News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Am o rugaminte la toti cei care urmaresc forumul:
Intrati pe forum cnandnr si exprimati-va parerea. Alegeti una din variante.

Daca voturile vor fi covarsitoare in favoarea unui traseu, atunci nu vor mai putea trage de timp.
In plus , daca exista interes, vor fi nevoiti sa ne consulte si in alte proiecte.


Eu as alege oricare din variantele 1 sau 2, cu legatura si reabilitare DN spre Rm Valcea. Chiar as insista pentru un tunel pe DN la Piatra. Cele cu foarte multi km de tunele sunt scumpe si greu de facut.


Alegeti ce considerati, dar alegeti!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Pana in momentul asta, varianta 1 are cele mai mule voturi. In documentatie este recomandata si reabilitarea dn pana in dn7, motiv pentru care pe harta apare cu linie punctata neagra.

alecu26

fara alti indicatori, nu as vrea sa aleg intre variantele 1 si 2. (Celelalte sunt mult prea departe de aceastea doua...ca sa mai conteze).

De ce spun si alti indicatori: panta maxima conteaza mult, cat de mult este panta maxima, altitudinea maxima conteaza ENORM, rampele pierdute si ele conteaza FOARTE MULT.

Aceste date nu se pot analiza fara un profil in lung.

Deoarece fara profil in lung nu se putea stabili acele inaltimi de debleu, rambleu, lungimi tunel....va rog sa solicitati profilul in lung pe primele 2 variante, chiar daca el nu pare a fi parte din raport.

Pasul urmator care il vad....dupa ce se va alege varianta 1 (99% ea va fi).....sa propunem imbunatatiri ale acesteia.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

In documentatie apare lungimea tunelelor, a structurilor de diferite categorii, a debleelor si rambleelor de diferite categorii, deci cel mai probabil ca au la indemana si profilul in lung. Dupa finalizarea SF-ului, exista o perioada de 5 luni destinata obtinerii acordului de mediu si in care care proiectantul SF-ului sprijina CNADNR-ul in realizarea documentatiei de proiectare si constructie. Acolo nu ar fi rau sa existe o alta runda de consultari publice.

dr4qul4

Sper ca ofertantii s-au invatat minte si nu vor mai licita ceva, pentru ca mai apoi sa optimizeze su sa ceara suplimentari.

Iar Cnadnr sa liciteze : tunel ( nu optional debleu) de min X lungime.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 08, 2015, 06:46:48 PM
Cnadnr sa liciteze : tunel ( nu optional debleu) de min X lungime.

Absolut corect!
Poate vom vedea şi minuni, de genul constructorul să vrea să facă 50 de metri de tunel în plus ca să economisească 500  de metri de viaduct...
Depinde totul de relief...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


__dir

^^^^ interesant pasajul :), dar cum ai zis nimic nou

QuoteÎn acelaşi timp, pe masa şefului de la Transporturi un raport al Corpului de Control îi identifică şi pe responsabilii din cadrul CNADNR, vinovaţi că am ajuns să închidem pentru reparaţii o autostradă abia inaugurată. Demisia Guvernului şi evenimentele din ultima perioadă au făcut ca raportul să nu fie încă publicat.

danutzu_1069

Au uitat sa spuna si cat au platit italienilor pana acum!!
Cumva peste 90%?

Dani_el


Pellady

#25105
În patru zile, japonezii au reparat o autostradă înghiţită de pământ.

http://www.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/despre-miracolul-japonez-si-autostrada-fara-sfarsit-219844

Scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine.


VictorC

Quote from: danutzu_1069 on November 07, 2015, 11:17:28 AM
@VictorC:
La tunelul de pe ALBASTU la Caineni Mari este pana in OLT, nu si dupa.

Mersi! Cu intarziere, dar am corectat problema.

Tavi

Multumim Dani_el! Ce este acolo? Un zid de sprijin? Niste drenuri parca am vazut...
Nu ai putut apropia drona mai aproape pentru detalii?
Poate ne dai mai multe amanunte..
Multumiri anticipate.

stangabriel

Din pozele de aproape de pe site se vede ca in stanga nu e zidul de sprijin, este rigola ce nu a mai fost daramata, acum au sapat sub nivelul ei si pare zid. Interesante drenurile...vedem ce urmeaza.

adiarc

Quote from: danutzu_1069 on November 08, 2015, 10:12:26 PM
Au uitat sa spuna si cat au platit italienilor pana acum!!
Cumva peste 90%?

Exact 99,6% , din val contractului....ceea ce înseamnă ca pe italieni ii doare in basca.....dovada faptul ca nici acum multe lucrari simple si care s-ar putea face in cateva zile si in total in cateva saptamâni ( Șanțuri , rigole , innierbari ) , nu sunt gata si nici nu le va face vreodată s-Impregilo....eu aștept încă reacția Dna
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura