News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 80 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#44790
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...
Alunecarea a fost o alunecare controlată, plecaseră vreo doi bolovani și, pentru siguranță, s-au scos muncitorii din zonă
și au tras de deal cu două excavatoare.

Primele patru fotografii sînt luate din DN76 cu obiectiv lung (Tamron 70-300 mm)
și prezintă un plan general al alunecării controlate...

Prima fotografie la 16:05...










De aici am folosit obiectivul uzual (Sigma 17-50 mm)...

















Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44791
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...

































Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44792
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44793
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44794
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...

























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

#44795
10 decembrie 2018, lot IV UMB, Ilia - Șoimuș
Fotografiile respectă succesiunea din aparatul foto.

Alunecare controlată...
















Ultimul cadru, 16:51...



P.S. Știe cineva, mai există fabrica de cremă de ghete, Guban ?

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

thinker

#44796
@marcelbanu - multumim de poze si informatii  :gj:
era de asteptat ca trebuie sa inlature material acolo pentru a putea turna zidul de beton, altfel nu puteau

daca escaveaza si mai cade material se numeste alunecare? .....  nu cred ca e corect sa se numeasca alunecare o escavatie

Oricum e bine ca UMB vrea sa termine zidul de beton inainte de sarbatori, conform proportiilor din poze 30-50ml, si care or sa stabilizeze zona peste iarna.




Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

A mai vorbit Neaga la dc news despre OS3. Ca departamentul tehnic din cnair nu a gasit nicio solutie in 2015, ca totul crapa la 2-3 zile. Asa ca s-a hotarat sa scoata tot, sa vada ce e acolo, cu orice risc mediatic.

Mare greseala. Daca nu s-ar fi grabit ca fata mare la maritat si ne-ar fi intrebat pe noi, i-am fi spus cu precizie unde sa caute ca sa identifice ce e acolo: in cele 300 de rapoarte de neconformirate de la Consitrans, pe care tot el le-a bagat sub pres si de care se pare ca a uitat. Tot pentru ele era sa ajunga la racoare, noroc cu CCR ca a spus ca abuzul in serviciu e doar pentru legi.

De Holdea nu a spus nimic, dar a zis ca s-ar fi circulat pe LD3 daca nu ploua anul asta, la fel si pe LD4. Omul minte cu o lejeritate debordanta. Viorica e victima sigura. Sova a mirosit ceva, dar se pare ca a fost prea tarziu, l-a "devorat" si pe el.

horatiu.cosma

^^
Nu te poti abtine: "zidul de beton care o sa stabilizeze zona peste iarna". Zidul are 5 metri inaltime, alunecarea e pana in varful dealului, nu va stabiliza mai nimic zidul. Pana la primavara o sa mai miste acolo fara sa aiba zidul niciun cuvant de spus.

thinker

#44799
mea culpa daca zidul nu stabilizeaza cu mai nimic... eu cred ca pilotii si zidul de deasupra totusi stabilizeaza intrucatva, chiar daca nu va fi destul... si vor mai aplica si alte stabilizari acolo

totusi mi se pare greu de spus daca va mai pleca material semnificativ, avand si plasa deasupra, si zidul la baza care dupa umplerea in spate cu pamant scade panta. Nu cred ca mai continuau aceasta solutie daca era total ineficienta. Ca o sa mai foreze piloti mai sus, fac terase sau aplica alte metode, asta mi se pare probabil.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

Kidu

#44800
Ceva nu se leaga in toata povestea asta, daca alunecarea de ieri ar fi fost una controlata atunci de ce a mentionat-o Neaga ca pe o stire proasta, de ce si-ar face singur un deserviciu de imagine?

Eu unu sunt mai circumspect si cred ca minte atat Neaga in stilu-i deja caracteristic cum minte si constructorul si-mi pare rau ca ajung la concluzia asta, oricat mi-as atrage oprobiul unora, insa nu e prima data cand se intampla.

luc

@marcelbanu: ca de obicei la înălțime, și la  propriu și la figurat. Mulțumim pentru efortul depus

pasadia

@Kidu: Neaga are nevoie sa justifice de ce nu se deschide traficul anul asta Si a inventat "alunecarea". Mai tarziu in interviu chiar zice ca constructorul ar mai avea de lucru doar 2 luni.

@horatiu: mie imi pare totusi speriat. E prea catelus cuminte: " Codrin Stefanescu e perfect informat", recunoaste problemele interne din companie (oameni prost pregatiti + tărăganare proceduri), a avut grija sa dea in tehnocrati pentru a da bine la antene, etc...
Una peste alta, incep sa cred ca Sova a fost cel mai bun ministru de cativa ani incoace...

rocklee

#44803
multumim Marcelbanu pentru efort....si de  lamuririle aduse cu privire la alunecare ....

acel zid de betona are un rol acolo ...de aceia se numeste zid de sprijin si ...el trebuie sa sprijine ...si sa pevina ceva ...de exemplu....o alunecare ... :)

Marcelbanu  a prins in imaginile sale procesul de remediere a acelei alunecari ....se va indeparta doar valul de pamant de deasupra ...se face o tasare in zona alunecari ...se va ridica in continuare zidul de sprijin ....

apoi pe mijlocul alunecari se va face ....o aductine de colectarea apelar putin mai mare ....ca in imaginea aceasta
ma voi folosi de o imagine de a lui marcel....





iar acea aductiune o vor conecta  intro rigola care se va face pe deasupra zidului de sprijin ...

adica pe aici ....se va face rigola




care va continua pana sub pasaj ...unde este in constructie ..un colector de ape pluviale care de asememnea se va descarca in sistemul de colectarea apelor din DN76..

scuzatima ca am intervenit ...si nu am folosit un limbaj tehnic pe care nu il stapanesc ...
NEAGA a aruncat petarda .....dar se pare ca ii ...mai MARE ....HAUUU ....de cat ..BAUUU... :D

CINE NU MUNCESTE NU GRESESTE ... :)

MARCELE ...stiu cum este sa mergi pe frig si ploaie si sa framanti noroaiele santierului sa te sui pe deal si sa faci poze ..ca sa se vada cum se lucreaza ....acesta se numeste ....PASIUNE ...
rocklee
:gj: :cheers: :bye: 




wifi

Quote from: marcelbanu on December 10, 2018, 11:16:38 PM
P.S. Știe cineva, mai există fabrica de cremă de ghete, Guban ?

Multumim Marcelbanu! Intr-un articol de centenar a fost prezentata firma Guban ca una din cele care au rezistat 100 de ani, deci trebuie sa mai existe.

Mi se pare mie sau este asfalt pe tot viaductul Bejan? Din poza nu se prea vede bine.