News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 32 Guests are viewing this topic.

__dir

@IlisescuV, MT (in conferinta de azi) a declarat ca CNADNR nu era pregatit pentru iarna (cf. raportului corpului de control - ce va fi afisat curand pe site)

Tavi

Banatul este prima regiune romana legata la Europa!
Doar Banatu-i este fruncea, nu?!  :)
Felictari constructorilor dar si colegilor PUM din regiune si nu numai pentru efortul de ne tine pe toti la curent cu evolutiile din TL2! Multumiri si plecaciuni!
Eu raman in Bucuresti sa salivez dupa autostrazi ...
Numai bine!

istvan78

#25607
Quote from: iulius on December 08, 2015, 11:02:03 AM


NUUUUU, NU Lipova !!!
Putem cumva sa atragem atentia cuiva responsabil cu semanlizarea, ca relatia Lipova de la acest nod nu e accesibila autovehiculelor obisnuite?
Ar fi OK o banda adeziva care sa taie inscriptia cu pricina pana la modernizarea DJ572.

Quest

#25608
Quote from: Tavi on December 08, 2015, 02:01:54 PM
(...)
Eu raman in Bucuresti sa salivez dupa autostrazi ...
Numai bine!

Ei lasa Tavi ca nu e cazul sa salivezi. Daca repara A2 tronsonul pina la Fundulea, aveti o super autostrada pina la mare :)

Cam asa Istvan78, ar trebui pusa o banda rosie peste inscriptie, ptr ca de fapt din Nod Topolovat mergind pe DJ572 inca nu ajungi (intreg...) la Lipova.
Common sense will get you far !

adiarc

up-date viaductul Aciliu ,la conul din partea spre Sebes,aproape finalizat



pe con avem mici fisuri in beton...nu imi dau seama daca sunt contractii normale sau intradevar acesta(viaductul) se misca mai mult decat trebuie ( trebuie subliniat si ca traficul este f.redus - doar ceva masini din santierul semiabandonat )







carpeala cu smoala





macar scurgerea de pe viaduct e finalizata



insa,in ducele stil Salinii Impregilo,lucrarea nu este complet finalizata si apele se scurg in voie....la pilele viaductului



nu se vede prea bine celalalt capat ,dar 2 buldozere dorm pe ele



hmmmm.....timpul va elucida si aceste mici crapaturi







aici am fost surprins de personalul S-Impregilo : Wait,wait   :lol:..si am intins-o



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pasajul Apoldu de Jos-Sangatin...intretinere zero



Muzeul Autostrazii Cunta-Saliste





am vrut sa vad innierbarea/taluzarea de pe acest pasaj...si ea este in dulcele stil Salini-Impregilo adica varza,lipsa,pauza





momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Crapaturile alea in mod normal trebuie colmatate cu mastic bituminos. Altfel la primul inghet dezghet la revedere.

Un pic fura perspectiva....dar la acel pasaj exista trotuar? cat e de ingust?
Drumurile noastre POATE;

vancouver

#25612
Quote from: istvan78 on December 08, 2015, 02:56:12 PM
NUUUUU, NU Lipova !!!
Putem cumva sa atragem atentia cuiva responsabil cu semanlizarea, ca relatia Lipova de la acest nod nu e accesibila autovehiculelor obisnuite?
Ar fi OK o banda adeziva care sa taie inscriptia cu pricina pana la modernizarea DJ572.

Acolo trebuie scris Topolovatu Mare. Nodul este pe teritoriul comunei si este un punct de reper cunoscut in zona.
Lipova trebuie sters definitiv de acolo, este absurd. Asa Lipova apare deja la iesirea de la Giarmata, ar putea la fel de bine sa apara si la iesirea de la Arad Sud. Si de ce nu si la iesirea de la Faget (acelasi DJ682 care trece si pe la Arad Sud). Mergi 100 de km de autostrada si tot la Lipova poti sa iesi - mare trebuie sa mai fie Lipova !!!

Pe directia spre vest (sensul de mers de la Deva spre Timisoara), in afara de Topolovatu Mare si Buzias mai trebuie trecut si Recas.
De asemenea Recas trebuie sa apara la iesirea de la Izvin pentru cei care merg spre est.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

#25613
corect...si din ce am vazut la alti constructori ( de ex.pasaj centura Sibiu la iesirea din Sibiu spre Medias ),dupa aceasta izolare au mai placat cu rigole din beton pt o protectie suplimentara

exista trotuar la pasaj si are cam 1 m latime
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Sa inteleg ca inca se studiaza sectorul Apoldu Aciliu, nu se lucreaza la Groapa cu Argila. Parca ceva beton au turnat in ultimele zile. De asemenea, nu e reziliat oficial. Oare asa e?

vancouver

Dupa darea in exploatare a lotului 2 din Timisoara - Lugoj ar fi util daca cineva ar putea face o filmare integrala in ambele sensuri a intregii autostrazi Lugoj - Nadlac (sau Dumbrava - Nadlac). Scopul: pozarea / filmarea tuturor indicatoarelor / panourilor rutiere de la noduri. Trebuie inclusiv iesit la fiecare nod si filmate / pozate panourile de pe drumurile de acces spre autostrada.

Apoi ma ocup eu sau altcineva si facem un proiect serios in care aratam ce trebuie corectat, ca sa nu mai fie aberatii gen Lipova. Pe care-l inaintam oficial CNADNR.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

o sa vina un mare profesor de semnalizai, care iti va spune cum pe trebuie semnalizat nu stiu ce si nu stiu ce si ca.

Dar intradevar, Lipova, fie el si oras, nu nu are nici o logica sa fie la Topolovatu Mare. Nu exista drum direct (cu atat mai putin National) care sa lege Topolovatul Mare de Lipova.

Lipova se justifica doar si doar in nodul Giarmata. (Si eventual in Arad Sud, dar cu ceva explicatii si completari de rigoare...genul Lipova via Arad.
Drumurile noastre POATE;

nedcatalin

Intr-adevar, Lipova acolo pe indicator este ceva suprarealist, dar ma gandesc cu si mai mare groaza la semnalizarile de la Izvin, acolo unde sunt trecute Lugoj, Deva si Timisoara, daca nu ma insel....

Quest

Vancouver din cite stiu CNADNR are un plan de imbunatatire a semnalizarii ptr A1, dar planificat de-a fi pus in opera doar dupa momentul in care intregul culoar IV pan-european va fi gata (ceea ce evident se va intimpla peste niste ani buni). O filmare completa Nadlac-Dumbrava cu siguranta va exista dupa momentul inaugurarii TL2.

Alecu
Lipova nu poate fi eliminata complet din semnalizarile de la Nod Topolovat ptr ca directia e pe un DJ cu statut interjudetean (CS-TM-AR), dar caruia CJ AR nu i-a acordat aceeasi atentie pe care a primit-o din partea CJ TM.
Daca StreetView ar fi avut pe acest drum poze mai noi de 2012 (deci post-renovare TM), s-ar fi vazut clar diferentele de calitate pe care drumul le are in cele 2 judete. Numai regionalizarea poate rupe acest nod gordian prin care CJ AR considera DJ572 ca fiind neimportant. Dar pina atunci Lipova ar trebui barata (nu stearsa) de pe semnalizarile de la Nod Topolovat, localnicii oricum vor sti ca directia nu e blocata, putindu-se ajunge in satele din apropiere (Lucaret, Brestovat, Hodos etc.)
Common sense will get you far !

alecu26

Care e acest drum? Chiar mă uitam pe harta înainte sa scriu postarea și nu am găsit nici un drum direct.
Drumurile noastre POATE;