Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 70 Guests are viewing this topic.

mishu77

Quote from: vchira on May 30, 2013, 11:01:48 AM
Quote from: mishu77 on May 30, 2013, 10:56:36 AM

Nici cu lotul 2 nu te poti lauda, dar poate Straco o sa tureze motoarele acum ca deschid Orastie - Simeria Veche.

de unde incepe pe filmare lotul 2?

In jurul minutului 1:53 (acolo e podul spre Cunta si nodul Cunta) cam dupa prefabricatele alea care se vor pune peste calea ferata (alea cred ca sunt pe lotul 3).

teocharis


user201

#8042
Partea bună a filmării este că par a fi stabilizate cam toate debleurile, scăpând de alunecările de teren. Să nu uităm că și lotul acesta al STRACO are noul termen de finalizare Noiembrie 2013 și din ce se vede aici cred că e posibil. Sunt curios cum se prezintă ocolitoarea Sebeșului ce face parte tot din lotul STRACO.

P.S. Cred că în a doua filmare, până la 1:43 ne aflăm încă pe lotul 3 Impreglio.

SILVIUFG

#8043
P.S. Cred că în a doua filmare, până la 1:43 ne aflăm încă pe lotul 3 Impreglio.


Pai da. Dupa cate stiu eu nodul rutier e in ograda Straco. La 1:53 se vede ft bine nodul. De acolo incepe lotul 2.

Redox

Multumim de filmari  :cheers: super surpriza pe astazi  :D.

Am o curiozitate, am vazut in a doua filmare intre min 0:50 si 1:00 ar fi trebuit sa fie un nod rutier, cel de la Miercurea Sibiului conform SF DIWI. Acest nod nu se mai face sau o sa se faca ulterior ? pentru ca am vazut ca nu s-a inceput nimic acolo in acest sens.

delacroix


Ionut

Impregilo e departe rau de tot... ce naiba fac?! Mi se pare mie sau nici nu prea lucreaza?! :o Am inteles ca sunt probleme la Aciliu, insa in rest ce pazesc? :bash:

SILVIUFG

Quote from: Ionut on May 30, 2013, 11:55:13 AM
Impregilo e departe rau de tot... ce naiba fac?! Mi se pare mie sau nici nu prea lucreaza?! :o Am inteles ca sunt probleme la Aciliu, insa in rest ce pazesc? :bash:

Problema de la Aciliu blocheaza tot tronsonul. Pentru ca daca cele 3 parti implicate nu au cazut la pace, nimeni nu mai misca nimic. Statul nu mai da nici un ban intr-un tronson pe care nu stie cand il poate inaugura, Impregilo nu mai baga nici o sapa in teren pentru ca iau in calcul si s-o stearga ,,englezeste" iar aia de la UE...... Ce sa mai faca intr-o tara neguvernabila???

Raul81

@ eurocopter - Nodul Sibiu Vest ai reusit sa-l filmezi ? Intreb deoarece filmarea ta incepe fara aceea zona, si ar fi fost interesanta o vedere asupra lui, mai ales dupa variantele care s-au vehiculat. Oricum felicitari pentru toate filmarile, pe care le-ai realizat pana acum.

rocklee


Eurocopter


Ionut

Printre randuri... o intrebare de la o sursa secreta:
Ce indicativ credeti ca va avea Centura Arad intre sensul giratoriu cu DN7 si nodul cu autostrada A1 Timisoara-Nadlac?

anacronox

#8052
a percutat cineva din redactia de la ZF la mesajele de pe facebook la adresa articolului de ieri
Cât de importante sunt inaugurările de "petice de autostradă" şi de ce nu trebuie să ne bucurăm că a plecat Bechtel

Orice inaugurare de autostradă, fie ea de doi, trei sau zece kilometri este considerat un adevărat eveniment istoric în România (citiţi şi De joi mai avem aproape 18 kilometri de autostradă) , în primul rând de clasa politică incapabilă de a realiza şi a pune în aplicare proiecte cu adevărat importante şi în al doilea rând de şoferii profesionişti, care trebuie să parcurgă drumuri precum Piteşti-Nădlac.

Cei din urmă, activi pe forumurile de specialitate au reacţionat pozitiv atunci când s-a anunţat inaugurarea tronsonului de 18 km între Deva şi Oraştie, la care se adaugă celui de 15 km între Deva şi Simeria - în total 33 de kilometri de autostradă, considerând acest tronson unul foarte important, şi nu unul care leagă ,,nimic de nimic".
  Numele de autostrada ,,Deva – Orăştie" nu este unul corect deoarece tronsonul joacă cel mul rol de centură pentru cele două oraşe, centuri foarte utile în contextul în care principala rută de export a României reprezintă un drum cu o bandă pe sens care parcurge pe lung toate satele şi oraşele care îi ies în cale.

multumim ZF ca ne face pe toti cei de pe peundemerg si ssc soferi profesionisti. nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar pe cele doua forumuri sunt oameni din diverse domenii de activitate care au in comun pasiunea pentru infrastructura, fie ea auto, fie feroviara, fie maritima.
ar trebui sa scrie cat mai multi celor de la ZF si sa ii invitam la o discutie, sa ne spunem si noi punctual de vedere, poate vom reusi o colaborare si o educare a redactorilor care se ocupa de subiectul infrastructura


cricric

Quote from: Ionut on May 30, 2013, 12:21:24 PM
Printre randuri... o intrebare de la o sursa secreta:
Ce indicativ credeti ca va avea Centura Arad intre sensul giratoriu cu DN7 si nodul cu autostrada A1 Timisoara-Nadlac?

Sa inteleg ca autostrada care va merge in viiiiiitor spre Oradea?

Zi-ne