Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

yetiman

QuoteComunicat de presa 14.09.2016

Varianta de Ocolire Suceava va fi realizată în regie proprie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a luat decizia ca lucrările la Varianta de Ocolire Suceava să fie executate în regie proprie.

Pentru că în momentul prezent C.N.A.D.N.R. urmărește să finalizeze proiectele blocate și în urma experienței cu lotul 3 al Autostrăzii Orăștie - Sibiu, soluția se dovedește a fi una eficientă, s-a hotărât că Varianta de Ocolire Suceava este un proiect mult prea important pentru a mai suferi întârzieri sau alte piedici în realizarea proiectului în sine.

În luna august 2016 a fost aprobată finanțarea pentru proiectul ,,Construcția variantei de ocolire Suceava-Faza I", contractul de finanțare pentru proiectul retrospectiv fiind semnat în data de 11.08.2016 de către Ministerul Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional-Transport 2007-2013 împreună cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A..

Proiectul prevede executarea următoarelor lucrări:

    articole generale - 93,89%;
    terasamente -11,310 km;
    suprastructura drum - 9,55 km;
    reparații ale sistemului rutier existent - 2,57 km;
    șanțuri, rigole, drenuri - 8,05 km;
    parapete- 6,044 km;
    un podeț;
    o parcare;
    drumuri laterale,
    accese la proprietăți - 11,52 km;
    semnalizări și marcaje rutiere - 6,914 km;
    lucrări hidrotehnice - 6,310 km;
    lucrări de consolidări - 9,757 km;
    proiectare - 100%;
    insule separate benzi circulație Nod 2;
    sistem de iluminat- 3 bucăți.

Prin realizarea proiectului se urmăreşte sporirea capacităţii de circulaţie prin mărirea fluenţei traficului, descongestionarea traficului din zonă, realizarea unui confort sporit pentru participanţii Ia trafic si reducerea numărului de accidente. Data de finalizare a perioadei de implementare a proiectului ,,Construcția variantei de ocolire Suceava Faza-I" este sfârșitul anului 2017.

Valoarea totală a proiectului este de 279.086.155,68 lei, din care:

    85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului este contribuţia Comisiei Europene prin Fondul de Coeziune
    15 % este asigurată de la Bugetul de Stat.

CNADNR     

Sursa CNADNR
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

O parte din centura de sud a Craiovei, demolată înainte de a fi folosită

Demolată înainte să fie folosită. Vorbim despre o parte din centura de sud a Craiovei. O bucată de drum lungă de peste jumătate de kilometru a fost decopertată, înainte ca pe ea să apuce să treacă vreo maşină. Şeful CNADNR vorbeşte de probleme de execuţie, firma constructoare nu comentează. Ce e cert este că termenul de finalizare a lucrărilor tocmai a fost amânat, pentru a treia oară.

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/o-parte-din-centura-de-sud-a-craiovei-demolata-inainte-de-a-fi-folosita-566593

adiarc

subscriu la realizarea in regie proprie a proiectelor avansate...cand vine randul pasajelor de la Arad ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Cred ca nu ar fi exclus. Si ma bazez pe textul din comunicat:
(sublinierea imi apartine)

QuotePentru că în momentul prezent C.N.A.D.N.R. urmărește să finalizeze proiectele blocate și în urma experienței cu lotul 3 al Autostrăzii Orăștie - Sibiu, soluția se dovedește a fi una eficientă, s-a hotărât că Varianta de Ocolire Suceava este un proiect mult prea important pentru a mai suferi întârzieri sau alte piedici în realizarea proiectului în sine.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlexxC

Altfel vor evolua lucrarile de acum,statul nu mai poate fi șantajat si lucrările taraganate pentru că reziliază si finalizează în regie proprie.Foarte util să ai un astfel de as în mânecă .

pentium10

#4190
Urmeaza cel mai amplu reportaj despre Varianta Ocolire Tirgu Mures de pana acum de la Tofalau pana la Livezeni.  Procent fizic realizat septembrie 18.72% (august 15.28%).
Am numarat 26 utilaje, foto acum, si video mai tarziu. Yee  :)

Albumul complet este aici: http://imgur.com/a/f6yEJ

Pe Facebook se poate da share de aici.

↓ poza de pe DC 20 - zona Tofalau

↓ supratraversare DC20 zona Tofalau

↓ poza de pe DC 20 - zona Tofalau

↓ supratraversare DC20 zona Tofalau

↓ supratraversare DC20 zona Tofalau

↓ continuare spre Est - se poate observa lucrare la terasament in august era doar decopertat acum deja a fost inaltat un pic

↓ topo la lucru sambata la ora 13:00 (intersectia cu DC24)

↓ intersectia cu DC24 inca nu e conceputa, si nici nu e trasata

↓ continuare spre est se pot vedea podete facute, nr 1

↓ a poza inapoi de unde am venit

↓ alt podet, si dupa se poate observa lucru la terasament

↓ terasament

↓ doua utilaje la lucru

↓ alte utilaje la lucru



↓ se poate observa si o zona de parcare

↓ poze un pic de la distanta



↓ continuare spre est


↓ comuna Livezeni, pana aici s-a lucrat efectiv ceva
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

lupualb

#4191
Dar despre centura Aradului ce se mai stie? Saptamana aceasta am prins doua coloane mari  acolo, una la intrarea in Arad dinspre Ilia, la trecerea peste CF, iar o alta coloana la cele doua vestite CF. E frustrant sa vezi pasarela peste cele doua CF aproape gata iar soferii sa stea in coloane lungi de 1-2 km. Nu inteleg din ce motiv macar aici nu se gaseste o solutie de a termina. Pana la urma sunt banii nostrii investiti si apoi lasati de izbeliste. 

rocklee

acum daca a devenit timisoara capitala cuturala europeana ...speram sa se faca si centura complecta ...

:)

alin_simeriaveche

Deci nu imi vine sa cred, acum imi dau seama ca stau la 10 minute de lucrarile de la Centura TgMures. In Sangiorgiu de Mures, aproape de strada Tofalau

carutasul

Pentru că am fost întrebat de intersecţia centurii Caracal cu drumul judetean, am reusit sa mai fac azi cateva poze




si o mică panoramă:
View My Video

Deci nici vorbă de giratoriu.

carutasul

#4195
Si mai aveam una cu rigola de scurgere şi o ţeavă pe care nu ştiu de unde au scos-o, pentru că e la distanţă destul de mare de oraş şi altă localitate demnă de ţevi în zonă... nu e :)  E vorba, ca de obicei, de intersectia cu DJ 542. La iesirea in DN6 nu s-a început nimic, centura se termină brusc la 10 m de el.




pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

liviu


pentium10

apare si nu are conexiune cu A3, aia e alt proiect si trebuie licitat din nou

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

liviu

VO Tirgu Mures
Quote from: pentium10 on September 18, 2016, 07:45:37 PM
nu are conexiune cu A3, aia e alt proiect si trebuie licitat din nou
Așa este, lipsește un DX, ca să fie tot tacâmul auto complet.
Să auzim de bine.