Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

ovideatza

#1035
Intre Roman si Siret va fi necesara reabilitare si extindere concomitent cu constructia A7. Pentru ca traficul va creste, in plus Ucraina va avea candva liber la calatorie fara viza in UE.
Dn2 pe respectivul sector deja are in anumite momente probleme, se circula in coloana in apropiere de Falticeni pe ambele parti, si momentele se inmultesc.

Traficul e mai scazut pentru ca se imparte spre Suceava si spre Iasi. Dar tot ramane la valori ridicare pt un drum 1+1.

Pana la urma a gasit cineva ceva in caietul de sarcini despre studierea A7 vs DX7?? Imi e sa nu fie o licitatie esuata, sa ne trezim peste 1-2 ani ca nu avem SF/ PT si deci amin absorbtie.

dumbravaandrei

Ce mai exact sa gaseasca. Harti a pus NGC20, vezi ultimele lui postari pe thread.

cristian.ghinghes

Cica link-ul nu mai e valabil. Era interesant. Ce terenuri ale MJ?

Quote from: NGC20 on December 06, 2016, 04:25:46 PM
Astazi a fost publicat proiectul pentru VO Bacau, pe care il trec aici pentru ca sa vedem cind va fi aprobat si cand va apare HG in MO.

"Proiectul de Hotarare a Guvernului privind darea în administrarea Ministerului Transporturilor a unor părţi de imobile în suprafaţă totală de 53.732 mp, aflate în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Justiţiei, în vederea realizării de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. a obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Bacău""

http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1384-hg06122016dirrt1
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

NGC

^^^

QuoteImobil- parţial 14.423 mp T11/A116 Letea Veche, Imobil- parţial 39.304 mp T11/A117 Letea Veche, Imobil- parţial 5 mp T11/A117 Letea Veche

QuoteSuprafaţa terenului - 286.428,67mp, Categorie de folosință: extravilan, Carte funciară 3499, Nr. cadastral 62592

QuoteArt. 1 – (1) Se aprobă darea în administrarea Ministerului Transporturilor, a unor părţi de  imobile în suprafaţă totală de 53.732 mp, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului şi administrarea Ministerului Justiţiei, în vederea realizării de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere -S.A. a obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Bacău".
   (2) Suprafaţa de teren transmisă potrivit alin. (1) nu poate  primi altă destinaţie.

QuoteArt. 3. - Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A.,va executa, în vederea realizării obiectivului de investiţii de interes naţional ,,Varianta de ocolire Bacău", următoarele:
   1) Asigurarea trecerii peste şoseaua de centură prin construirea unei pasarele menite să lege cele două suprafeţe de teren ce vor rămâne în administrarea Penitenciarului Bacău;
   2) Asigurarea perimetrării celor două laturi rezultate din secţionarea suprafeţei de teren existente prin construirea unui gard specific, în condiţiile stabilite de administraţia Penitenciarului Bacău;

emanu900


Ionut

^ Asemenea mizerii de articole nici n-ar trebui puse pe forum.

ovideatza

#1041
Quote from: dumbravaandrei on December 06, 2016, 10:36:57 PM
Ce mai exact sa gaseasca. Harti a pus NGC20, vezi ultimele lui postari pe thread.

"despre studierea A7 vs DX7"

Vad ca sunteti imuni la acest subiect, si sunteti multumiti ca exista licitatie pt SF.
SF care nu zice nimic, drum de mare viteza, fara sa spuna CINE si la CE ETAPA decide daca face A sau DX. Dupa cum a mentionat anterior si un alt coleg, nu e tot una sa proiectezi A sau DX, poate se trezeste vreun potential ofertant sa intrebe.
Am pus si caietul de sarcini prelucrat OCR ca sa se poata cauta usor in el, intr-un mesaj anterior.

Ionut

Eu am intrebat asta din secunda doi din momentul lansării pe SEAP. Ce ai vrea sa facem acum? La modul concret.

Dan_s

Tinand cont ca diferenta de viteza de circulatie este 120 versus 130 iar relieful este relativ usor, cred ca proiectarea va fi direct de autostrada pentru structuri si curbe iar partea carosabila va fi dimensionata in functie de estimarile de trafic. Parerea mea personala este ca pana la Bacau va fi autostrada iar mai departe drum expres.

Allex

^ In MPGT cu clauza era fix invers, adica Ploiesti-Bacau DX si Bacau-Pascani A. Evident toata lumea doreste A pe tot proiectul iar lipsa specificarii este una intentionata. De aceea cred ca ar trebui intrebat DIRECT, fara ocolisuri, daca se ia in calcul si posibilitatea de autostrada pe toata lungimea, si mai ales CUM se ia in calcul, care ar fi criteriile, etc.

Dar..
Cine sa puna intrebarile? Mass-media? Noi? Altii?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

#1045
Quote from: Ionut on December 07, 2016, 03:01:11 PM
Eu am intrebat asta din secunda doi din momentul lansării pe SEAP. Ce ai vrea sa facem acum? La modul concret.

Luare de pozitie publica pe acest subiect. Bineinteles dupa o cerere de informatii prealabila. Scrisoare transmisa la minister si companie. Cred ca e important ce se va face acolo avand in vedere ca e cam singurul proiect nou major exceptand PiSi posibil a se implementa pana in 2023 si sa nu dam cu piciorul la acest proiect.

Nu cunosc daca orice terta persoana poate pune o intrebare direct in cadrul procedurii de achizitie publica ca si solicitare de clarificari. Banuiesc ca ar trebui sa fie o persoana juridica?? Poate ne ajuta colegul NGC20 cu ceva informatii juridice despre acest subiect. Daca e prevazut pe undeva si nu am gasit pana acum ne vor indica, daca nu e prevazut ar trebui sa lamureasca. Pe SEAP m-am uitat astazi si nu aparea nici o clarificare. Multumesc.

dumbravaandrei

Zic sa avem rabdare pana in aprilie-mai sa vedem spre ce directii va merge SF. Nu degeaba s-a omis a se cere in mod clar drum expres din moment ce in MPGT apare cu un nume. Ultimele declaratii au fost in sensul ca pe tot traseul va fi acelasi profil, nu vom avea alternante A-DX sau numai un capat DX. Va fi tot acelasi profil. Cred ca va tine mult de estimarea costurilor de executie, daca se incadreaza in niste marje clar se va merge pe autostrada. Daca va fi mult prea scump A, atunci probabil merg pe DX. Totul tine de incadrarea unor tinte financiare :)

Ionut

API a luat pozitie inca din martie pe acest subiect, pozitie criticata de cativa de pe-aici. Mai precis, pozitia este aici. Domnii Homor, respectiv Bolos, stiu foarte bine pozitia API pe subiectul A7.

Legat de intrebarea in procesul de achizitie publica, nu stiu daca oricine poate cere clarificari. API are personalitate juridica, nu asta e problema. Ar fi o idee, daca putem, sa intrebam. Este foarte posibil sa intrebe proiectantii inaintea noastra, mai ales ca preSF-ul este la nivel de autostrada, iar anuntul este "drum de mare viteza", iar in MPGT avem "drum expres". Confuzie totala, indiferent cum o dai.

Ce e cel mai grav, este ca nu este clar care este procesul decizional de alegere A/DX. Cand se decide? In ce moment? Ca nu poti executa PT pentru DX la fel ca pentru A. Dupa studiul de trafic se decide? CINE decide? O groaza de lucruri neclare.

usiabc

#1048
Noi poze de pe pagina constructorului:

























Eko

cristi5

Quote from: Ionut on December 07, 2016, 05:23:05 PM
Ce e cel mai grav, este ca nu este clar care este procesul decizional de alegere A/DX. Cand se decide? In ce moment? Ca nu poti executa PT pentru DX la fel ca pentru A. Dupa studiul de trafic se decide? CINE decide? O groaza de lucruri neclare.

Eu inteleg ca tocmai asta e rolul SFului, sa spuna nu neaparat daca DX sau A, ci _unde_ se recomanda DX si _unde_ A. In functie de analiza de trafic, etc.

Presupun ca contractorii care fac SF+PT se vor afla in legatura cu beneficiarul care va lua o hotarare pe baza SF, urmand ca apoi sa se faca PT. Beneficiarul se asigura si ca loturile pe care se face SF + PT se intalnesc la capete :) :)

Ce nu inteleg eu e de ce nu intra in obiectul licitatiei si obtinerea AM si AC. Daca ar fi asa, constructorii care executa pe baza PT ar avea totul la cheie si s-ar sti cu precizie mult mai mare cam cand se va circula.