News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

astia au inceput anul asta, nu?
din pacate nu depinde doar de ei. E greu cu exproprierile. Altfel ar fi terminat la anul (dar chair si asa s-ar putea sa vedem segmente date in trafic)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Io

^ Ei, facusera si cei dinainte cite ceva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Allex

Da, facusera o gramada de poze cu utilaje vechi plus teapa la subcontractori (care s-a rezolvat ulterior)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

Personajul asta nu se poate abtine:

Quote"În ciuda UNORA care spuneau TOT FELUL de lucruri,
:fence:
Quoteiata ca am ajuns să turnăm primii kilometri de asfalt pe prima autostrada din Moldova, aici, în Bacău"
8) :cool: :smoking:
si
Quote"Nu am o problemă cu firmele străine, ci cu cele care nu lucrează, care vin cu avocați, cu presiuni diplomatice la minitrul transporturilor, cele care nu vin cu utilaje ci cu doua laptopuri și o mapă pentru acele "claim"-uri, să mai facă un ban nemuncit. Românii nu fac așa ceva, românii chiar muncesc"
:lies:

https://www.desteptarea.ro/ministrul-transporturilor-anunta-semnarea-contractului-pentru-autostrada-bacau-brasov/

Horațiu 87

Alta zi, acelasi text: "Vizită a ministrului Transporturilor pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a inspectat astăzi lucrările de așternere a covorului asfaltic pe șantierul Variantei Ocolitoare Bacău, însoțit de reprezentanți ai DRDP Iași, ai constructorului, dar și de parlamentari și reprezentanți ai administrației județene băcăuane.
Vizita vine în contextul în care asocierea Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL a demarat în această săptămână lucrările de așternere a covorului asfaltic pe șantierul Variantei Ocolitoare a municipiului Bacău. Lucrările se desfășoară momentan în zona Letea Veche, de la km 6+270 al șantierului, pe un sector experimental de 1 km, urmând ca așternerea să continuie în perioada următoare pe întregul tronson de 16,8 km prevăzut în regim de autostradă (Obiectul 1), care va face legătura între localitățile Nicolae Bălcescu și Săucești, pe DN2.
Varianta Ocolitoare a Bacăului este parte integrantă a Autostrăzii ,,Moldova" (Coridorul IX Paneuropean), iar ordinul de începere a lucrărilor a fost semnat pe 8 martie 2019. Contractul prevede proiectarea și execuția a 30,8 km de drum național, din care 16,269 km în profil de autostradă. Durata contractului este de 36 de luni, din care 6 luni proiectarea și 30 de luni execuția lucrărilor, pentru care constructorul oferă o perioadă de garanție de 84 de luni."









poza asta chiar m-a socat (doi incompetenti intr-o singura poza)  :lol: :lol: :gaah: :gaah:







Horațiu 87

urmatoarele poze cred ca sunt de la grinzile care vor fi fabricate "pe teren"





















Sursa, aici un videoclip  si declaratia cucului

TS30


panda_no 5

Cat de mult regret ca nu am avut norocul ca UMB sa castige tronsoane de pe A0 :((

mircea

De apreciat efortul, dar chiar nu are DRDP Iași o cameră non-VGA pentru dronă?

TibiV

Si eu mi-am facut o mie de nervi.
Au bani de drona, au timp sa filmeze, dar nu sunt in stare sa publice filmarea la o rezolutie decenta?!?!...  :o

I-au batut aia de la CFR Infra... cu cureaua uda... >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Raducu Popa

Ieri, 05.10, era furnicar in zona A7. La Rusi Ciutea au inceput sa lucreze la pilonii de pod peste canal si foarte multe camioane portocalii pe centura, in Letea Veche. Si in zona Lilieci, legatura cu DN15, furnicutele UMB lucrau de zor. Terenul moale nu mi-a permis sa intru cu masina pe santier, plus cred ca mai mult incurcam pe acolo, la ce agitatie era. In weekend-ul viitor se anunta vreme buna si voi merge pentru update foto, eventual si cu o drona.

ultrasbz

Intrebare:
1) In ultima luna, conform numeroaselor articole aparute in presa, au fost efectuate o serie de prezentari ale variantelor de traseu pentru drumul de mare viteza Ploiesti - Buzau - Focsani - Bacau (la Consiliul Judetean Prahova, CJ Buzau, CJ Vrancea, Consiliul Local Adjud, etc.). Avand in vedere ca aceasta informatie are deja un carcacter public, dar din pacate, acoperirea subiectului de catre presa a lasat totusi mult de dorit, va rog sa imi transmiteti in format electronic:
a) Plansa/schita/desenul cu variantele de traseu identificate pentru acest proiect la o rezolutie suficienta astfel incat traseele sa poata fi inteligibile (in orice format)
b) Variantele de traseu in orice format GIS, preferabil KML sau KMZ, pentru a putea fi vizualizate in Google Earth. Avem confirmarea existentei lor in acest format (conform imaginilor de la sedintele de Consiliu), astfel incat nu necesita vreo prelucrare suplimentara.

Raspuns:
QuoteIn cadrul sedintelor de la Consiliile Judetene s-au prezentat planse in format pdf, prin urmare planurile de situatie cu variantele de traseu studiate (in format electronic pdf.) le regasiti aici: https://we.tl/t-jugBpcF9DM

Intrebare:
2) In ce stadiu se afla analiza multicriteriala cost-beneficiu in urma careia se va propune tipul final de drum (expres sau autostrada)? Care este data estimata pentru luarea deciziei sau daca aceasta decizie a fost deja luata si daca da, care este?

Raspuns:
QuotePrestatorul a transmis catre C.N.A.I.R in data de 24.05.2019 Studiul si Raportul Alternativelor de traseu (Analiza Multicriteriala I) impreuna cu Studiul Geotehnic Preliminar si Studiul Arheologic (Etapa 1 – Raport de Evaluare Preliminara pentru tonsoanele "Drumului de mare viteza Ploiesti – Buzau si Buzau-Focsani" si in data de 12.06.2019 pentru tronsonul "Drumului de marte viteza Focsani – Bacau").

In urma analizarii documentatiilor transmise, C.N.A.I.R S.A si reprezentantii Jaspers au emis o serie de observatii. In present, Presatorul implementeaza observatiile in vederea definitivarii Analizei Multicriteriale Etapa 1.

In cadrul Analizei Multicriteriale – Etapa 1 au fost evaluate o serie de optiuni si combinatii de variante de traseu, intr-o analiza cantitativa, folosind criterii tehnologice, financiare, sociale si de mediu.

Dupa aprobarea Analizei Multicriteriale Etapa 1 se va demara Analiza Multicriteriala Etapa 2 care presupune realizarea unei analize orientata pe alternativele selectate in etapa 1 si variantele tehnologice posibile ale acestora, AMC 2 include, ca principal criteriu Analiza Cost-Beneficiu restransa, precum si alte criterii care nu au fost considerate punct de vedere conceptual in etapa 1.

Analiza pentru stabilirea tipului drumului: autostrada sau drum expres se va face pentru varianta finala selectata din AMC 2. Aceasta abordare beneficiaza de faptul ca si informatiile la nivel de proiect sunt mai detaliate la aceasta faza.

Varianta finala de traseu va fi avizata dupa finalizarea Analizei Multicriteriale Etapa 2.

danpandrea

Faine hărțile și mai bine detaliate decât ce a apărut în presă. Mulțumim!

Ionut