Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ovii Stîngaciu

O fost o vizită frumoasă și le mulțumim celor de la CFR , Alstom , Arcada și Aktor pentru că ne-au însoțit și ne-au dat multe informații interesante!  A fost o experiență plăcută și la mai multe vizite oficiale! Chiar daca am stat 10 ore pe șantier sa meritat! Se vede că aktor s-au reinventat și că se lucrează intens! Majoritatea lumii zic că vor termina în 50 de ani dar nu e chiar așa... Iar majoritatea lumii văd lucrările din tren (unde sunt variante noi nu este vizibil din tren). Dar acum putem spune că se lucrează și pe Brașov Sighișoara într-un ritm destul de ok.
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Xenos

O observație: mă bucur că s-au apucat mai serios mai ales pe Sighișoara - Cața, ce vedeam în pozele lui O. Stângaciu din zona Brașov era cam deprimant. Eu cred că ar putea accelera serios pe Brașov - Măieruș (înainte de celebra variantă) ca să se circule pe 2 fire reabilitate măcar cu 100 - 120 km/h acea porțiune, pentru a mai compensa din pierderile de timp care se vor ivi în rest.
De asemenea, poate nu strică niște RK-uri mai serioase pe M 200 Brașov - Făgăraș - Sibiu pentru a muta din traficul internațional pe acolo că în următorii 7 ani nu văd să se termine ceva pe aici, poate doar capetele Sighișoara - Cața și Apața-Brașov.

alinuttt

Si asta cu 7 ani e cam pesimista. :)
TBMurile vor avea o viteza de 15 metri/zi. Sa zicem ca ultimul e lansat abia la final de 2022, tot ar trebui ca in 2024 sa fie gata tunelurile mari, chiar daca nu vor merge ideal cu ele. :)

Xenos

Dacă voi la fața locului ați văzut treabă serioasă și ați devenit optimiști, nu vă voi contrazice, să sperăm atunci în 3 - 4 ani, nu? :) Desigur ca întotdeauna toate scenariile sunt deschise, suntem în România, dar poate vom avea parte și de surprize plăcute!

Kravim

Super reportaj :) API la înălțime, ca de obicei  ;)

O întrebare: contractul pentru TBM uri e de închiriere? Dacă e așa, ma gândesc ca nu au niciun interes să o lălăie prea mult, că ar plăti din banii lor..

florin74


nenea_hartia



TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bdragos1

@alinuttt un numar de utilaje prezente pe santier ne poti spune? :D

alinuttt

La întrebarea asta nu știu să răspund, dar am remarcat foarte multe utilaje și cife noi. Au confirmat și cei de la Aktor asta.

alinuttt

Ce vedem în poze sunt cele patru fronturi în care se lucrează la polata Aktor de la Sălciva, lotul CF Ilteu-Gurasada și unul dintre cele două tuneluri. Progres frumos în mai puțin de o lună, la portalul viitorului tunel(ultima poză) au ajuns cu 3-4 metri mai jos cu nivelul. De la vizita API din 15 octombrie au avansat la polată cu 43 de metri liniari până azi, 8 noiembrie.
Foto: sursa secretă

















Powered by API/PUM imgur uploader

ciprebbe

Filmarea recenta Coridorul Feroviar Rin-Dunăre - - Tronson Sighișoara-Brașov - - 05.11.2021



Si nu uitati ne puteti ajuta prin donatii in conturile

Asociația Pro Infrastructură
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR Cluj-Napoca
Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Nu stiu cat este de evident, dar chiar avem nevoie de sustinere financiara in perioada asta si probabil tot anul viitor.