Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

Ca sa inteleaga si altii, rechte Rheinstrecke este calea ferata (dubla, electrificata) veche (adica anterioara WW1) pe zona Mainz (aproape de Frankfurt) - Köln. Linke Strecke, cea de pe partea stanga este aparuta ulterior, ca o modernizare si alternativa, tot dubla si electrificata si care permite viteze ceva mai bune (si nu mai trece prin inima tuturor localitatilor). Suplimentar avem insa si a treia pereche de linii, cea de ICE, care este undeva pe dealuri, paralela cu A3. Deci in total sunt 6 fire intre zona Rhein-Main si zona Köln-Bonn (pe ca. 200 km).

Daca se proceda la fel si la noi pe Valea Muresului, atunci linia actuala trebuia lasata intacta pe partea dreapta a Muresului, facuta inca una noua de 160 pe stanga si cand i-o veni sorocul si linia de HSR Deva-Arad (sau Deva-Timisoara). In felul asta pe linia veche ramaneau marfarele si trenurile regio, pe linia de 160 trenurile IR si IC cu 160 si HSR e clar. Plus avantajul enorm ca lucrarile nu afectau traficul curent. Ca pret probabil ca era cam tot aia, deci probabil este o greseala cum s-a procedat, pentru ca la urma o sa avem tot 2 fire in loc sa avem 4 cu aceeasi bani si fara afectarea traficului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

@motorzbh care e situatia trenului de teste ERTMS? E functional echipamentul de testare?

Poti sa ne spui pe scurt ce echipament are in plus fata de un OBU normal?

Mai are Alstom ceva de bibilit la el? Sau CFR Instalatii?

Cand iesiti cu el pe teren? Luati si pasageri din API? :)

Merci anticipat!

motorzbh







Powered by API/PUM imgur uploader
Pozele de ieri. Trenul este in revizie tehnica deoarece nu a funcționat atâția ani acum trebuie sa schimbe toate consumabilele din el, ulei garnituri filtre etc. Trebuia sa se duca sa faca niste teste la Faurei dar nu a pornit. Cand am fost ieri erau belgienii de la Charleroi calare pe el.
Sistemul de testare GSM-R este instalat ca este cumpărat de la o firma si este RTR .
Sistemul ETCS este doar pe hârtie. Trebuia sa facem FAT la el in vara dar ...
Sistemul de testare dinamica este un calculator care înregistrează și-ți arata live telegramele dintre OBU si RBC ca sa vezi cum funcționează sistemul. E ca un Wireshark. In plus înregistrează imaginea de la o camera ca sa vezi unde erai exact când apare o problema. In mers poti sa derulezi la o problema si sa analizezi telegramele si eventual sa iei decizia sa repeți testul daca nu ai respectat un parametru al testului sau vrei sa încerci alta viteza de exemplu. La testarea cu locomotiva normala asta se făcea in birou cu mai multe persoane dupa care iar luai locomotiva iar faceai un test ... practic pierdeam o săptămâna la teste cu loco o săptămână la analizat. Asa o sa avem neconformitatea înregistrată si analizata la sfârșitul zilei.
Calculatorul si softul sunt produse de Alstom special pentru acest tren. OBU este aproape normal atata doar ca noi avem posibilitatea sa-i inhibam frâna sa nu uzeze sina si discurile. Si sa nu ne dea de pereți.
Alstom crede ca-l va instala in aprilie. Nu știu când vom incepe efectiv testele.
Cu plimbatul străinilor e nevoie de o aprobare si instructaj de protecție ca este un tren de test precum o drezina pantograf. Dar astea se pot aranja, doar v-au primit pe șantiere.

dan tm

DAr de cînd l-au adus nu l-au mai scos din remiza să-l mute de colo colo putin?

Nu asa se face cu diverse utilaje care sînt folosite mai rar sau doar in anumite conditii?

Tocmai ca să nu se ajungă in situatia ca trebuie folosit dar surpriză... trebuie să stai o saptămînă să-l repari si sa inlocuiesti diverse.

Doar întreb.

cristi5

@motorzbh merci mult!

Am inteles tot afara de FAT (care explica probabil si de ce ETCS e "doar pe hartie"?) si RTR

Sper sa puteti sa-l scoateti la treaba curand!

motorzbh

@dan tm  Probabil ca da. Trenul este încă in proprietatea Alstom. Trebuia sa aducă mecanici din Belgia si sa-i certifice in Ro la Afer.
@cristi5 FAT= Factory Acceptance Test. Toate sistemele sunt testate in fabrica este clauza in contract.
RTS Ready To Run Echipamentul este furnizat de o firma terta ca ti-l da sa-l bagi in priza si sa masori cu el. Sistemul dinamic ETCS este ceva care Alstom il dezvolta pentru noi. Un pas important este testarea in fabrica pentru a vedea problemele înainte de a livra echipamentul. Nefăcând nici un test nu putem spune decât ca exista pe hârtia pe care ne-au prezentat-o acum un an.

cristi5

Si cum/cand trece trenul din proprietatea Alstom in proprietea CFR SA? Dupa FAT?

Deci legal vorbind nu e receptionat trenul? Sau are neconformitati? :)

motorzbh

Teoretic dupa recepția la terminarea lucrărilor. Daca vor fi neconformități nu știu cum vom trata problema. In principiu Rămâne la ei daca sunt probleme care ne împiedică sa-l folosim. Asta este scopul FAT-ului sa vedem cat de bun e sistemul de testare ETCS. Nu are rost sa iau trenul si sa nu-l folosesc , sa blochez mecanici sa consum garanția cum am făcut la ETCS pana acum.
Neconformitatea este ca nu are sistemul de testare ETCS instalat, care este principalul scop al trenului.

motorzbh

SHMI de la noua centralizare Thales Ghioroc.


Macheta statia Ghioroc


CED provizoriu Paulis.


Macheta semnale Ghioroc



Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

Quote from: florin74 on August 09, 2021, 03:00:32 PM
Update 09.08.2021
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 85.15% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 96% pe Coslariu Sighisoara

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 60.85%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 65.03%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 48.20%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 42.08%

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) : 2.45%
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 1,5%

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR : 3.25%

Update 15.11.2021

Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 86% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 96.80% pe Coslariu Sighisoara

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 66.80%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 70.12%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 53.50%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 47.12%

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) : 5%
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 1,5%

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR : 10.18%

vancouver

WOW, dar chiar inainteaza cu semnalizarea. In ritmul asta in 4-5 ani chiar termina. BOA.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ioandorin

Schita aceea sigur e al HM Păuliș  !!! Paulisul e cu 5 linii  Ghiorocul e cu 4 !
   Până la urmă linia 5 va avea semnale de circulație? Căci am auzit ceva discuții cum că acum se poată discuții privind amplasarea de semnale cu cfr-ul ! Pe aparatul de comandă provizoriu nu sunt butoane pentru semnalele de ieșire și macazele cu acces la 5,respectiv mac.14 și 15.

Ovii Stîngaciu

#8667
Mulțumim pentru update cu stadiile lucrărilor de pe calea ferată (coridor in mare parte ) . Uite că pe Simeria - km614 decurg lucrurile bine , cel mai evoluat lot fiind 2B Bârzava-Ilteu unde stadiul este de 70% ! Pe Brașov- Sighișoara pe loturile 1 și 3 s-a sărit pragul de 5%(dublu față de luna August) , au început să se miște mai bine  :) ! Pe lotul 2 acelasi stadiu .. de ce ?
La semnalizare cam aceleași procente ... Sa speram că se va drumul pe 2 fire pe Sighișoara-Simeria cât de curând
Și cu podul de la Grădiștea se mișcă bine PORR  :)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

motorzbh

Da schița e de la Păuliș, am stat mai mult in Ghioroc ca erau băieții de la Thales acolo si am discutat shop nițel. Cu semnalele din linia 5 UMP-ul nu a fost de acord cu modificarea proiectului. Probabil nu mai sunt bani.
Sunt destul de avansați, dar totuși un fir este încă in lucru in sensul ca e doar piatra pusa.

florin74

FCC lucreaza tot cu Thales la semnalizare pe SImeria Gurasada? Sau cu Siemens?