Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

florin74

#45555
^ De exemplu la 3.23

GDPR

Nicio problema, la final va arata asa (scuzati sarcasmul)  :lol:


vladioan_bv

acel zid de sustinere va fi construit pe toata lungimea bazei zidului? exista pe forum documentatie cu dealul pentru a-mi face o idee? Multumesc anticipat

paulmare

#45558
ce naiba fac acolo la minutul la 3.20 ??? sau la 0.29 cu placile de tego puse pe margine -
Daca ar tocreta - ar fi trebuit montate drenurile in spatele plaselor, in zonele unde iese apa prin fisurile din gresie - nici vorba de asa ceva
Si goluri sunt deja - au rezemat placile de placaj cu stalpi de lemn -
Poate mai au ceva in plan - gabioane de exemplu -si fac tigania asta cu popii de lemn pentru ca e acolo pompa de beton ? m-am uitat de 3 ori la filmare - nu imi dau seama ce au de gand sa faca si cum va trebui sa arate
Multumim Alin :) filmul asta chiar trebuie salvat la "arhiva" :) nu e de ras

Kidu

E presiune politica si pe UMB pentru ca vrem sau nu sa acceptam nu putem sa facem abstractie de politic cum nici UMB-ul nu poate nega ca le merge bine sub PSD ceea ce pentru mine nu e coincidenta. Asta cred eu ca e motivul pentru care UMB-ul recurge la improvizatii din astea.
Pe zi ce trece ma conving ca segmentul asta o fi un fiasco si dupa darea in folosinta aici vor aparea probleme mari pe care CNAIR-ul va fi incapabila sa le rezolve. Trist, mai bine nu ma uitam pt. ca numai mi-am stricat seara.

AlinC, multumiri pentru efortul tau!

cristi5

Quote from: pasadia on March 13, 2019, 12:37:40 PM
Sper ca WWF l-a chemat si pe Alex Dima pentru ca prea au fist stupide remarcile lui din emisiunea de duminica.

Mi se pare extrem de neprofesionist din partea ProTv sa inghita pe nemestecate povestile senzationaliste cu ursii

E bine ca iese WWF dar ma intreb ce pazeste ANPM sau cum se cheama institutia care a emis AM?

raresu

Legat de filmare: terasamentul creste discret 8) . Pare-se ca au renuntat la accesul din DN pe terasament (cel din mijloc) aprox min 7:40
Multumim AlinC.

simotm

Sper ca, ce face acum  UMB-ul va fi adaugat ca o lucrare "mareata" in cartea lor de vizita si nu doar pt perioada de garantie a lucrarii(de 3/5 ani/cat mai e acum).
Si tot vazand la ele filmulete cu dealul am ajuns la concluzia ca noi nu avem autostrazi in Ro din cauza ca nu avem timp sa le facem.... trebuie sa mutam dealurile :)
Din pura curiozitate, ajungand in zona (in vacanta UMB-ului) am trecut si pe la deal.
Nu se compara sa vezi un filmulet din fotoliu sau sa vezi dealul care parca nu se mai termina (atat in lungime dar mai ales in inaltime). Sincer, ma indoiesc ca cei care au facut traseul autostrazii, in zona aceea, au ajuns si pe teren.
E  tardiv sa mai schimbam ceva... Speram ca totul se va termina cu bine si va tine cat mai mult. Cei mai fericiti cand vor trece pe bucata asta de autostrada, vor fi cei care nu au habar cum s-a construit, noi insa ne vom ruga sa nu pice ceva de sus :)




nenea_hartia

@AlinC: multe mulțumiri!

@alecu26: bine ai revenit!

cristi5

#45564
@simotm studiul de fezabilitate DIWI pe baza caruia s-a licitat Lugoj-Deva poate fi gasit pe topic.


http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg219808#msg219808

De acolo rezulta ca
- da, au fost pe teren. Si-au facut si poze, si le-au pus in SF
- au facut si studii geotehnice si au spus clientului ca mai trebuie fonduri de cateva ori pe-atat  pentru un studiu serios. Clientul a zis pas, ca ne grabeam la absorbtie
- in zona dealului au facut studii numai in zone usor accesibile, ca atata le-au permis fondurile. Falia din dreptul S-ului DN dinspre Soimus le-a scapat
- daca imi amintesc bine a existat un studiu inaintea DIWI si traseul lui e indicat pe unele planse. Sper sa nu gresesc dar solutia cred ca era aceeasi: A1 intre Mures si deal

Dupa atribuire s-a incercat mutarea traseului prin tot felul de metode (gurile rele spun ca inclusiv cu liliecii, o specie comuna) dar CNAIR nu a vrut sa se abata de la SF.

Am fost si eu la deal si nu mi se pare asa spectaculos (am crescut langa o cariera de piatra), atata ca roca e mult mai sfaramicioasa decat in cariera mea. Ce ma ingrijoreaza este ca proiectul nu e public, se evita prin toate mijloacele publicarea lui, dupa toate aparentele este low-cost, si poate chiar "just-in-time" adica "vedem daca tine, daca nu, reproiectam pe alocuri"

horatiu.cosma

Nici DIWI nu au fost niste sfinti, zicand in SF-ul lor ca dealul e propice constructiei, acolo fiind plantations vita-de-vie :)). Dar intr-adevar, cea mai mare problema a fost refuzul CNAIR de a finanta studiile geo.

cristi5

Livezi, nu vita de vie. S-a nascut o noua zicatoare:

ce are livada cu autostrada?

voicul

Exista proiect si pentru plantarea de copaci acolo (pe varful dealului)?

paulmare

^ acolo e pasunea comunala
Ca sa ii schimbi destinatia in orice altceva decat pasune - trebe sa te "avizezi" la ministerul agriculturii etc, trebuia expropiata (e "obstea" proprietarul)
deci foarte probabil ca nu

Earthchild

Probabil cand se vor trezi cu vacile (cu pasune cu tot) in mijlocul autostrazii, vor reconsidera.