News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 45 Guests are viewing this topic.

AlexIP

Ieri după amiază și azi dimineață, plin de muncitori pe Nădlac - Pecica (inclusiv pe drumul de legătură, în ciuda vântului) și Pecica - Arad, în rest liniște și pace, pe toate loturile până la Deva și cele pe lângă care am trecut.

Era să avem o surpriză plăcută ieri când din vamă rendorșeg-ul ne-a trimis spre nord, prin Nagylak, ne gândeam că ne fac un cadou și ne urcă mai repede pe autostradă... când colo, ne-au băgat pe niște drumuri comunale de vai mama lor din cauza aglomerației de tiruri de pe drumul celălalt care e folosit ca sens unic pentru intrarea în România. Azi-dimineață, la retur, pe partea maghiară erau 6 km de coadă, acum vreo 4 ore a trecut un prieten și coada era trecută de Apatfalva până spre Mako. Dacă nu se schimbă nimic dpdv legislativ, cred că ar trebui gândite - pe ambele părți - minim 3 benzi pe ultimii câțiva km până la graniță, ca să nu avem surprize cu tiruri staționate pe banda de urgență în perioada sărbătorilor.

yetiman

Daca intr-adevar se tin de cuvant si deschid autostrada, largirea nu-si mai are sensul.
Iar ca timp, nici o sansa sa se faca vreo largire in timpul ramas.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Dupa deschidere o sa fie ok, daca cumva se aglomereaza la PTF-ul de pe A, se poate lua pe actualul punct de trecere, va merge mult mai repede.

adiarc

din nou probleme grave la crapatura de la Aciliu , dupa ultimele ploi.Nu se mai poate circula pe prima banda , in zona crapaturii , din cauza unei diferente de nivel , chiar si de 5 cm , intre p st.si dr.,a crapaturii.Toata calea de rulare o ia spre st



au incercat sa mai freze ...dar tot degeaba





aici au forat si introdus o coloana din aceea de beton...tot degeaba









cam asta ar fii.Sunt curios in ce secol se va face receptia
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ Dupa ultimele estimari ale CNADNR, receptia se va face in Septembrie 2015.

adiarc

Va fii o distracție continua in timpul garanției , dar mai ales dupa expirarea acesteia
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

O sa scoata la bani Impregio pana se termina garantia de nu o sa se vada. Isi merita soarta.

Ionut

Garantia curge din momentul receptiei, din cate stiu eu. Deci in primul rand sa primeasca ei receptia... si dupa aia vorbim de garantie.
E groaznic cum se misca acolo fundatia.

ashbird

eu cred ca partea din dreapta se departeaza. nu ca merge toata stanga in jos.

Stiu ca asa pare ..dar daca Toata Autostrada ar lua-o in jos ..ar mai aparea si fisuri orizontale nu doar verticale pe axul autostrazii.

Asa e clar ca acolo e ori o diferenta de nivel de la tasare insuficienta .. ori o deplasare a partii drepte inspre exterior,

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

brutalway

#21009
E nasol si ca acest constructor primeste in continuare alte loturi din autostrazi in Romania(Lugoj - Deva Lot 2: Salini Impregilo - Secol).

alecu26

incep sa cred ca e manopera proasta in constructia corpului autostrazii. Momentan nu apar alte fisuri din cauza ca toata autostrada se misca la unison. Acolo, banda de urgenta/acostamentul au ramas pe loc...cine stie din ce motive (ca mi-e greu sa cred ca au luat-o in sus).

Cu vremea asta...ploioasa si la limita inghetului e nasol rau de tot.

Pe langa problemele inerente ale santierului...s-a si furat foarte mult acolo in timpul constructiei..si acum incep sa apara la suprafata problemele.

PS: sunt curios daca Imbecilo are tupeu sa conteste Suplacu-Bors.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Probabil o sa conteste, trebuie sa scoata de undeva profit si cat mai repede pentru gaura de aici.

Hercule

Daca s-ar misca toata autostrada undeva tot ar aparea crapaturi pe undeva. Eu cred ca se lasa puternic partea exterioara iar felia care s-a rupt pivoteaza in jurul unei axe in lungul drumului. Astfel o latura coboara si cealalta se ridica.
Deșteaptă-te române!

adiarc

Deci e clar...trebuie o expertiza serioasă , înainte de a face orice receptie.....trebuie sa fii curajos sa semnezi receptia la așa ceva...chiar daca ar putea fii făcută in Septembrie ,in cazul unei veri secetoase
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Trebuie asteptat o perioada mai lunga de vreme buna, timp in care sa se rezolve problema din zona crapaturii, si cand zic rezolvat, in niciun caz ce s-a facut pana acum, ci ras tot si inlocuit, pana la terasament daca e nevoie. Si daca dupa asta, la prima perioada de ploi serioase nu mai apar alte miscari si crapaturi, se poate face receptia.