News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 61 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Si cica ministru nu le mai plateste nimic...  :lol:
Cred ca italienii au ras copios la faza asta...

adiarc

Si pt ca tabloul corupției , incompetentei si prostiei sa fie complet , dupa ce CNADNR le face o plata de 11,93 mil.lei in data de 04 Iunie ( conform sintezei lui Ngc 20 din thread-ul Plăti pt.infr.rutiera ) ,  2 saptamâni mai târziu ( 18 Iunie ) , aceștia sistează lucrarile ......doamne ce cretini si hoti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Exista garanția de buna execuție.....dar aceasta nu acoperă nici pe de parte amploarea lucrărilor de realizat........cel putin un viaduct de 1 km dupa Aciliu , tunel la debleul Aciliu , etc, etc....adica min zeci de mil.de euro pt realizare......si asta la prima strigare......dupa ce vom fii făcut studii geo adevărate vom știi exact....momentan , ce a comandat CNADNR pt sume derizorii , nu are cum sa fie făcut ca lumea ....ci doar prin sondaj , fara sa știm cum sta toată zona in detaliu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^

http://alba24.ro/autostrada-sibiu-orastie-cnadnr-a-depus-plangere-penala-impotriva-constructorului-pentru-greselile-de-executie-448373.html

Quote
,,Vreau să vă informez în premieră astăzi că am depus plângere penală împotriva constructorului. Săptămâna viitoare, vom merge acolo să căutăm o soluţie tehnică astfel încât să nu ţinem autostrada închisă atâta timp cât solicită constructorul. El prefigurase ca autostrada să fie deschisă prin luna iunie-iulie, este inacceptabil aşa ceva. Am găsit soluţii tehnice, luni echipa tehnică de la companie, şi alte companii cu care lucrăm, va fi prezentă acolo, marţi vom comunica soluţia pe care o vom pune în practică, astfel încât să nu blocăm traficul pe autostradă 200-300 metri versus 20 km. Este inacceptabil", a spus Neaga, într-o conferinţă de presă.

adiarc

No offence....dar vb de aceasi persoana , care deși știa exact situația , ne spunea la început ca avem o crăpătura superficiala.....pt mine , orice declarație a unui om , care din 3 vorbe , spune 4 minciuni are valoare zero....

Acesta e un nou exercitiu de imagine....cine a plătit 99,6% din bani ?.....bunica ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

^^^ neaga e dus cu pluta, stia din 2012 de probleme astora, 3 ani ce a pazit? ce face acum e un balci pe banii nostri /ue? se judeca 6luni - 1an ca apoi sa rezilieze , alt contract apoi si tot asa?

OT: o pancarca cu "desfiintarea cnadnr" pe cand?

Cozak

Multumim dorum&iuli pentru frumosul repotaj pe TM-LJ lot 2.Este aproape gata astept cu nerabdare momentul.
Multumiri tuturor care au mai postat poze si de pe Lj-Deva lot 2 si 3.
O saptamana frumoasa si spor la pozat cine mai are drum pe aceste sectoare, va fi o saptamana calda si numai buna petru lucru.
Stima!

dr4qul4

Vizionand filmarea cu drona, nu pot sa nu ma intreb.....cum naiba a alunecat acolo. Exact pe acea portiune se vede si o constructie la nici 200 m de autostrada, iar terenul este aproape plat.

Singura explicatie posibila este ca nu au facut nici un fel de drenaj si toata apa s-a infiltrat in terasament. Daca lucra UMB-ul aici nu aparea nici o alunecare.


Problema cea mare nu este aceasta portiune, ci restul pana la 6 km + mega-debleul care nu va sta la nesfarsit in loc fara ziduri de sprijin. Aici doar a aparut prima crapatura, probabil era un izvor mai puternic sau o executie mult mai proasta. Dar vor urma si altele din primavara viitoare. E de ajuns o ninsoare puternica urmata de o incalzire brusca. Greutatea suplimentara va crea fisuri pe unde apa va intra si va spala tot nisipul.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Eu cred ca s-a tasat argila din mijlocul autostrazii. De aceea marginile au ramas intacte.

cristi5

#25119
Quote from: alecu26 on November 08, 2015, 06:20:33 PM
Deoarece fara profil in lung nu se putea stabili acele inaltimi de debleu, rambleu, lungimi tunel....va rog sa solicitati profilul in lung pe primele 2 variante, chiar daca el nu pare a fi parte din raport.

Click pentru Profilul lung al celor 5 variante bazat pe coordonatele extrase  din pagina Hotnews. Pitesti e la stanga, nodul Talmaciu e la dreapta.



Atentie, pagina e limitata la 2500 de accese pe zi! (limitare impusa de serviciul Google Elevation).

Pentru IT-isti: datele le-am extras cu uneltele de dezvoltare din browser ("conf" din pagina Hotnews continea undeva traseele) si apoi le-am convertit din proiectia EPSG:3857 in grade de latitudine si longitudine folosind Proj4js. Apoi am folosit pentru vizualizare exemplul clasic al Google Elevation.

VictorC

#25120
Uite si aici ceva asemanator. Am facut o aplicatie referitoare la elevatia reliefului pornind de la Harta interactiva cu cele cinci trasee:

http://hotnews.maps.arcgis.com/apps/Elevations/index.html?appid=991230dee3db48ba959197d49526b2e9



De retinut, totusi, ca vorbim doar de altitudinea terenului in acele puncte si nu neaparat de altitudinea autostrazii (nu se tine cont de tunele). Apoi, de precizat ca doar traseul rosu este pe ruta originala, restul de trasee au un offset de 100 m de o parte si de alta (deci si datele de altitudine a reliefului difera pe alocuri).

cristi5

#25121
Quote from: VictorC on November 09, 2015, 01:13:11 PM
De retinut, totusi, ca vorbim doar de altitudinea terenului in acele puncte si nu neaparat de altitudinea autostrazii (nu se tine cont de tunele). Apoi, de precizat ca doar traseul rosu este pe ruta originala, restul de trasee au un offset de 100 m de o parte si de alta (deci si datele de altitudine a reliefului difera pe alocuri).

Gand la gand :)

In legatura cu offset-ul, nu cred ca e greu de mutat in setul de date. Probabil ca afecteaza mult profilul... Cred ca e mai usor pentru tine, ca eu n-am scule GIS, doar scule de programator :)

Daca e interesant, aici e setul meu de date.

In legatura cu tunele, viaducte si deblee, e clar, alea vor indulci panta reliefului...

VictorC

Offset-ul e pus pentru ca altfel traseele s-ar suprapune pe zonele comune si ar aparea probleme la vizualizare / selectare. Unde traseul e comun, elevatia mai exacta a reliefului poate fi vazuta prin selectarea traseului rosu (cel simbolizat mai gros pe harta si care pastreaza pozitionarea din planul CNADNR). Nu mai are rost sa schimb pe harta, sa mut si sa suprapun traseele pentru ca aplicatia foloseste/apeleaza harta deja realizata si publicata ca atare si in alte parti.

adiarc

Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 12:41:17 PM
Vizionand filmarea cu drona, nu pot sa nu ma intreb.....cum naiba a alunecat acolo. Exact pe acea portiune se vede si o constructie la nici 200 m de autostrada, iar terenul este aproape plat.

Singura explicatie posibila este ca nu au facut nici un fel de drenaj si toata apa s-a infiltrat in terasament. Daca lucra UMB-ul aici nu aparea nici o alunecare.


Problema cea mare nu este aceasta portiune, ci restul pana la 6 km + mega-debleul care nu va sta la nesfarsit in loc fara ziduri de sprijin. Aici doar a aparut prima crapatura, probabil era un izvor mai puternic sau o executie mult mai proasta. Dar vor urma si altele din primavara viitoare. E de ajuns o ninsoare puternica urmata de o incalzire brusca. Greutatea suplimentara va crea fisuri pe unde apa va intra si va spala tot nisipul.

Pe langa problemele istorice , Chiar in zona celor 200 de M , șanțurile nu au fost finalizate ......deci a trecut un an si nenumărate cicluri îngheț-dezgheț ( cu minime istorice in zona de minus 27 de grade ), in care toată apa din Șanțuri plus cea de pe versant , se infiltra exact in zona cu probleme , făcută si așa prost din toate pct.de vedere ( materiale, proiect tehnic , respectarea standardelor de execuție )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

Cu tunel de (doar) 1700m la Poiana, linia rosie trebuie sa treaca bine de 700m altitudine acolo, probabil spre 750m.
Declivitatea pe coborarea din acest pas catre valea Oltului pare deasemenea destul de mare. Sa fie spre 3.5% media?

In conditiile astea nu vad cum s-ar evita limitari serioase de viteza pe acest sector... doar daca s-ar construi cu 3+3 benzi, dar n-am auzit de asa ceva (sau?). Nu intelegeti ca stramb din nas, dar nu va un drum lipsit de pericole, mai ales iarna.