News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 70 Guests are viewing this topic.

rocklee

dupa frumoasa filmare ...sa revenim cu picioarele pe pamant ...si sa prezentam cateva imagini de la drumul bejanului unde au ajuns cu terasamentul destul de sus ... :D

















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#40036
urmatoarele imagini sunt de la baraj unde se pare au reusit sa ...uneasca terasamentele ...dar mai este de facut umplutura pe partea spre ilia ...  :o



































Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini cu viaductul 2 soimus unde sau inaintat cu partea de sus a pilelor ...si se pregatesc de pentru cei de langa calea ferata ...la pilele de langa parau ..da faecut betonatea parti de jos si au inceput sa monteze armatura pilonilor ... :D

ma ingrijoreaza ultima pila ca nu sau apucat de ia ... >:(




























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee




imagini cu sapatura facuta din mers ...












Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini de la viaductul 1 soimus ...unde sa mai sapat pe langa culeea din deal ...iar la ce de jos dinspre nod .sau ridicat cuterasamentul destul de sus ... 





















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#40040
imagini cu culeia dinspre simeria a viaductului nod soimus ....pe care am fotografiato venind spre deva ...dar cand mam intors nu am putut face poze ca era prea intuneric ....dar am vazut cao larte din beton era turnat ... (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

flashu 74 ....maine ma bazez....pe tine  8)

Bogdan_Cluj

Pentru cei care se pricep: de ce se sapa in deal langa culeea dinspre Deva, daca acolo au de umplut pana la marginea de sus a ei? Sapa ca sa aiba ce sa umple?

Banuiesc ca au o logica, dar nu reusesc sa o intuiesc.
Multumesc.

Ionut

^ Pai e simplu. Trebuie sa pui acolo material care se compacteaza cum trebuie si rezista in timp, nu e bun terenul natural. (Nu sunt specialist, dar sigur asta e motivul.)

wifi

Ca la viaductul Branisca, partea de sus, spre Ilia. Si acolo s-a sapat. Nu degeaba se cara atata zgura de la Hunedoara, material mult mai bun decat ce este in deal. Partea spre Deva este un pic mai nisipoasa fata de cea catre CF.

Ionut

#40045
Acum observ un detaliu interesant. Din zona Mintia si pana la viaductul Branisca, taluzul dinspre Mures este betonat. Probabil e vorba de protectie impotriva inundatiilor. Daca se supara Muresul sa nu spele terasamentele autostrazii. Bine gandit, zic. Poate ar fi fost utile si aici 2-3 podete (ca pe Sebes-Turda lot 2) care sa permita apei sa treaca in partea cealalta a autostrazii. Asa, autostrada va avea rol de dig. Sper sa tina la inundatiile alea mari care vin o data la nu-stiu-cati-zeci-de-ani.








Ionut

#40046
Cine se trezeste de dimineata proceseaza mai repede filmarea aeriana. :) Lugoj-Deva lot 3, Comsa, 03.05.2018, by Iceman. Sa speram ca se duce la bun sfarsit acest contract. Enjoy! (Inca acceptam donatii. :))


alinuttt

La ce oră este filmat L4? Mobilizarea nu e surprinzătoare prcum în pozele de pe teren.. Nu se observă atâtea basculante/compactoare, iar în deal nu am prea văzut activitate. Nu era vorba că lucrează de luni până sâmbătă până la ora 20?

Ionut

Erau probabil in pauza de pranz, am mai zis.

carutasul

Pare atât de aproape de finalizare L3 încât prea ar fi ca în vorba cu țiganul și malul...
Am văzut că oamenii asfaltau ( asta știu că merge repede, nu prea au nevoie să se grăbească, până termină cu lucrările pe care le mai au sunt gata și cu asfaltul); înțeleg că la capăt va trebui să devieze traficul prin rond și să "radă" actualul drum pentru a trece cu autostrada pe sub pod, nu?