News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Mersul trenurilor

DN15D este un drum destul de circulat, si destul de bun (asfaltat chair si luna asta pe o bucata), leaga Vaslui-ul de Roman si Roman-ul de Piatra Neamt. O parte din el este folosit si pentru Vaslui - Iasi, continuat cu DJ248(de asemenea mai eficent ca DN24).

Raducu Popa

#4516
Pod peste Bistrita..

medicul de garda

Super filmare, multumim!

Eu acum observ o chestie care ma socheaza! UMB a excavat digul de aparare contra inundatiilor pe malul nordic? Ca vad ca sunt 2 pile exact pe aliniamentul acestuia si pare excavat in jurul lor. Poate mi se pare mie, dar daca vad bine, cum naiba au aprobat asa ceva? Chiar si temporar? Mai ales cand ne gandim cat de umflata era Bistrita acum o luna...
Trust me, I'm an east-european doctor!

horatiu.cosma

30 de semi-deschideri betonate și încă 10 armate, au mărit puțin ritmul.

alexmocian

Pacat ca nu ai filmat si fabrica de grinzi, altfel totul progreseaza asa cum a fost stabilit.

Dominik

Excelenta filmarea ! +1 ...banuiesc ca au cam terminat de produs grinzi, R@du sti ceva, muta fabricuta in August pe DX12  ???
You're in Steelers Country

paulmare

^ si pizza a facut la fel pe a10 la digul muresului, probabil ca si aici o sa refaca digul cu pereu de beton pe paramentul amonte si cu piatra bruta la piciorul digului unde "spala" apa, 
Bistrita - cred ca sunt 10 lacuri, si in iunie intr-adevar a plouat mult, dar dupa o seceta "cronica" si o iarna fara zapada, ziceau baietii din zona de ceva intelegere intre UMB si hidroelectrica/apele romane cu ceva debit controlat sa poata lucra fara probleme la coada lacului

rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

horatiu.cosma

Ciudat, ieri era zi de lucru și niciun muncitor pe pod, față de 100 la ultima filmare? Uitându-mă și pe planșe, am impresia că străduța de la 1:40 va fi desființată, ar fi trebuit să fie acolo deja structura finalizată. Începe să bată vântul în baza de grinzi, mai au foarte puțin, cred că deja o parte din echipamente sunt la Slatina.

yetiman

Horatiu, uita-te la umbra. Filmarea e facuta seara, programul de lucru s-a incheiat. Daca te uiti mai atent, se vad in unele cadre muncitorii mergand in grupuri pe sub/langa pod.  :D
Ora de mers acasa.  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Allex

Mai este o singura linie de grinzi functionala, intr-o linie incap acum 5 grinzi scurte, se poate observa si in video (cele de 40m incapeau cate 3), mai ramasesera 20 de grinzi de facut ieri. Au mai ramas aprox 500 muncitori si 250 soferi pe camioane.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

tonică

De străduța aceea de la 1:40 întrebasem și eu câteva pagini mai sus, nevazand nimic început acolo eram aproape convins ca vor umple și vor lungi pe laterale strada pt a face conexiunea la pasajul alăturat. O soluție ieftina pt constructor și nu tocmai plăcută pt cei ce locuiesc acolo. Dar mi s-a răspuns ca în proiect exista totuși pasaj și acolo... Deci un punct care va întârzia lucrarea, f posibil din cauza vreunei exproprieri

RobertH


Raducu Popa


Io

R@du  :cheers:

Intrebare pentru specialisti, se poate sa nu se fi facut asa pe alte santiere sau sa nu fi vazut eu: la min 1:06 se vede cum pun pamintul ala pe care va creste iarba si pe lateralele drumului dar si peste stabilizat. De ce? Tot pentru inierbat?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.