News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 32 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Atunci de ce au amanat deschiderea ofertelor? Ca nu ar fi avut timp restul ofertantilor sa faca PT-ul si ar fi dat CNADNR in judecata?

dr4qul4

asta e amanare? de pe 2.09 pe 5.10 si de pe 5 pe 13.10?

Cred ca e doar asa de ochii lumii. La alte licitatii cat avem amanari? 3 luni? 6 luni? 1 an?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#7502
^^^ Pai tocmai de-aia poate e de forma amanarea, ca sa poata merge "fast forward" inainte cu licitatia. ;)

Teoria cu Vinci e buna, dar ce profit ar reusi sa faca ei totusi la o asa valoare estimata redusa, ca sa merite "deranjul"?

stangabriel

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20469226-consortiul-caruia-atribuise-construirea-tronsonului-autostrada-comarnic-brasov-vrea-dea-judecata-statul-roman-pentru-anularea-procedurii.htm

Compania elena Aktor, impreuna cu Vinci si Strabag, intentioneaza sa dea in judecata statul roman pentru anularea licitatiei pentru constructia tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov, castigata de consortiul format de cele trei companii, informeaza Mediafax.

teocharis

actiune nascuta moarta

statul roman nu a gasit finantare pentru proiect:

e ca atunci cand cumperi o casa: semnezi compromisul de vanzare si daca in limita a 2-3 luni banca nu iti aproba imprumutul, acordul initial devine nul iar vanzatorul returneaza avansul.

TibiV

Mai rau.
Consortiul este cel care nu a gasit finantarea pentru proiect...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

mai rau...au gasit-o...dar nu a fost convenabila pentru Statul Roman. Ei au venit si puteau veni oricând cu banci austriece gen UniCredit, Erste....si niste banci la fel de mari din Franta. Doar ca aici, chiar si 1-2% dobanda peste dobanda practicata de BEI si BERD inseamna chiar miliarde.

Acum ce e de vazut, cine trebuia sa convinga investitorii gen BEI, BERD: Statul Roman, sau Consrtiul.
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Nu va suparati pe mine, dar ati trecut in 24 de ore de la suspiciunea ca licitatia ce e in derulare acum e cu dedicatie pentru VINSTRADA din partea nasului CNADNR la convingerea ca VINSTRADA va da in judecata statul roman. Si chiar daca se pot inchipui scenarii in care ambele premise sa se petreaca, imi e greu sa cred probabila oricare dintre ele.

Eu as zice ca nimeni din grup nu va licita pentur bucatile de acum si totodata nimeni din grup nu isi pune cu adevarat problema actionarii in justitie.

alecu26

Quote from: NGC20 on October 01, 2015, 03:19:34 PM
@alecu26: Iti mai aduci cumva aminte care dintre lucrarile de autostrazi cerea prezentarea proiectului tehnic inca din faza de ofertare?
nu-mi mai aduc aminte de asa ceva cerut in contract de executie.. E si imposibil. PT-ul se bazeaza pe studii de teren, investigatii geo, ridicari topo....etc. Ca sa va inchipuiti cat e de exact....PT-ul este in majoritatea cazurilor proiectul pe care se fac liicitatii pe FIDIC Rosu. E atat de detaliat ca, chiar daca Constructorul face detalii de executie, tot nu se considera ca el e proiectant.

La PT trebuie practic sa faci 90% din calculul structural. La PT se dau detalii de armare si cofrare. Intradevar...partea de drumuri nu e foarte complexa si multa....dar la Structuri la PT practic faci tot.

E o nebunie sa ceri asa ceva...ce pot sa spun.

Nici chiar Vinci-Strada Aktor sau oricine altcineva nu are asa ceva.
Drumurile noastre POATE;

medicul de garda

Eu mai vad o problema la teoria cu licitatia dedicata pentru VISTRADA. Tronsonul de A3 centura Comarnic in versiunea lor initial era TOTAL diferit ce SFul antic CNADNR. Intre timp a fost si respins de acestia, dar nu stiu daca intre timp au apucat sa optimizeze si sa elaboreze varianta impusa de CNANDR pana cand s-a anuntat anularea concesiunii. Nu vad ce avantaj ar putea avea aici. In schimb, la bucata de langa Rasnov, ei au mentinut fix aceeasi varianta de traseu propusa si de CNADNR, acolo s-ar putea sa fi apucat sa proiecteze ceva, mai ales ca era si un lot simplut, din care o parte e doar reabilitare de DN. Parerea mea e ca aici sunt sanse mari sa fie castigatori, ca ar avea cu ce, dar la Comarnic e loterie totala, nici nu vad cine ar risca sa se friga cu cerintele absurde ale CNADNR facuse pe fuga...
Trust me, I'm an east-european doctor!

alecu26

E prea mic lotul sa aiba ce gusta din el fiecare firma.

Acolo sanse chiar mari va avea Viarom...ca doar de aia au ofertat la superpret centura Brasov. Sa se mobilizeze in zona. Nu le-a iesit concesiunea....macar sa-si scoata din parleala acum.

Sa vedem cu ce preturi vin ceilalti..>Strabag, Aktor, Chirulli. Eu zic ca va fi batalie crunta pe acel lot usor. Va fi plin si de firme mici.

Posibil pe centura Comarnic...sa vedem pe UMB. Parca asa suna un zvon. Lucrând mult in house, poate se pot incadra in acel buget.
Drumurile noastre POATE;

Silvania

Mai aveți cunoștință despre ceva noutăți legate de lotul Nădășelu-Mihăiești?
Azi am fost de la Zalău la Cluj, iar de la intrare în Mihăiești, prin partea estică a localității, s-a decopertat recent ceva ce pare a fi un drum. ( habar nu am ce fel de drum, dar știu că pe acolo va fi traseul autostrăzii). Această decopertare merge prin partea estică a DN1F până la ieșirea din Sânpaul. Nu am reușit să fac poze dar pare ceva mai de amploare, nu reabilitarea unui simplu drum de pământ, plus că între cele două localități trece prin câmp, pe lângă DN. Are oare legătură cu autostrada?

florin74

Nu are nici o legătură. Este un drum de exploatatie agricola. Merge pana in Berind

cutter

#7513
Am avut o intervenție pe tema anulării PPP-ului Comarnic-Brașov, vineri, la RFI pr care o puteți asculta aici de la min. 21:10. (A existat o confuzie în legătură cu organizația pe care o reprezint - este vorba de API, bineînțeles).

ciprebbe

#7514
Update Gilau-Nadaselu:
Monstrul e sus pe pozitii la viaduct V(mai mult de 3 deschideri nu cred ca poate monta). Au mai taiat un deal in doua pt acces cu grinzi la V.
De maine se intorc si muncitorii. Terenul e inca moale.
Sunt schele sub viaductele I-II-III si IV.
Pana la IV sunt 2 straturi de asfalt peste tot (mai putin in zona culeelor unde sunt atacate compactarile).
Jos in Gilau au dublat tubulatura de la podetul care a provocat inundatiile (paznicii zic ca UMB-ul a facut asta, nu am alta sursa momentan pt a confirma).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe