Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 32 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#52815
În continuare spre Boita ajungem la locul unde s-au descoperit acele izvoare si unde au demarat lucrarile la un pasaj.
(GPS)


Și am ajuns în apropierea celei mai active zone din ultima săptămână.
(GPS)


Vedere spre Sibiu a zonei ce urmeza sa fie decopertata.
(GPS)


Vedere spre Boita a zonei ce urmează să fie decopertata.
(GPS)


Aici au început lucrările de decopertare si pentru parcarea cu spatiile de serviciu
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52816
În zona parcarii a fost necesară defrisarea unei mici portiuni de pădure.
(GPS)


Vedere spre Boita.
(GPS)


La pasajul de la km8+500 se lucrează la armătura pereților pasajului.
(GPS)


La pasajul de la km8+631 lucrările se desfășoară destul de alert.
(GPS)


La acest podet a fost montată pânza geotextila.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52817
O parte din flota auto la odihnă.
(GPS)


Și la acest pasaj lucrarile decurg bine se vede evoluție.
(GPS)


Aici mi-a atras atenția un lucru pe care l-am întâlnit aproape pe tot acest santier,deșeurile se aduna in saci care se colectează și se transporta din șantier.
(GPS)


Și aici saci de gunoi care așteaptă să fie ridicati.
(GPS)


La pasajul de la km9+090 se lucrează la armarea planseului.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52818
La acest podet pe lângă folia geotextila s-a montat și tub de dren.
(GPS)


Vedere spre intersectia cu Dj Talmaciu Sadu.
(GPS)


Vedere inspre intersecția cu Dj Talmaciu Sadu dinspre podul peste raul Sadu.
(GPS)


Vedere spre podul peste raul Sadu,observați că si aici au fost înlocuiți stâlpii liniei electrice cu unii mai înalți.
(GPS)


Vedere cu ultimul podet înainte de viaductul de la km10+200.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52819
Foreza Zublin la odihnă azi fiind duminică,am observat ca mai are doar patru foraje de facut pe acest rând.
(GPS)


Carcase pregatite pentru a fi introduse în coloanele forate.
(GPS)


Primul rand de pile.
(GPS)


Al doilea rand de pile.
(GPS)


Al treilea rând de pile.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52820
Al patrulea rând de pile .
(GPS)


Al cincilea rând de pile .
(GPS)


Al șaselea rand de pile e format din doua randuri de piloți forati.
(GPS)


Al șaptelea si al optulea rând le au fost sparte capetele
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52821
Și am ajuns în zona care a ținut pe loc continuarea lucrărilor inspre Boita.
(GPS)


Vedere de la mijlocul dealului defrisat inspre Sibiu.
(GPS)


Vedere de pe deal a viaductului .
(GPS)


Vedere inspre vârful acestui deal,observați cat de mult au avansat săpăturile.
(GPS)


Vedere de sus înspre Sibiu a ceea ce va fi viaductul de la km10+200.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52822
Surpriză ajuns sus am dat de o mini foreza.
(GPS)


Eșantioane cu probe de la foraje.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52823
De asemenea in zona a fost sapat un șanț pentru a introduce utilitățile.
(GPS)


Utilajele care au facut acest șanț precum și țevile pregatite pentru a fi montate.
(GPS)


Vedere a drumului tehnologic inspre Dc Talmaciu Talmacel
(GPS)


Vedere inspre Talmaciu din drumul tehnologic.
(GPS)


Vedere spre viaductul din Valea Talmacutei.

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52824
Drumul tehnologic coboară spre Dc Talmaciu Talmacel


În zona Transilvaniei la aproape toate intersecțiile de drumuri e pusa cate o cruce.
(GPS)


Deja s-au pregătit platformele pentru foraje.
(GPS)


Coborând mai jos am dat de o altă platforma pregătită.
(GPS)


Iar aici o altă terasă pregătită pentru foraje la care s-au adus inclusiv coloanele semn ca urmează forajul.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: alecu26 on September 04, 2020, 03:08:58 PM
Lotul lui Aldesa Cosma e un fel de "die hard al infrastructurii romanesti. Oricât si-ar dorii unii sa bubuie si sa crape din toate partile...el se încăpățînează sa nu o faca.

@rocklee ti-am spus si in primavara lui 2019 cand erai ingrijorat de calitate. Calitatea pe LD3 este o poveste a celor care voiau sa rezilieze din motive stupide pe care numai ei le stiu. Nu o fi autostrada de 10 dar eu as fi super multumit sa mai aiba Romania 3000 km ca LD3

adrian sibiu

#52826
Aici avem un stâlp nou pentru mutarea liniei electrice.
(GPS)


În cealaltă parte se vede locul unde va fi montat .
(GPS)


Avem deja si primul rând de foraje de pe această parte.
(GPS)


Fierul pregătit pentru armătura.
(GPS)


Trecem Dc Talmaciu Talmacel si avem deja inceputa armătura primei pile de lângă drum.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#52827
Pentru azi atât. Vă mulțumesc pentru recomandări dar mai ales pentru atentie.Noapte bună.

Vedere din lateral.
(GPS)


O altă vedere a acestei pile.
(GPS)

Powered by API/PUM imgur uploader

ovicor

Adrian sibiu, acei stalpi sunt inlocuiti pentru ca sunt necesari de alt tip, fiindca fac trecerea din LEA in LES. Ei trebuie sa fie mai solizi, fiindca sunt supusi la tractiuni suplimentare, avand conductoare doar spre exteriorul autostrazii,. Sunt mai lungi pentru ca se instaleaza acel separator, plus capetele terminale LES.

alecu26

Cand ai pozat? Erau si muncitori din ce am vazut intr-o poza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).