News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 62 Guests are viewing this topic.

paullie

De lucrat la PT se lucreaza. Acum 5 saptamâni am mers "la ocazie" cu un tip care face masuratori topo pentru acest proiect. Exista ceva situatii in teren care difera de ce este in scripte dar nimic major. Insa ma uimeste altceva, 48 de luni perioada de executie??? Tine Doamne vara lunga

horatiu.cosma


alecu26

Este enorm lotul. Si ca lungime si ca si complexitate poduri.
Plus ca raul Arges cum e acolo amenajat si canalizat....E un obstacol permanent pentru mișcările "de trupe".
Tehnologic se poate face in 3 ani...dar costurile cresc foarte repede.
Drumurile noastre POATE;

adrian sibiu

#52803
Salutare tuturor astăzi am dat o fuga pe lotul 1 Sibiu Boita,am intrat pe la giratoriul Mohu si am luat-o metodic de la jonctiunea vechii centuri a Sibiului inspre Boita lucruri foarte notabile nu am observat in primii 5km dar o sa vedeți că lucrările merg bine pe acest lot. Enjoy.


Podetul de la km 0 vedere spre breteaua de coborâre spre Dn
(GPS)


Terasamentul a mai crescut puțin
(GPS)


În locul pământului necesar umpluturilor a apărut cel necesar taluzurilor.
(GPS)


Vedere de pe terasament catre breteaua de coborâre spre Dn.
(GPS)

adrian sibiu

#52804
La primul pasaj au continuat lucrarile de armare.
(GPS)


Între primul pasaj și cel de al doilea s-au continuat lucrarile la terasament prin asternerea in straturi compactate de balast.
(GPS)


La pasajul de la km0+625 au continuat lucrarile de armare dar si de cofrare.
(GPS)


Și aici terasamentul a mai crescut fata de saptamana trecuta.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52805
Și in zona acestui podet a mai crescut puțin terasamentul
(GPS)


Vedere a terasamentului inspre Sibiu
(GPS)


S-a turnat fundația si la acest pasaj
(GPS)


Și aici terasamentul a mai crescut puțin,observați că si aici se foloseste balast ca umplutură
(GPS)


Același lucru și aici probabil s-a constatat că pânza freatica e sus .
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52806
Pasajul de la km1+567,s-a sapat fundația lui urmează să intre în lucru.
(GPS)


Același lucru și la pasajul de la km1+613
(GPS)


Între aceste două pasaje trebuie relocata o linie de medie tensiune.
(GPS)


Vedere inspre Sibiu
(GPS)



Lângă drumul tehnologic a apărut pe o lungime de 200 m depozitata piatră spartă de mărime mare probabil necesara la cele doua pasaje la care nu au început lucrările .
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52807
Vedere spre Sibiu.
(GPS)


Vedere spre Boita observați că a dispărut palcul de pădure de lângă organizarea de santier.
(GPS)


Zona defrisata.
(GPS)


Vedere a zonei defrisate spre Sibiu.
(GPS)


Organizarea de santier au mai aparut echipamente.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52808
Aici observați că a fost dezafectată o linie de medie tensiune care duce spre Tocile.
(GPS)


Și în zona podetului de la km 2+640 unde in prima fază sa bagat piatra spartă apoi pânza geotextila iar peste in continuare să asternut balast.
(GPS)


Vedere spre Boita.
(GPS)


În continuare vedere spre podetul de la km3+02 unde la fel sa pus pânza geotextila peste care se continua cu balast.
(GPS)


Vedere inspre Sibiu ne apropiem de podul peste Valea Tocilelor.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52809
Primul rand de piloți forati la care li s-a spart capetele.
(GPS)


Al doilea rand de piloți forati .
(GPS)


La cel de al treilea au început lucrările la armătura grinzi de coronament.
(GPS)


Cel de al patrulea rând,se lucrează la armătura pilei.
(GPS)


Aici avem două rânduri de pile poate ne luminează cineva de ce sunt două?
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52810
Al șaselea rand de pile la care se lucrează armătura.
(GPS)


Al șaptelea rând de pile la care se lucrează armătura.
(GPS)


Și am ajuns la culeea dinspre Boita la care s-a turnat și cealaltă jumătate.
(GPS)


Vedere a culeei spre Sibiu.
(GPS)


Am ajuns la pasajul de la km 4+340 la care s-a turnat fundația si se lucrează la armătura 
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52811
Între acest pasaj și urmatorul podet au început să aducă terasamentul la cota .
(GPS)


La pasajul de la km4+800 continua lucrarile de armare a pereților pasajului.
(GPS)


Pasajul de la km5+13 se apropie de finalizare.
(GPS)


La urmatorul pasaj de la km5+27 se lucrează la armătura planseului.
(GPS)


Vedere spre Sibiu.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52812
Vedere spre Boita de pe terasament.
(GPS)


Pasajul din imediata apropiere a viaductului peste Valea Saratii.
(GPS)


Culeea dinspre Sibiu asteapta lucrarile de hidroizolare.
(GPS)


Primul rand de pile,se lucrează la armătura grindei de peste pile.
(GPS)


Al doilea rand de pile care de asemenea sunt duble si aici se lucrează la armătura grindei de peste pile.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52813
Al treilea rând de pile s-au cofrat și turnat toate pilele.
(GPS)


Al patrulea rând de pile este din nou dublu,observați si aici ca lucrarile sunt destul de avansate fata de saptamana trecuta.
(GPS)


La următorul rând de pile se lucrează la armarea grinzii de peste pile.
(GPS)


Iar aici avem un excavator al celor de la Dimex caruia i s-a atasat o placă vibrantă cu care sa tasat pământul in jurul tuturor pilelor de la acest viaduct.
(GPS)


Culeea dinspre Talmaciu .
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Se pare ca e o problemă,nu mai pot încărca restul de poze ,o să iau o pauza,voi încerca mai târziu.