Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 82 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pai probabil de aia s-au oprit cu tunelurile...
... "ca-i lipsea roata dreapta-fata"
Si-au dat seama ca nu pot lua basculanta de acolo fara o re-licitare si fara executia unor tuneluri care sa ocoleasca basculanta...
:lol:

(Sorry... haz de necaz... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

A observat cineva gardul autostrazii care este deja pus pe coama dealului(...cu lilieci)?  Se vede bine la min 0:54. Cu totii ne uitam doar in jos, unde se scrie istoria acelor locuri...
UMB sper sa termine pana pe 31 august(ma repet)

GDPR

Merci. Bucatica asta, desi e scurta, e mult ramasa in urma. Ramane de vazut daca ceneaireul va accepta sa semneze receptia in caz ca nu o sa fie gata.

Ionut

Dacă vor, pot semna. S-a putut deja pe 12 decembrie pe A3 cu Aktor. Presiunea e prea mare, nu cred ca se riscă să refuze recepția pentru chestii de genul ăsta, mai ales că acum nu mai au scuza cu regulamentul de recepție. Si la STRABAG pe A3 au facut recepția la fel, austriecii au lucrat mult timp în 2019 după deschidere.

TibiV

Quote from: Goldmund on July 01, 2019, 09:38:52 PM
A observat cineva gardul autostrazii care este deja pus pe coama dealului(...cu lilieci)?  Se vede bine la min 0:54.

Cam tarziu...  ;)

Quote from: horatiu.cosma on July 01, 2019, 12:17:15 PM
...au închis accesul de jos spre alunecare, acolo pare că nu mai prea înaintează. Oare o fi vreo problemă cu soluția? Sus de tot se vede deja gardul de protecție. 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

Autostrada Lugoj - Deva, nodul Holdea in santier, iulie 2019 by Virtual Press


Ionut

Ce frumos arată asfaltul ala asternut cu finisorul de 12 metri... bravo.

horatiu.cosma

^^^
Exact ce ziceam, TibiV. Multi vad, putini citesc, si mai putini retin/inteleg  :lol:.

paulmare

#46973
Deci din cauza unei roti lipsa de la basculanta visinie se termina asa brusc lotul ? :) gaseam eu una pe undeva daca stiam :(

Nu cred ca e nici o problema cu solutia, AlinC a avut niste filmari remarcabile cu omuletii portocalii dand pietre din mana in mana ca sa completeze o cutie de gabion confectionata de ei, acum cred ca vor lua cutiile de-a gata ranforsate sa nu se deformeze cand sunt ridicate cu macaraua incarcate, le aduc goale pe platforma autostrazii, le umplu in situ cu piatra care se vede acolo depozitata sub alunecare, si o sa le aseze cu macaraua, au doua acolo pe santier destul de zdravene sa ridice si sa aseze un mc de piatra in pozitia aceea (eu asa cred, vom vedea de la "cercetarea" aeriana si terestra, cum fac pana la urma) - anrocamentele pentru gabioane cred ca au cam 2 tone/mc, piece of cake pentru macaraua aia rutiera galbena care au folosit-o la cofrat, asezata langa zidul de sprijin,  sa ridice o cutie gata umpluta si sa o aseze in falie

de plase de armare - acum se vad cum traverseaza evacuarile de la apele pluviale autostrada dinspre deal spre mures, acolo va mai fi un strat de umplutura armata, foarte probabil ca astea sunt ultimele, dar le vor pune in opera 

si de lucru mai este oho, poate dau drumul la trafic peste o luna dar vor fi portocalii inca la lucru in afara platformei autostrazii

Remarcabil efortul portocaliilor, si al "cercetarii" aeriene si terestre, si al comunitatii de aici pentru Holdea care fara a fi solutia perfecta, e cea pragmatica dupa toate balbele cu mega deblee si riscul de a avea un nou muzeu 

Quest

#46974
^
Ionut si eu am fost mare fan al finisoarelor de 12 m, pina cind cineva dintre colegii meseriasi de forum (nu mai retin cine, dar a fost in anii trecuti cind Salini asternea asfaltul pe LD2 Dumbrava-Margina), ne-a impartasit ca e mai greu de obtinut planeitatea ceruta, cu finisoare care astern un strat dintr-o singura trecere pe toata largimea unui sens de A. Poate aici sta explicatia problemelor de planeitate pe care 'vrabiutele' le-au semnalat pe LD3. Eu sint curios daca si UMB va folosi pe ultima bucata de LD4 finisoare de 12 m, sau mai inguste.

TibiV eu ma tot gindesc cit de mare a fost consternarea la Companie la aparitia AM revizuit, care la Holdea a zis CU TUNELURI, nu se accepta deblee de 45 m adincime. Spun consternare, intrucit in interviul dat in iunie curent la DCNews, Alin Serbanescu recunostea cu privirea usor coborita (a jena), ca tunelurile rutiere au tot fost evitate in timp.

Ce e pozitiv de remarcat legat de acceptarea solutiei cu tuneluri (sub presiunea AM revizuit), este ca odata cu trecerea timpului, a ajuns in prim plan argumentul "evitării problemelor de stabilitate", de abia ulterior vorbindu-se si de "impactul negativ cu implicații majore asupra mediului". E o fandare de ordin tehnic salutara.

Paulmare asta tot spun si eu, ca mai e destul de lucru la Lilieci.
Common sense will get you far !

perfidus

Destul de lucru, dar fezabil în doua luni. Pentru dare in circulație, zic, nu finalizare la firul ierbii si finisaje. Mulțumim pentru actualizările super detaliate, @AlinC!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


pbh


gdaniel

Au fost puse deja filmarile astea (care sunt de ieri), un pic inainte sa la puna AlinC pe alea de duminica asa ca s-a creat un pic de confuzie cu lipsa muncitorilor..