News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 76 Guests are viewing this topic.

VladimirKazimir

Tot Astaldi? Ar fi mai bine sa inceapa mai repede podul peste dunare

Ionut

Intr-o alta ordine de idei, va dau un teaser. Cei de la WWF au invitat crema presei din Romania sa vada ursii de pe LD2. Ca tot e dezbaterea surda cu ursii care nu-s, ba îs. Nu va dau detalii ca nici eu nu le stiu, plus ca nu vreau sa le stric oamenilor reportajele. O sa dau azi lui Victor Cozmei un interviu despre LD, LD2, ecoducte si ce-om mai vorbi pe tema asta. Cred ca o sa scoata un material interesant in perioada imediat urmatoare. :)

horatiu.cosma

UMB a luat Aktorul pentru ceva conditii de la licitatie pe care nu la indeplinea, parca cifra de afaceri sau ceva de genul.

Quest

Mea culpa. PiSi4 e tronsonul care are tunel...
Common sense will get you far !

pasadia

Sper ca WWF l-a chemat si pe Alex Dima pentru ca prea au fist stupide remarcile lui din emisiunea de duminica. Si sper za inteleaga toti ca este vorba despre toate mamiferele mari din zona, nu numai despre ursi.

Quest

Din cite stiu eu la Companie sint constienti ca ecoductele de pe LD2 sint menite la modul general mamiferelor mari, asadar chiar si lipsa ursilor nu schimba datele problemei. Daca WWF aduce dovezi in sprijinul ideii ca zona e totusi populata si de ursi, cu atit mai bine.
Common sense will get you far !

dr4qul4

tunelele sunt pentru masini. Si pentru a evita deblee de 40-50 m. Nu vedeti ce se intampla la deal pe LD4? si acolo nu avem aceeasi inaltime si doar jumatate de perete.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Quest

#45547
Ca sa nu bagam in ceata cititorii neavizati, ca nu toti sint veterani ai PUM:
Ecoducte (ptr animale) ≠ Tuneluri (ptr autovehicule). In urma realizarii unui tunel, pe deasupra lui se stabileste un ecoduct natural, menit tranzitului animalelor care traiesc in zona.
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Si ca sa fim la fel de exacti in explicatii, ecoductele sunt construite peste autostrada, si se aseamana cupasajele, numai ca nu au asfalt ci pamant, pietre, iarba, etc.
Tunelurile... sunt tuneluri... si ce este in exterior este natura neatinsa...

wifi

Ca sa fim si mai exacti, pe LD2 (Lugoj - Deva lot 2) nu avem nici macar idee cine va construi, sapa, tunelurile. Nici macar nu suntem la stadiul de licitatie. Vorbim de o portiune ce trebuia pusa de trei ani in circulatie.


horatiu.cosma

#45551
 :lol: :lol: :lol:
E de râs ca să nu fie de plâns. Caragiale ar fi invidios. Oameni mutați dintr-un loc în altul în cupa escavatorului, alții plimbându-se fără protecție la 2 pași de hău, alții turnând un trotuar de beton la marginea bermelor și care e susținut în niște bucățele de lemn, alții lucrând la terasamente sub versantul încărcat de bolovani care am văzut cum au mai alunecat peste iarnă. Premiul OSCAR pentru improvizație.

L.E. Cică pe trotuarele alea de beton foarte "solide" vor circula în următorii ani utilajele CNAIR care vor face întreținere. Musai ca domnu Umbrărescu să ctitorească o mănăstire, altfel va fi bai mare :).

lalilieci

In sfarsit mult asteptata filmare.  Tot respectul d-nule AlinC.  Sunteti ca o furnicuta.  Va multumesc tare  mult pt munca si bunavointa d-voastra.

danutzu_1069

S-a mai discutat despre normele SSM....

alecu26

Nu pot sa cred ca au betonat acele berme. La cel mai mic gol aparut (si vor aparea) sub ele se vor prabusi. Nu au nici o sansa sa ramana asa daca peretii nu se torcreteaza.
Drumurile noastre POATE;