News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bacauanul1971

Bună ziua,

Vreau să distribui un link din Ziarul de Bacău de azi 02.10.2019, care include un scurt material foto de la prima asfaltare a unui lot experimental pe traseul variantei ocolitoare Bacău, in zona Ruși Ciutea, comuna Letea Veche


https://zdbc.ro/foto-primul-kilometru-de-asfalt-pe-soseaua-de-centura-a-bacaului-in-letea-veche/

Locuiesc în zonă și voi încerca să aduc noutăți pe acest forum, în diverse secțiuni.

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

pelan87

Se pare ca s-au apucat de primul strat de asfalt la Bacau (video FB DRDP Iasi):

https://www.facebook.com/DRDPIS/videos/2477660605603407/

punktnet

Nu se pot comprima ultimele 3 postari?
Experimental in ce sens? Ca si posibilitate, ca si reteta de mixtura, ca si zona de amplasament?
Cam dubioasa exprimarea.
Just kidding.

horatiu.cosma

Așa e normativul. Când te apuci de un nou strat (umplutură, balast stabilizat, asfalt) începi cu un sector experimental. Și dacă ies ok testele îi dai bătaie pe tot proiectul.

alecu26

In principal se testeaza procedura de compactare: numar de treceri, greutate compactoare...etc.

La alte tipuri de straturi...de exemplu pamant stabilizat sau balast stabilizat se pot testa si diferite retete...compozitii, concentratii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

RobertN

Citat din articolul de mai sus (Ziua de Bacău):

" [...] astăzi s-a așternut mixtură asfaltică pe 4000 mp (1000 m lungime, 4 m lățime). Mâine se va turna mixtură asfaltică pe o suprafață echivalentă, urmând ca așternerea să continuie în perioada următoare pe întregul tronson de 16,2 km prevăzut în regim de autostradă (Obiectul 1), care va face legătura între localitățile Nicolae Bălcescu și Săucești, pe DN2."

Am I dreaming or...?  ???

horatiu.cosma

Când o să ne învățăm minte să nu ne mai uităm în gura presei, în special cea locală?

RobertN

^

Ce voiam să scot în evidență este exact lipsa asta de informare pe care o cultivă în mod special presa locală (anumite publicații, evident).
Pentru mine este greu de înțeles acest aspect.

razvan96

#2949
ZDBC nu a facut decat sa dea copy-paste la postarea DRDP Iasi de pe Facebook.E adevarat ca nu au pus "", ceea ce e o eroare profesionala, dar mi se pare aiurea acum sa acuzam de dezinformare presa.Nu, e vina 100% a DRDP Iasi.

horatiu.cosma

Nu, e vina DRDP Iași și în aceeași măsură e și vina ZDBC că nu are nici cel mai mic filtru profesional pentru filtrarea prostiilor. Jurnalismul nu înseamnă să iei copy paste de undeva și gata, ai articole de presă. Înseamnă investigație, vorbit cu actorii relevanți, studiu individual etc.

Allex

V-am mai spus despre ZDBC ca e un ziar "rosu". Saptamana trecuta au mai dat odata storea ca s-a inceput asfaltarea, desi atunci era vorba de stabilizat. Acest "trust media" isi ia informatiile de cele mai multe ori din alte trusturi media de obicei nationale si din postarile de pe retelele de socializare ale personalitatilor locale. Foarte rar fac si cercetari jurnalistice.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

mie imi place aia cu, :  "contractul prevede executia a 30,80 km de drum national,din care 16,269 in profil de autostrada"...vai mama voastra zilierilor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bacauanul1971

Chiar dacă știrea putea fi detaliată într-o manieră mai profesională, poate este mai relevantă semnificația acestui test de asfaltare.

Chiar și simbolic este primul km asfaltat pe o portiune de autostradă din Moldova.

Probabil că nu este stratul final, posibil să fie înlocuit cu asfaltul pe care se va circula la deschiderea lotului, dar este remarcabil că se fac progrese vizibile și constructorul are un ritm încurajator pentru cele 6 luni de când a demarat lucrările pe toate cele 3 tronsoane.

Io

^ Incurajator? Eu il gasesc uluitor de-a dreptul!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.