Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 24 Guests are viewing this topic.

pasadia

No, ce sa zic si eu? Sa liciteze mai mult decat valoarea estimativa atunci!

Oricum va fi haos, macar sa fie pe CoBra si nu pe PiSi ( :p )!

NGC

@alecu26: Tu cam pe la ce valoare estimezi acel viaduct de 1,5 Km (320 grinzi x 41 m + structura mixta otel - beton la trecerea peste CF)? Cam cat estimezi sa coste o grinda (2,10 m inaltime parca)?
Dar zidurile si consolidarile la cat le estimezi?

cutter

Quote from: NGC20 on September 26, 2015, 05:57:48 PM
Din proiect rezulta ca pentru acel viaduct trebuie 320 de grinzi de 41 m, plus structura mixta otel - beton cum avem de exemplu la podul peste Mures de pe Lugoj - Deva lot 3.
Care este contravaloarea acestor 320 de grinzi? Nu cumva ne apropiem chiar de pretul intregului lot doar din contravalorea viaductului?

Exact. După standardul de cost, doar acest pod face cît valoarea estimată pentru întregul lot.

alecu26

1300 euro/mp costa viaductul. Poate chiar mai mult avand in vedere conditiile dificile de executie in Prahova, care poate veni oricând nervoasa si sa-ti spele totul.

Zidurile si consolidarile...alone...2-3 milioane/km.

eu nu stiu cine va avea curaj sa depuna oferta pe asa abrambureala. Gilau-Campia Turzii s-a anulat pentru mult mai putin (niste stalpi de iluminat parca).

Dar cu siguranta se vor gasi temerari gen Serenissima, Magenta, etc....sau inca vreo 2-3 din aceia cum au fost la centura Teius, Centura tecuci.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

daca intereseaza pe cineva de ce s-a mentinu decizia anularii licitatiei pentru Gilau-Campia:

http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/bo/2015/BO2015_1567.pdf
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Asa se intampla cand licitam mere cu pere. Trebuie impartita aceasta licitatie in doua(viaductul si restul chestiunilor), fiindca in caz contrar, vom avea in continuare firme de mana a doua care vor licita, si in concluzie sanse mari de oferte neconforme.

florin74

Vina este a CNADNR-ului in acest caz, nu a ofertantilor. Aceeasi situatie a fost cand CFR a anulat licitatia pe Simeria-Arad. (anul trecut), cand prin clarificari s-au modificat conditiile initiale din documentatia de atribuire si fisa de date.

bgd77

#7477
Filmare pe A3 Bucuresti - Ploiesti (inclusiv centura Ploiesti) din data de 20.09.2015:

http://www.youtube.com/v/HKio9sqEXoA

La plecarea din Bucuresti am mers din Magheru spre centura prin Aviatiei, Pipera, Popasului. La Popasului se vede pe unde va supratraversa A3 (la min 13:30):

http://www.youtube.com/v/7phIZKEKWjk

doryan93

O nouă amânare în ceea ce privește reînceperea lucrărilor la tronsonul de autostradă Borș-Suplacu de Barcău. Deși luna aceasta constructorul ar fi trebuit să intre pe șantier, muncitorii trebuie să mai aștepte până când etapele birocratice vor fi depășite.
Sursa

alecu26

Nu chiar motive birocratice. Etape contractuale.
Drumurile noastre POATE;

Eurocopter

A fost platita o factura de 55 mil. RON catre UMB pentru A3 Gilau-Nadasel. Asta duce stadiul financiar undeva la 40%, insemnand ca au frontul de lucru finantat pana la sfarsitul anului.

NGC

#7481
Da, e prima plata pentru acest tronson de anul acesta.

Mai au o factura restanta care ar trebui sa fie platita cat de curand.
14.08.2015: 34,825,326.23 RON

Eurocopter

Nu a fost avans nici plata din Decembrie 2014, ci factura pe lucrari. Pe acest contract nu s-a dat avans. Pe proiectele finantate de la bugetul de stat se plateste cat si cand vrea CNADNR-ul.

NGC

Da, ai dreptate, greseala mea de copy/paste. :p
Am corectat acum.

JohannDB

A3, sectorul Câmpia Turzii - Gilău, pe cei 51 km , vineri 25.09.2015, de la un cap la altul, pe acest sens (parcurs între 16:34 - 17:03), la "inventarul făcut din mers" nu am găsit parapeți rupți / loviți...la km 21 a fost reparat, totul, de ceva timp.
  La întoarcere, de la Gilău la ieșirea Turda / Alba Iulia (traseu parcurs sâmbătă 26.09.2015, între 00:07 - 00:41), inventarul a ieșit tot "negativ".  Deranjantă a fost numai ploaia mocănească, dar care n-a provocat bălți.