News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 30 Guests are viewing this topic.

reed

A1 Pit-buc e pericol public.Garduri de protdxtie praf si o gramada de soferi care isi faceau nevoile opriti pe banda de urgenta.Chiar e necesara vigilenta pe durata parcurgerii autostrazii.

dr4qul4

@Quest, acum cateva sute de pagini a fost dezbatut subiectul..... este ceva legat de lungimea si latimea podetelor.
In unele locuri au facut podurile mai scurte decat in SF.

Si am inteles ca latimea lor nu permite adaugarea unei a 3-a benzi asa cum era cerinta in caietul de sarcini.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Am actualizat situatia platilor pentru Impregilo pentru Orastie - Sibiu lot 3.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg54128#msg54128

Dupa cum se vede, valoarea de atribuire este achitata in proportie de circa 99.70 %.

raulbogdan23

Ieri ma intorceam de la Bucuresti si au aparut 2 portiuni cu limitare de viteza 80, 60, indicator de drum denivelat in apropierea unor trambuline (cred ca is cele mai urate trambuline de pe tot segmentul de autostrada Sibiu - Sebes)

In schimb exista portiuni unde nici acum nu au fost inlocuiti parapetii distrusi.

Archi

@ dr4qul4

Eu tin minte ca era vorba ca supratraversarile nu permit a treia banda pe sens + banda de urgenta.(prin strangularea benzii de urgenta cred ca intra la limita)

dr4qul4

sau asa ceva.... sincer nu mai tin minte...stiu doar ca este o disputa intre CNADNR si TS pe acest lot, si acesta ar fi motivul pt intarzierea platilor.
Chiar sunt curios cum se va rezolva.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

up-date lot Imbecilio - viaduct Aciliu...trebuie urgent o expertiza...intradevar se vad clar semne de circulatie si parapeti deformati



rigole de scurgere , abandonate



partea spre Sebes...in p.spre Sb erau niste Dustere de Impregilo si un excavator ce misca ceva







nu am facut poza din cel mai bun unghi , dar e inclinat acel indicator









parapet deformat si crapaturi ale prefabricatelor de pe margine in 2 locuri





tuburi pt cablurile electrice ale stalpilor de iluminat sunt indoite si crapate



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





cealalta parte



indicatorul aceste e si el deformat





aici , la primele pile scara de vizitare intre ele , e inclinata...nu stiu daca asa a fost montata , dar la celelalte pile pare dreapta



si o groaza de utilaje in hibernare





momentan atat...concluziile sunt clare pt oricine este bine intentionat

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

Legat de parapetul indoit: carosabilul are MARI rosturi de dilatatie la trecerea de pe culee pe prima grinda, de asemenea intre grinzi. Grinzile fiind metalice si luuuungi, sufera insemnate dilatari mai ales in canicula prezenta. Dar parapetul NU pare sa aiba niciun fel de mecanism de flexibilizare la imbinarea de la culee. Oare asta nu explica simplu parapetul indoit? Priviti si picoarele parapetului situate intre delimitarea culee/grinda si lucul unde parapetul e indoit. Toate sunt culcalte spre indoitura. Nu terasamentul s-a miscat acolo, ci podul s-a dilatat (perfect normal) si a impins parapetul spre culee.

Mai departe, langa culee, placajul de beton mie-mi pare a fi fost ridicat partial intentionat, dupa ce umplutura de sub pod s-a surpat (posibil spalata de apa). Scopul poate sa fi foat tocmai inspectarea si pastrarea sub supraveghere a pilotilor ce sustin culeea.

Placile de beton de pe latura podului avariate? Mi-mi par in mod clar avariate prin lovire din exterior, poate de utilajele ce au lucrat langa culee.

Tubulatura indoita? Din nou, instalare proasta, fara flexibilizare pt. dilatatia podului. Punem pariu ca la iarna se indreapta din nou si parapetul si tubulaturile?

Ce vreau sa zic: evident sunt multe deficiente de executie la detaliile de echipare a drumului, dar eu personal nu vad evidente semne de destabilizare ale structurii viaductului. Doar din aceste poze nu se poate trage concluzia ca acolo se intampla ceva periculos...

adiarc

ok...mersi de precizari.....dar nu trebuiau sa tina cont de toate astea ?am vazut multe viaducte la viata mea ( mult mai mari in alte tari ) , dar niciodata intr-un asemenea hal , chiar si dupa zeci de ani de la construire si cu trafic mult mai intens
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Quote from: adiarc on July 20, 2015, 01:40:09 PM


Faptul ca aici s-au spart acele prefabricate de beton si a inceput sa "curga" terasamentul cred ca e cauzat de o tasare destul de mare a acestuia in ultimele luni, crescand presiunea pe prefabricate. Cel mai probabil s-a cam sarit peste unele etape de tasare toamna trecuta, pentru a deschide circulatia cat mai devreme, si acele etape se finalizeaza acum.

istvan78

Quote from: adiarc on July 20, 2015, 02:01:02 PM
ok...mersi de precizari.....dar nu trebuiau sa tina cont de toate astea ?am vazut multe viaducte la viata mea ( mult mai mari in alte tari ) , dar niciodata intr-un asemenea hal , chiar si dupa zeci de ani de la construire si cu trafic mult mai intens

Sigur ca trebuia! E evident ca au executat execrabil tot lotul, sunt multe deficiente de calitate.
Dar nu e momentan motiv sa credem ca viaductul sta sa cada.

Mie mi se pare ca au "fusherit" (cei din afara ardealului cunosc cuvantul?) lucrarile in ultima faza a constructiei, cand le-a devenit evident ca CNADNR nici nu le va da bani mai multi nici nu le mai intinde termenul, ca urmare a balbaielii legate dedeblee.
S-au vazut nevoiti sa dea in folosinta rapid si au facut totul de mantuiala ca sa se taie panglica la timp.

Dar viaductul fusese construit cu mult inainte de acel moment.

Plus ca, eu nu cred ca inginerii lor n-au fost constienti ca terasamentele si finisajele vor avea probleme. La viaduct nu ar fi riscat sa faca treaba de mantuiala.

Earthchild

Quote from: istvan78 on July 20, 2015, 02:20:23 PM

Mie mi se pare ca au "fusherit" (cei din afara ardealului cunosc cuvantul?)

Cunoastem, cunoastem... Dar nu credeam ca si italienii vor da rasol in halul asta.

Ionut

Daca este posibil, as vrea ca inginerii de pe forum sa ia pozitie pe tema asta ca sa nu ne alarmam (mai mult decat am facut-o deja). Daca mai multi specialisti de pe forum vor considera necesar, propun conducerii API sa luam o pozitie oficiala pe tema asta si sa cerem o expertiza (sau vom vedea ce putem face) de la CNADNR/autoritati.

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on July 17, 2015, 11:24:51 AM
CNADNR tocmai a finalizat chiar ieri, 16.07.2015, achizitia directa de servicii privind "expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" de la firma SC RUTEXPERT SRL din Bucuresti in valoare de 122,700.00 RON fara TVA.