News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 76 Guests are viewing this topic.

NGC

La ICCJ li s-a respins revizuirea, deci nu s-a judecat pe fond si ei "cred" in continuare in sansele lor. Mai bine zis incearca sa obtina o decizie favorabila incercand sa justifice prin autoritatea lucrului judecat a primei decizii a CAB.

Quest

#51616
Quote from: razvan96 on April 22, 2020, 09:55:18 PM
A pus si NGC mai demult, am gasit mai repede comentariul asta al lui Horatiu.

Mersi razvan96 & Horatiu. Eu inteleg ca chinezii au fost descalificati la PiSi5 (si e toata tevatura asta pina la ICCJ), nu din cauza eventual a ofertei in sine, proasta, sub cerintele din Caiet, ci din cauza problemelor de credibilitate a celor de la Viaponte, pe care si le-au dobindit odata cu rezilierea de pe A3 sect 3A (Nadaselu-Mihaiesti). E corect ?

Poate le va fi invatatura de minte chinezilor sa nu mai vina la ofertare cu parteneri, chiar nici nu inteleg de ce le-a trebuit un partener. E ca si cind elefantul si-a luat partener un soarece. Sau "Partenerul Serios" a pus o conditie de tipul "ofertantul trebuie sa adore cascavalul" ? ;)
Common sense will get you far !

NGC

#51617
Nu poate fi vorba de o oferta "proasta, sub cerintele din Caiet" atata timp cat a fost declarata admisibila.

CNAIR avut o surpriza in Aprilie 2018 dupa ce au fost decriptate ofertele financiare. ;)
Mai intai au descalificat oferta celor de la TIRRENA din cauza certificatelor fiscale.
Oferta chinezilor a fost admisibila si s-a clasat pe locul 1, inaintea celei de la ASTALDI, pana in momentul in care CNAIR a "descoperit" documentul constatator pentru A3, document pe care tot ei l-au emis in August 2017. ;)

horatiu.cosma

Da, parcă tu ziceai la un moment dat că asta e șmecheria pentru descalificarea ofertelor "incomode". La evaluare tehnică a ofertelor ele sunt încă criptate, deci CNAIR nu știe care a cui e, așa că la etapa asta trec toți mai departe. Abia la următoarea etapă, evaluarea financiară, se decriptează ofertele se vede exact cine a ofertat ce și atunci apar "motivele" de descalificare.

NGC

#51619
Nu functioneaza chiar asa si nu trec toti de etapa de evaluare tehnica (plus DUAE).
La etapa de evaluare tehnica (plus DUAE) se stie a cui e fiecare oferta tehnica si se verifica si DUAE, dar nu se stiu inca ofertele financiare.
Ofertele financiare se decripteaza abia dupa finalizarea etapei de evaluare tehnica (plus DUAE), finalizare care se termina cu emiterea unui raport, iar unele oferte sunt descalificate si altele nu.
Generic vorbind, bineinteles ca s-ar putea intampla ca toate ofertele se fie admisibile la faza asta si sa treaca mai departe la etapa de evaluare financiara, sau s-ar putea sa nu treaca niciuna si licitatia sa fie anulata.

Quest

Bun, dar cum e posibil ca un certificat negativ al asociatului minoritar (Viaponte) sa descalifice oferta (PiSi5) in care rolul principal il are asociatul majoritar (China Railways) ?
Common sense will get you far !

NGC

E proiectare si executie, si din ce stiu VIAPONTE are partea de proiectare. Fiecare membru al asocierii e verificat in parte.

Quest

Viaponte a avut atunci tot rol de proiectant in asocierea cu Maltauro ? Ca rezilierea din 07.2017 s-a facut ptr nerespectarea termenului de proiectare 10.2016-04.2017 nu ?
Common sense will get you far !

timisoreanul

Daca din ce inteleg litigiul anterior a vizat decalificarea chinezilor si exista o hotarare definitiva in acest sens, atunci o noua contestatie la procedura de atribuire pare chiar facuta cu rea-credinta si fara nicio finalitate. Cat despre recursul la revizuire, eu as mai adauga cateva zerouri dupa virgula pentru sansele lor.
In ceea ce priveste durata de solutionare a contestatiilor, e o moda ca mereu sa se arunce vina pe instante, dar eu am impresia ca timpul se pierde la evaluarea ofertelor, iar contestatiile se solutioneaza relativ repede, existand termene prevazute in lege.

TibiV

@Quest,
nu este chiar asa...
ASOCIEREA Maltauro & Viaponte a dat-o in bara...
Viaponte si Maltauro nu s-au intalnit intamplator in parc / in piata, la coada la ridichi... ("Am o licitatie.... Ce mishto! Ma bag si eu, vrei?!...")

Fiecare stia cine este partenerul (si ce poate acesta), si fiecare a acceptat asocierea.

Hai sa o luam la "nivel micro".

Doi baieti sunt invitati (impreuna) la o petrecere...
Doar ca acolo unul dintre ei "isi da in petic". Fie alcool, fie violenta, fie hartuire sexuala... Nu conteaza detaliile.
Dar cand "se trage linia", de vina sunt "aia doi". Poate unul dintre ei este diacon la biserica, dar a venit impreuna cu betivul. Si stia cu cine a venit.
(Spune-mi cu cine umbli ca să-ți spun cine ești....)

Asa ca ii pui pe amandoi cel mult la DC-uri si DJ-uri, inainte sa le mai permiti sa dea buzna peste tine la DN-uri si mai ales la A-uri...  ;)

Eu, ca parinte de adolescenti, le-am dat "certificat constatator negativ" la vreo 3 din astia...
2 au recapatat "acces" la licitatii A, dar dupa vreo 2 ani de politete extrema, in care nu au gresit nici macar o "licitatie"...

(Asta ca sa nu o lungim cu chestii legale, stufoase, foarte interesante si foarte profitabile pentru juristi - si mai ales pentru avocati...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Pai despre Maltauro, cei de la TS spun ca "in viata lor n-au vazut asfalt"  :rofl:
Dar daca Viaponte au reputatie intr-atit de proasta, inseamna ca de fapt chinezii nu si-au gasit sfatuitori loiali ca sa intre cu dreptul in Romania.
Common sense will get you far !


adrian sibiu

#51627
Salutare tuturor, azi m -am furisat pe langa traseul autostrazii de unde am facut niste poze dar si primele filmari cu drona ,am constat activitate sustinuta in organizarea de santier dar si pe aliniamentul autostrazii inspre Talmaciu,se lucreaza sustinut la toate podetele de pe traseu ,unele dintre ele sunt chiar finalizate.A aparut o a doua foreza Zublin la lacul Tocile unde in partea dinspre Mohu se baga umpluturi  la greu, in zona mănăstirii   Vestem si dupa ea se lucrează la greu pe aliniament la decopertari,in zona pârâului Sărata cea de a doua foreza lucreaza grupa mare si dupa foreza cei de la Dimex baga mare,in dreptul fostei ferme de ovine se lucreaza la inca doua podete iar de acolo pana la intersectia cu Dj Talmaciu Sadu toate podetele sunt finalizate apoi dupa trecerea raului Sadu se lucreaza in continuare pe aliniamentul autostrazii la podete dar si la platformele necesare forezelor .Asa cum v -am spus azi am facut si prima filmare cu drona ,va rog sa mi scuzati stîngăciile.@Pasiune pt infrastructura filmarea de mai sus e facuta de mine si urma ca eu sa o incarc in acest post,multumesc ca ai facut-o tu dar data viitoare aminteste-l si pe cel care a realizat aceea filmare.

pasiune pt infrastrucura

adrian sibiu Scuze nu am stiut ca esti pe forum