Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.


NGC

Quote from: pentium10 on August 29, 2016, 09:07:25 PM
Update de la Centura Tirgu Mures Nord. S-au apucat de sapat in zona Tofalau (Singeorgiu de Mures) si este deviat drumul local DC20 cu 20 de metri.
[...]
Are cineva plansele, cum va fi amenajat aici?

Mai ai nevoie de ele?

pentium10

#4172
Da, te rog.  (intretimp am si primit, mersi)
Ma uitam la plansele VO Tirgu Mures, si vad ca in zona str. Livezeni DJ135 nu este gandit bretea de intrare/iesire. Ar fi foarte folositor la cei din cartierele din zona.

Acum ca nu este gandit, cine ar trebui sa le propuna si sa execute?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

panzer

Pentru cei care nu citesc decat forumurile nationale, am postat la DNCB ultimele poze de Vineri, Sambata Duminica:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg127891#msg127891

pentium10

Am expus o problema cu drumul de legatura propus in Consiliul Local Tirgu Mures, varianta 2016.
Astept sugestii si alte argumente, se poate prelua si da share la postarea publica de pe Facebook

https://www.facebook.com/marton.kodok/posts/10207613234193886?pnref=story

Drumul de legatura zona Metro/Budiului propus la sedinta Consiliul Local este gresit gandit, planul cel mai recent cel din 2016 se vede aici http://www.zupimages.net/up/16/25/wcau.jpg , si expun motivele:
1) descarcarea de autostrada va cauza trafic intens si ambuteiaje extrem de mari din pricina virajului de 145 grade in sensul giratoriu Sighisoarei/Budiului.
2) Sa ne gandim si in viitor, cand o sa avem si Centura Corunca/Ernei finalizat, cel mai probabil si rezonabil traficul greu va fi interzis pe ruta existenta (Libertatii, Sinaia, 7 Noiembrie) si traficul greu va alege varianta A3, drum de legatura nou, Budiului, Calea Sighisoarei, Centura catre Ernei, atunci descarcarea in sine va aduce ambuteiaje brutale tot din cauza virajului din sensul giratoriu, si mai este si virajul cand se urca pe Calea Sighisoarei dinspre Budiului. (a se vedea viteze cu care se circula actual, captura Waze atasata)
3) planul din 2009, varianta A2 care efectiv a fost gandit ca un drum de legatura de la inceput(zona Metro) pana la intersectia Calea Sighisoarei - Viile Dealului Mic ar fi una mult mai buna si oportuna fiindca se va putea rula constant, fara ambuteiaje si nu va fi nevoie de treceri in sens giratoriu si curbe periculoase.
Varianta 2009 se poate viziona pe videoclip:
4) varianta din 2009 in plus mai aduce si o alternativa reala pentru Calea Sighisoarei fiind paralel cu el
5) totodata tendinta este sa fie create centuri si drumuri de legatura cu viraje care sa permita treceri mai rapide, nu sub 10km/h. In alte zone din tara efectiv se regandesc viraje periculoase si se ajusteaza raza incat sa fie mai rapid, dar la noi in oras se creaza drum de legatura care sa descarce traficul de pe autostrada + centura sa contina viraje de 140 de grade
6) a se vedea vitezele cu care se circula actual, captura Waze atasata - in normalitate orice drum de legatura ar trebui sa fie fara viraje cu raze mari si sa fie posibil sa se circule cu 80 km/h real
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures


adiarc

Am rugămintea ca astfel de articole cu promisiuni sa fie postare pe thread-ul de promisiuni pt a putea fii mai ușor de urmărit.
Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

infraAdi_ro

S-a mai scris despre Pasajele Ciheiului si Nojoridului peste centura Oradea dar nici o informatie buna nu strica

"Prezent la Oradea într-o vizită-fulger, Sorin Bușe, ministrul Transporturilor, s-a declarat mulțumit atât de calitatea lucrărilor la cele două pasaje supraterane realizate de C.N.A.D.N.R. peste drumul de centură (Ciheiului și Nojoridului -.n.n), cât și de finalizarea acestora înainte cu aproape două luni de termenul inițial.

Pasajul Nojoridului are un stadiu de execuție de 99%. În acest moment, se realizează marcajele rutiere pe întreaga lungime de 630 m. Traficul pe acest pasaj va fi deschis în curând.
Pasajul Ciheiului este executat deja în proporție de 98% și are o lungime de 484 m.

Proiectele tehnice ale celor două pasaje au fost elaborate de Primăria Oradea încă din 2013 şi transmise ulterior către CNADNR pentru efectuarea licitaţiilor de execuţie a lucrărilor.
,,Aceste proiecte sunt un exemplu clar de profesionalism, mai ales că terminarea lucrărilor se face cu două luni mai devreme, o dovadă că este posibilă o asemenea mobilizare.", a declarat Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe."

are si video cu interviul


sursa:http://oradeaindirect.ro/uite-ca-se-poate-azvi-suplimenteaza-utilajele-si-muncitorii-pentru-a-termina-in-noiembrie-asflatarea-dn-76-video/
Romania are un viitor doar daca are prezent!

adiarc

cateva poze de la centura Tg.Mures - lucrari in zona racordari cu Dn ( localitatea Ernei )....se lucra















bonus...micutu ( 620 CP ),in actiune



momentan atat.Data viitoare incercam o vizita mai cuprinzatoare.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

350.000 EURO lejer in ultima poza. Poate chiar peste 400.000.
Scuze off-topic.

Horațiu 87

#4180
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna SEPTEMBRIE 2016

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, procent fizic realizat  95.66% (august 86.62%)

Data estimata de finalizare 30 septembrie 2016. Prelungirea duratei de executie datorita intarzierii intocmirii expertizei tehnice si a proiectului tehnic de reparatie ca urmare a rezilierii contractului initial de lucrari, coroborat cu slaba mobilizare a Antreprenorului.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat 75.00% (august  68.00%)

Data estimata de finalizare Decembrie 2016. Motivul intarzierii necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov
In data de 05.07.2016 a fost emisa decizia de expropieri suplimentare. in data de 13.07.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire necesara pentru finalizarea executiei lucrarilor.

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat  89.00% (august 89.00%)

Contract executie lucrari semnat in data de 5 august 2014. Data de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul
de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in Decembrie 2016. Motivul intarzierii este datorat realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate in cadrul contractului reziliat si obtinerea cu intarziere a certificatului de descarcare arheologica pentru cele 2 situri aflate pe amplasamentul lucrarii. Contractul semnat cu ROMSTRADE a fost reziliat in data de 04.12.2012 din cauza neindeplinirii de catre Antreprnor a obligatiilor contractuale (procent fizic scazut fata de cel declarat, neindeplinirea instiintarilor de remediere, etc.)

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00 %)

In data de 21.04.2016 a fost semnat contractul de executie lucrari. In data de 06.06.2016 a fost desuspendat Contractul de Servicii de Supervizare. In data de 26.07.2016 a fost emis Ordinul de Incepere a Contractului de Lucrari. In data de 29.08.2016 au inceput lucrarile de inspectie arheologica pe amplasamentul lucrarii.

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% ( august 88.00%)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp aprobate de Consultant Semestrul II 2016. Motivul intarzierii executiei l-a constituit necesitatea exproprierii suplimentare a suprafetelor identificate ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren si necesitatea promovarii unei Hotarari de Guvern pentru exproprierea suplimentara cat si slaba mobilizare a Antreprenorului fapt pentru care CNADNR a inaintat notificare de revendicare catre Inginer. A fost aprobat HG-ul de exproprieri suplimentare in data de 28.03.2016. In data de 05.07.2016 a fost emisa Decizia
de expropriere. In data de 30.06.2016 Antreprenorul a transmis Notificarea de Reziliere a Contractului de Lucrari. In data de 12.07.2016 va avea loc o intalnire intre Repezentantul Antreprenorului si Reprezentantul Beneficiarului in vederea clarificarii cauzelor invocate de catre Antreprenor in cadrul Notificarii de Reziliere.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 55.00% (august 50.50%)

Data estimativa pentru finalizarea lucrarilor de largire la 4 benzi- decembrie 2016. Termenul estimat pentru efectuarea receptiei la terminarea lucrarilor este trimestrul II 2017. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de Construire aferente proiectului AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. In data de 01.07.2016 a fost obtinuta AC nr. 017/01.07.2016 pentru lucrarile ce
urmeaza a fi executate pe suprafetele de teren suplimentare. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Decizia de expropriere nr. 441 a fost emisa in data de 02.06.2016 si adusa la cunostinta antreprenorului ulterior. In data de 07.07.2016 a fost emisa intabularea coridorului de expropriere pentru suprafetele de teren situate pe teritoriul administrativ al UAT Chiajna. Au fost depuse documentatiile cadastrale pentru obtinerea intabularii coridorului de expropriere aferent UAT Chitila si UAT Dragomiresti Vale. Se estimeaza ca incheierile de intabulare vor fi emise pana
in data de 15.09.2016. In data de 15.06.2016 a fost semnat Actul aditional nr. 2 la contractul de servicii de supervizare cu Search Corporation. In data de 17.06.2016 a fost remobilizata echipa de consultanta a Search Corporation. Inginerul a emis determinarea interimara cumulata pentru revendicarile nr. 4, 6 si 8 ale Antreprenorului. Conform determinarii interimare, Inginerul considera ca Antreprenorul este indreptatit la o extindere a perioadei de executie a lucrarilor de 920 zile de la data initiala de finalizare a lucrarilor (02.01.2015). Dupa emiterea determinarii finale se va
proceda la pregatirea si semnarea actului aditional nr. 3 la contractul de executie lucrari pentru prelungirea perioadei de executie a lucrarilor. A fost demarata procedura de executare silita pentru proprietarii ce refuza eliberarea amplasamentelor. In data de 29.08.2016 a fost pusa in aplicare executarea silita a proprietarilor SC MEGA COMPANY SRL si Marcu Nicolae. In data de 14.09.2016 se va pune in aplicare procedura de executare silita a proprietarilor Raiciu Iordan si Cristea
Adrian. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Sacueni, procent fizic realizat 53.01% (august 53.01 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp 15.11.2015. In data de 21.05.2015 a fost transmisa Notificarea de reziliere a contractului de catre Antreprenor. In data de 19.06.2015 contractul de executie lucrari SEMNAT CU IDECON S.A.U. ZARAGOZA a fost reziliat de catre
Beneficiar ca urmare a intentiilor Antreprenorului din data de 21.08.2015.In prezent CNADNR SA pregateste documentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul III 2016.

Varianta de ocolire Tecuci, procent fizic realizat    8.50% (august 6.34%)

In data de 24.09.2013 a fost inaintata Instiintarea de Reziliere a Contractului de lucrari de catre Beneficiar ca urmare a slabei mobilizari a Antreprenorului SOCIEDADE DE CONSTRUCOES SOARES DA COSTA S.A. si a intarzierii in executie. Stadiul fizic al lucrarior executate la data rezilierii: 14,77%. Dupa lansarea procedurii de relicitare, Contractul pentru finalizarea lucrarilor a fost semnat in data de 11.05.2015. Data de incepere a lucrarilor 03.08.2015. In prezent au fost inaintate mai multe instructiuni de catre Inginer in vederea recuperarii intarzierilor acumulate la care Antreprenorul nu a dat curs.Intarzierea demararii lucrarilor are drept cauza si necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate, expertiza care nu a fost inca finalizata de Antreprenor. In data de 06.06.2016 a fost inaintata Revendicarea Beneficiarului conform sub clauzei 8.7 "Penalitati de intarziere"pentru nerespectarea duratei de executie ofertata de catre Antreprenor. In data de 21.07.2016 a fost inaintata Revendicarea Antreprenorului pentru prelungirea Duratei de executie si costuri suplimentare. In data de 03.08.2016 s-a finalizat perioada de supervizare pentru executia lucrarilor iar la data prezentei CNADNR SA incearca incheierea unui Act aditional la contractul de Supervizare prin care sa prelungeasca perioada de supervizare fara a modifica valoarea de contract initiala.

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00 %)

Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor. Ordinul de Incepere al lucrarilor este 25.05.2016. In data de 06.05.2016 a avut loc Predarea Amplasamentului catre Antreprenor.
Antreprenorul a luat toate masurile pentru curatarea si asanarea de munitii a teritoriului pe care se vor executa lucrarile.De asemenea, a efectuat o inspectie completa a santierului si a tuturor suprafetelor pe care se vor executa lucrarile, cu scopul de a identifica orice suprafete in care este posibil sa fie gasite fosile, monede, articole de valoare sau antichitati, structuri sau alte ramasite sau articole de interes geologic sau arheologic. In acest sens, Antreprenorul a primit Aviz favorabil emis de Ministerul Culturii cu conditia supravegherii arheologice intre km 0+000 – 7+360, cu exceptia unei zone - km 2+500 – 3+070 – pentru care se propune cercetare arheologica preventiva. In data de 13.07.2016 a fost aprobat de catre CNADNR S.A certificatul pentru plata Avansului. S-a realizat rețeaua topografică pe obiect 3 și legatura obiect 1 cu obiect 3 pe DN2 Girația A.

Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, procent fizic realizat 97.00% (august 97.00 %)

In data de 28.07.2016 Inginerul a instructat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor. In data de 24.08.2016 a fost semnat contractul de servicii de supervizare cu SC Luca Way SRL.

Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], procent fizic realizat 76.00% (august 76.00 %)

In anul 2015, ca urmare a realizarii exproprierii terenurilor, au fost reluate lucrarile, pentru finalizarea bretelei nr.4, la strada Rozelor si pentru amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj. Lucrarile au fost finalizate in cursul anului 2016 si urmeaza a fi demarate procedurile de Receptie la Terminarea Lucrarilor. La aceasta data, din totalul lucrarilor proiectate si contractate, au mai ramas neexecutate: lucrarile pentru realizarea drumurilor colectoare si cele pentru realizarea bazinelor de retentie/decantoare, din cauza lipsei terenurilor pe care aceste lucrari urmeaza sa fie amplasate si pentru care procedura de expropriere intarzie sa se finalizeze, precum si stratul de uzura (MAS) pe
breteaua nr.4, lucrare ce nu a fost inclusa in contractele AKtor si care va face obiectul unei noi achizitii.

Varianta de ocolire Slatina, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00 %)

Varianta noua de traseu a fost avizata in CTE-CNADNR (aviz 4523/28.01.2016)

Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00%)

Contract reziliat cu Antreprenorul SC SCT SA in data de 3.02.2014, in data de 28.12.2015 s-a semnat cu Luka Way contractul de revizuire documentatie tehnica (Proiect Tehnic si Detalii de executie), Termenul estimat de finalizare a proiectului tehnic este fe 90 de zile de la ordinul de incepere (pana la data prezentei inca nu s-a emis ordinul de incepere)

Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, procent fizic realizat 0.00% (august 0.00%)

In prezent este in derulare contractul cu priectantul SC luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul II 2016

Centura municipiului Radauti, procent fizic realizat 0.00 % (august 0.00 %)

Fara ordin incepere executie lucrari, se analizeaza posibilitatea rezilierii contractului ca urmare a modificarilor aparute in normative fata de Proiectul Tehnic elaborat si aprobat in anul 2011

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (august 0.00 %)

Contract de proiectare si executie semnat in data de 16.11.2015, fara ordin de incepere, se estimeaza emiterea odrinului de incepere in semestrul II 2016 deoarece nu este inca aprobat HG de modificare a sursei de finantare din FEDR in fonduri nerambursabile si/sau bugetul de stat si/sau alte surse legal constituite

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat  18.72% (august 15.28%)

In data de 02.06.2015 a fost comunicata hotararea civila nr. 52, pronuntata de Curtea de Apel Targu Mures in Dosarul nr. 121/43/ 2015 prin care s-a dispus suspendarea executarii dispozitiilor art. 1,6 si 7 din HG nr. 378/2013 (suspendarea amplasamentului lucrarii). Drept urmare, in data de 15.06.2015, Inginerul a dispus Suspendarea Lucrarilor. Cauza a fost judecata in data de 18.02.2016 la Curtea de Apel Targu Mures. Prin Hotararea Curtii de Apel Targu Mures nr. 19/2016 din 18.02.2016 a fost respinsa cererea de suspendare formulată de reclamanţi până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Prin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Beneficiarul, in data de 29.04.2016 dispune ridicarea suspendarii lucrarilor si reluarea activitatii.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7.00% (august 7.00 %)

Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In data de 21.06.2016, a fost semnat contractul de servicii "Asistenta tehnica in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru achizitia contractului de lucrari la centura Municipiului Bucuresti: sector DN2 (km 12+300) – A 2 (km 23+750). In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Este necesara emiterea Deciziei de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare. Urmeaza a fi consemnate sumele aferente despagubirilor catre proprietarii inclusi in anexa la HG 304/20.04.2016 dupa care se vor emite notificarile catre proprietari. In data de 02.06.2016, a fost emisa Decizia de expropriere nr. 441. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Suceava, procent fizic realizat  85.00% (august 85.00%)

Contractele de executie lucrari nr. 30/27.02.2008 si nr. 106/07.12.2011 pentru ,,Constructia variantei de ocolire Suceava au fost reziliate in 15 septembrie 2014 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. Procedura de atribuire a contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari ramase de executat a fost finalizata. In luna August a fost semnat contractul de servicii nr. 92/50549/19.08.2016. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea
deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat  21.00% (august 18.30%)

Contract executie lucrari semnat in data de 20.11.2013. Motivul intarzierii in executie este cauzat de: , interferenta proiectului cu imobile (constructii), identificarea unor retele de utilitati suplimentare si a 7 situri arheologice, pe amplasamentul lucrarii, obtinerea de catre un petent a unei Ordonante Presedintiale de suspendare a lucrarilor pe o parte din amplasament, precum si imposibilitatea punerii in aplicare a solutiilor de fundare a terasamentelor pe sectorul estic.

GDPR

#4181
Quote from: Hory1987 on September 10, 2016, 01:11:06 PM

Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna SEPTEMBRIE 2016

Varianta de ocolire Carei... In data de 12.07.2016 va avea loc o intalnire intre Repezentantul Antreprenorului si Reprezentantul Beneficiarului in vederea clarificarii cauzelor invocate de catre Antreprenor in cadrul Notificarii de Reziliere.

Deja "transparenta" asta practicata in bataie de joc incepe sa ma calce pe nervi.

Iar asta e si mai tare:

Quote from: Hory1987 on September 10, 2016, 01:11:06 PM
Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat  18.30% (august 21.00%) 
:lol:

Horațiu 87

#4182
am corectat, e greseala mea, am scris invers :lol: :lol:

GDPR

 :D

Quote...precum si stratul de uzura (MAS) pe breteaua nr.4, lucrare ce nu a fost inclusa in contractele AKtor si care va face obiectul unei noi achizitii.

DRDP-ul nu poate sa faca lucrarica asta?

perfidus

Va mai mira ca exista progres negativ la lucrarile de drumuri?

"La varianta de ocolire Craiova Sud, lucrările sunt gata în proporție de 85%, potrivit ultimului grafic întocmit de CNADNR. Procentul a scăzut față de cel anunțat anul trecut, 97%, și pentru că asfaltul de pe porțiunile cu probleme (apăruseră fisuri în corpul drumului) a fost decapat luna trecută și urmează să fie refăcută structura rutieră. Și ultimul termen oferit de CNADNR s-a modificat: 21 decembrie 2016, în loc de 15 decembrie"

Detalii in GdS
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat