ma insel acolo, cladirea statiei a devenit pensiune, nu a fost devastata ca in alte parti.

frunzaverde

#14
Quote from: dan tm on August 08, 2018, 03:06:42 PM
Interesanta vestea cu RO La din Siret, dar sectia nu e cam grea ?

E 20.4‰, deci o sectie foarte grea. Acum, trenurile Ro-La nu sunt foarte grele. Daca se limiteaza la 20 de vagoane, e usor sa-l scoata in 1250-1500 tone, ceea ce ar trebui sa fie fezabil. S-a urcat cu tonaje de genul asta cu Sulzere in anii '60, nu vad de ce nu ar mai merge azi.

Doar ca sectia are nevoie de refactie completa; a fost inchisa complet acum mai bine de 10 ani.

Lipsesc cupoane de sina pe o distanta considerabila (o parte au fost refolosite de CFR, o parte furate), si cele care exista sunt in cel mai bun caz tip 49 semi-bune recuperate din refactii in anii '80, care nu au cum sa tina unui asemenea trafic regulat. Traversele de lemn sunt toate crapate (nu au mai primit pacura de un deceniu). Macazurile, instalatiile SCB, toate au fost abandonate fara conservare (linia a fost dezafectata).

Nu vad cine o sa vina cu banii pentru treaba asta, cand nu sunt bani de refactii pe magistrale...

Quote from: dan tm on August 08, 2018, 03:06:42 PM
Daca nu ma insel acolo, cladirea statiei a devenit pensiune, nu a fost devastata ca in alte parti.

Da, cladirea e tot acolo. Doar ca o sa fie nevoie de platforme noi pentru incarcare, drum de acces, si probabil cu ocazia aia se va face si o cladire noua  - nevoile pentru check-in RO-LA sunt diferite de cele pentru o statie de calatori.

Quote from: Balto on August 08, 2018, 02:12:36 PM
Confunzi BLA (Bloc de Linie Automat) cu instalația CED (Centralizare ElectroDinamică) a stației Rădăuți.

Nu confund BLA-ul cu CED-ul. Uita-te la dispunerea semnalelor; daca doreau doar sa faca centralizare fara BLA nu le dispuneau asa. Acum, e foarte probabil una din multele lucrari incepute si neterminate (am vazut ca la fabrica Schweighofer e cu cantonier, deci daca au tras BLA vreodata, nu a fost pus in uz sau nu mai e folosit).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!