News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 53 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pentru că API nu inseamna doar ce cred eu. Posibil sa revenim pe subiect și să cerem fix ce am zis eu mai sus.

mariusj

Si Instanta nu poate anula contestatia, banuiesc ca se inregistreaza si se studiaza?

Ionut

Cum sa anuleze? Nu exista asa ceva. Isi urmeaza procedura obișnuită cu termene, depuneri de acte la dosar, amânări... Si într-un final judecata propriu-zisa.

ghrt

Când se spune că "anulează" e o sancţiune ce vizează anumite cazuri precise, de genul nu s-a achitat taxă de timbru sau nu s-a răspuns la o solicitare a instanţei în timp util.
Cont (aproape) inactiv.

dimitrie

#51529
Mda proasta treaba, o porcărie din partea China Railway-Viaponte, pun niște întrebări/(puncte de vedere) de necunoscător:
1. Cum o sa dovedească ăștia ca Astaldi is Salini ? - se raspunde in link-ul pus.
2. Daca Astaldi avea semnat contract și imediat după devenea Salini ce se întâmpla ?
3. Cat mai au Salini interdicție ?
3'. Interdicția e de la povestea cu scufundarea la Orăștie ?
4. Membri au dreptate se strica treburi pentru ca poate își schimba unii culoarea și logo-ul de pe vesta.
5. Spetele astea nu se pot judeca mai repede ?

https://www.ilmessaggero.it/economia/news/astaldi_e_salini_impregilo_in_denaro_dopo_via_libera_acquisizione_da_ue-5162100.html
Quote
The European Commission has approved the acquisition of single control of Astaldi, believing that the transaction "poses no competition problems due to its limited impact on the market structure". The OK of the EU blows up another obstacle to Progetto Italia , in which Cdp (for the State) and some primary banks will also enter, but first there is another condition, the approval of the bankruptcy proposal by creditors by Astaldi, scheduled for today.
Comisia European zice ca e ok tranzactia, "poses no competition".
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

alexV

Stai putin ionut, nu se poate semna fiindca raportul procedurii de atribuire abia acum a fost publicat, si tot odata contestat.
pana acum nu era niciun raport, in anii ce-au trecut s-a judecat pana in panzele albe doar descalificarea Viaponte. Dpdv juridic alta mancare de peste.

Sau am inteles eu ceva gresit?

horatiu.cosma

Ionuț cred că zice că odată ce Viaponte e descalificat definitiv, nu ar mai trebui sa aibă vreun cuvânt de spus cu privire la acest raport de atribuire, excepția lipsei de interes. Dar cam la fel a fost la Strabag cu Itinerra la Ungheni-Tg.Mures, deci cine știe ce e in capul instanțelor.

florians

#51532
Cred ca ar fi bine sa luati/luam atitudine , sa se adune semnaturi pentru ca sa aiba greutate in fata lor. Ceva in genul Declic, care sunt extrem de activi (nu le fac reclama), dar au un cuvant de spus in fata birocratilor.

Xenos

În principiu, lipsă de interes legitim de pe scaun. Ar trebui depășite eventuale complicații inerente și strategii de tragere de timp.
În această ordine de idei, nu ar strica o poziție API ca achizițiile publice pe lucrări de interes național să se judece chiar și în starea de urgență, prin videoconferință. Dacă nici astea nu-s urgente, chiar nu mai știu ce ar fi.

Ionut

Am scris deja despre judecarea spetelor din infrastructura de transport în regim de urgență, chiar la începutul stării de urgență.

adrian sibiu

#51535
Fotografii preluate de la DRDP Brasov Utilajul de injectat Durosol in actiune.

Utilaje in acțiune pe aliniamentul autostrazii.



Podet in lucru pe aliniamentul autostrazii dupa raul Sadu .

Powered by API/PUM imgur uploader

Xenos

@Ionut: Din pacate CSM-ul s-a facut ca nu aude, aceste litigii nu sunt incluse. Nu cred ca ne permitem o suspendare a tuturor proceselor de acest gen pana in 15.05.

horatiu.cosma

NGC, oare putem afla ce solicitări de clarificări au potențialii ofertanți la licitația pentru tunelurile de pe LD2? Se aude că majoritatea neclarităților se referă la lipsa studiilor geo și a studiului de fezabilitate, iar CNAIR ridică din umeri, că doar nu există așa ceva în hârtia igienică pardon documentația pusă la dispoziție la licitație. Pentru orgoliul cretin a lui Ioniță din 2017 când a reziliat cu Salini și nu le-a mai plătit proiectul tehnic pentru tuneluri și pentru tot ce decurge din asta (ani de zile de întârziere, proiect nefinalizat pe POIM, pierderea banilor europeni) ar trebui Ioniță să plătească cu vârf și îndesat.

TibiV

Să plătească într-o "stațiune" unde "ceilalți vilegiaturiști" să considere că "Asta nouă, Ioniță, este drăguțică"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#51539
^ Poate asteapta sa se finalizeze contractul asta? Ca sa aiba ce sa le puna la dispozitie?

[SCN1041752] / 16.04.2019: "Executia de foraje geotehnice pe amplasamentul Sectiunii E2 km 52+780 - km 56+220 in vederea completarii Studiului Geotehnic existent din cadrul contractului <Proiectare si Executie autostrada Lugoj-Deva lot 2, km 27+600-km 56+220> prin lucrari specifice de investigare a terenului (lucrari de foraje, activitati de prospectare geofizica si inginerie geotehnica)"

Contract atribuit in 24.02.2020 conform anuntului de atribuire [SCNA1032877] / 27.02.2020 catre FORMIN