Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Ionut

Interesanta varianta cu tunel. :) Din ce vad este foarte lung. Imi vine greu sa cred ca vom vedea asa ceva la noi in viitorul apropiat.

@NGC20: ceva solicitari de informatii/clarificari pentru A7? Imi poti da te rog un link unde pot urmari? Parca erau publice aceste solicitari/clarificari. Merci frumos!

NGC

#1021
^^^ Deocamdata nici o clarificare pentru A7. Poti urmari pagina CNAIR in sectiunea de achizitii.
Mai sunt si alte locuri, dar acolo e mai usor, desi cateodata are o mica intarziere.

http://eachizitii.cnadnr.ro

Oricum, nu va faceti griji, pentru ca sunt supravegheati. ;)

Ionut

Daca urmaresti inclusiv clarificarile, rogu-te frumos, pune ce este interesant si aici. Mai precis, sunt foarte curios daca va intreba cineva ce vor sa faca acesti domni, A sau DX. Pentru ca daca sPF este la nivel de autostrada, si acum se cere "drum de mare viteza"... posibil sa intrebe cineva ce se doreste. Sau daca se ia o decizie dupa prima faza a SF, dupa studiul de trafic.

Pentru mine nu este clar, de exemplu. Oi fi eu batut in cap. Dar cand licitezi, ma gandesc ca e o diferenta a proiecta A fata de un DX.

NGC


adiarc

^^"Niciodată sa nu spui,niciodată"  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Ok.. imaginile sunt din sPF, dar sper ca la SF sa avem:
- Minim 2 noduri la Buzau, de preferat sa fie 3 (multe drumuri, multe directii)
- Adjud iarasi 2 noduri (unul la nord care sa deserveasca DN-urile iar cel din sud sa deserveasca orasul in sine)
- Bacau - Minim 2 noduri, preferabil 3 (Sud si DN2F pentru centura iar inca unul in nord - Deservire oras/Piatra NT)
- Roman - 2 noduri, unul la Horia si unul la Traian / Sabaoani
- Pascani - 2 noduri (unul la nord pentru deservire oras si unul in sud pentru deservirea  Dn2B + DJ 208 care va exploda (in partea de Botosani avem Vorona si Tudora comune mari cu suficienta activitate economica plus ca va fi folosit ca scurtatura spre Bucuresti de cei din BT.

Dan_s

Vad ca toata lumea vorbeste de cate 2 noduri pentru fiecare oras mai mare, dar Ploiestiul cum va fi racordat la aceasta autostrada care se numeste "Ploiesti-Bacau-Siret"? :hm: :weird:

stangabriel

#1027
Intre nodul A3 cu centura Ploiesti si ipoteticul nod Dumbrava A3 cu A7 avem 15 km. Avand in vedere  iesirea spre Buzau actuala pe Dn 1B, din centru , vestul si Sudul orasului, e mai scurt sau egal pe Autostrada drumul spre Buzau.  Din nord mai lung cu aprox 2 km, dar nu se pune in calcul.

https://www.google.ro/maps/dir/44.8627321,26.1863849/44.8847537,26.0324319/@44.8970946,26.0500858,11z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=ro

Deci Traficut VEST - EST , Targoviste - Buzau - e aprox egal ca distanta daca se merge pe Sudul Ploiestiului si A3-A7, mai ales ca Centura nord Ploiesti, ruta actuala, este inca la 1 benda pe sens.

Dan_s

^^
Eu ma refer la faptul ca Ploiestiul nu are conexiune directa cu A3 si se pare ca nu va avea nici cu A7.
Pentru acces la autostrada se va folosi tot centura sau DN-urile actuale ale caror intersectii sunt supra aglomerate si foarte prost sistematizate. Sper ca autoritatile locale vor impune inca din acest stadiu o conexiune directa asa cum este la preconizata la Oradea, tinand cont ca se poate finanta pe fonduri EU.

dumbravaandrei

A3 si A7 probabil vor lasa loc celui de-al doilea inel al Ploiestiului.  Conexiunile cel mai probabil se vor face din A3-A7 catre actuala centura a orasului care are deja descarcari.

ActiON_

Vad ca nu se mai vorbeste de Pascani-Siret. Sau poate ma insel. :)

Ionut

Nu te inseli, prioritatea e pana in Pascani (adica pana in A8). Adevarul e ca pe axa nord-sud, dupa Targu Frumos, traficul scade mult de tot. De exemplu, traficul dintre Roman si Falticeni este cam la 50% din traficul dintre Roman si Bacau (nu din burta, din cifrele CESTRIN 2015). Deci pentru Pascani-Siret putem sa ne multumim cu un drum expres, mai ales ca distanta nu e asa mare (si daca vrem sa optimizam bugetele si sa facem cat mai mult cu banii pe care-i avem). DX se preteaza cel mai bine pe distante scurte.

dumbravaandrei

Ionut, nu am dubii ca nu va fi Autostrada pana in Cernauti, dar probabil dupa 2030.
Atentie, ca pana la Roman/Tg Frumos infrastructura nu permite trafic mai mare. Cu niscai dezvoltare economica (potential si loc de investitie este de numa numa) si cu actuala reactivare pe sectorul agricol din lunca Siretului si a Prutului o sa fie si acolo nevoie de largire. La ora actuala pe Gheraiesti-Siret, traficul e acelasi indiferent de ora la care se circula drumul e aglomerat. Inca nu e la punctul critic dar nici chiar mult nu mai este pana acolo.
In schimb, Pascani-Siret depinde de rezolvarea altor probleme in zona si pana ce acestea nu sunt macar cu o solutie pe masa nu are rost sa discutam de DX/A sau cum vor arata acestea. E mult mai complicata discutia decat pe Ploiesti-Pascani.

NGC

Astazi a fost publicat proiectul pentru VO Bacau, pe care il trec aici pentru ca sa vedem cind va fi aprobat si cand va apare HG in MO.

"Proiectul de Hotarare a Guvernului privind darea în administrarea Ministerului Transporturilor a unor părţi de imobile în suprafaţă totală de 53.732 mp, aflate în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Justiţiei, în vederea realizării de către Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. a obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Bacău""

http://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1384-hg06122016dirrt1

ActiON_

^^ Multumesc pentru lamuriri! :)

Am intrebat asta fiindca titlul thread-ului sugereaza ideea construirii A7 pana la Siret, nu doar pana la Pascani.
Nici macar nu stim cu exactitate daca va fi DX sau A. Sau poate ma insel din nou. :))

Oricum, titlul thread-ului cred va fi schimbat.