News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 53 Guests are viewing this topic.

survola

#46995
@dragos 76: Acolo era peretele de beton turnat de anul trecut, au putut prinde stâlpișorii.

Quest

AlinC +1 +1 +1
Contrar obiceiului, m-am uitat deja de 3 ori la filmare. Ai filmat de la mica distanta activitatile de pe terasament, care se vad superb, mai ales daca se urmareste filmarea pe un smart tv direct de pe Youtube. Cinema in toata regula.

Nu demult remarcam existenta unui tandem de GPS-uri profesionale, montate pe capetele lamei unui greder.
Acum vad ca UMB si-a montat acelasi tip de GPS-uri chiar si pe lama unui buldozer, utilaj care in general nu e perceput ca aducator de mare precizie la nivelarea unui terasament.

Am impresia ca drumul tehnologic de 7 m dinspre versant, despre care Cip pomenise dupa vizita API, va avea cota variabila pe inaltime, excavatoarele cu cap picamer si 'mistretul cu colti de argint' degajeaza doar portiunea de terasament pina la care va ajunge suprastructura autostrazii, asadar nu pina la versant. In urma asternerii asfaltului pe un sens in capatul dinspre Bejan, se vede bine ca autostrada nu va ajunge pina in versant.
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Gps-ul pe lama de buldozer se foloseste in mod curent. Nu este ceva iesit din comun. Buldozerul este folosit pentru munca bruta (decopertari, nivelari) iar greder-ul pentru "finisaje". In ambele cazuri este necesar gps-ul..

Quest

Common sense will get you far !

alin_simeriaveche

Conform filmarii, au terminat plasele de pus...au disparut de pe viaduct. Cred ca saptamana aceasta vor termina de carat roca. Dupa saptamana libera vor avea timp sa asfalteze + alte lucrari

NGC



Astazi a fost lansata licitatia ''Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D".

Valoare estimata: 1.363.135.841,00 RON fara TVA

Durata contractului: "108 luni si cuprinde: 14 luni perioada de proiectare, 34 luni perioada de executie si 60 luni perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 28.08.2019

Quote
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestru II al anului 2019.

Ionut

^ Caietul de sarcini pentru LD2 Sectiunea E (E1+E2) si Sectiunea D (rest de finalizat).

Ionut

Cele mai interesante/importante lucruri din caietul de sarcini.

Introducere / niste date sintetice. Observati ca scrie negru pe alb ca proiectul trebuie terminat pana in 2023, adica POIM n+3, pentru ca Lugoj-Deva este DEJA proiect fazat (de pe POS-T) si NU POATE FI FAZAT PE 3 EXERCITII FINANCIARE. Deci, daca vrem banii UE, trebuie sa terminam pana in decembrie 2023...


Ionut

Detalii despre toata Autostrada Lugoj-Deva, toate cele 4 loturi.








Ionut

Descrierea lucrarilor si scurt istoric sectiuni.







Ionut

De la pagina 27 la 50 se vorbeste despre lucrarile de executat la Sectiunea D. Nimic deosebit... asa ca nu pun. Cine vrea poate sa studieze singur. Las doar prima pagina.


Ionut


Ionut

Sectiunea E1. Devieri/relocari drumuri.


Ionut


Ionut

Sectiunea E1. Lista structuri - poduri, pasaje, viaducte.