Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Da, la Holdea trebuie sa dea drumul la traficul de pe DN68A pe noul aliniament (giratoriu) si apoi sa dezafecteze vechiul drum, plus sa faca, desigur, breteaua de acces din giratoriu in autostrada. Se pare ca ar dori sa asfalteze (uzura) noul aliniament al DN68A luna asta si sa devieze traficul, astfel incat sa se apuce de sapaturile necesare. Vom vedea...

rocklee

la nodul ilia dupa podul CF la problema cu izvorul ...sunt in faza incipienta ..mai au de scos acea portiune de terasament ... >:(

Liviu_udr

La podul peste Mureș, sensul spre Lugoj, arată foarte rău, deși parcă asfaltasera deja.

Ionut

API castiga primul proces contra CNAIR!!!

Speta este cererea pe 544 prin care am solicitat actul de reziliere pentru Lugoj-Deva lot 2 (Salini). Detalii si discutii aici.

voicul

Tot la pod la Ilia pare ca-l izoleaza. Dupa pod intradear mai e ceva (mult timp) de munca.

Intradevar nu prea ajuta sa se grabeasca cu asfaltarea, dar nici parapetii aia nu se pun de azi pe maine. Munca de migala care dureaza ceva.

In rest cam misca in stilul AKTOR pe A10. Dar decat 0 si cu contractul reziliat ...

rocklee

la podul peste mures ...sa refacut ambele sensuri spre grind-lugoj ...amandoua au avut probleme cu terasamentul crapat ...dar vad ca le-au facut numai la suprafata..... nu sau dus prea mult in adancime ... :(

rocklee

mai au citeva pucte de rezolvat ...din ce se vede intre cele doua ecoducte mai aveau ceva probleme cu alunecarile ...stabilirea versantului la spatile de servici mai au o problema ....si  dupa ecoductul 2 ...acum se lucreaza dupa un an de zile de la ace alunecare....din ce se vede in filmare fac zid de sprijin acolo...

rocklee

Ionut vedem si Lotul 2 in seara aceasta .... :D

alinuttt

Analizând filmarea și comparând-o cu cea din 1 mai 2017, a celor de la CR, progresele nu mi se par atât de spectaculoase pentru un an.. Cu siguranță în acest an nu va fi gata lotul, îmi retrag o bună parte din laudele adresate UMBului și sper să nu fiu judecat pentru asta, dar sunt foarte multe lucruri pe care nu le înțeleg, precum excavarea din terasament la minutul 2:29 al filmării, amânarea finalizării culeii, a montării grinzilor și predalelor la unul dintre cele două viaducte de la dealul Șoimuș... Nu vreau să mă vedeți cu ochi răi de acum, e doar opinia mea... Înțeleg că la deal nu se poate mai mult, dar în rest cred că puteam avea balast stabilizat în multe locuri unde terasamentul încă nu e la cotă acum... E un ritm bun, dar fără dar și poate este loc de mai bine... Sper să nu primesc dislikeuri în masă acum...

rocklee

si parerea ta conteaza ...dar sunt multe lucruri care sau rezolvat intre timp ...lucrarile la baraj ....sa ajuns cu balas stabilizant in debleul de la branisca ...la zidul de sprijin de la cariera cu umplutura sunt sunt aproape la cota ..sau acxat mult pe structuri iar acum se lucreaza pe toata lungimea la terasamente ...mai putin nodul soimus ...si dealul culilieci ....calchaiul ahile este dealul cu lilieci ...iar lucrarea la un viaduct necesita multa munca si migaleala ....progresul nu se vede chiar asa bine de sus dar daca mergi periodic pe acolo ai sa vezi multe ...un exemplu ...eu vad bine avansul las apatura din dealul cu lilieci ...progresul la viaductul 2...samd...

rocklee

#40060
 :D  :lol:
la minutul 2.29 ....este zidul de sprijin de la cariera ...acolo sa excava sa se faca zidul si apoi sa refacut umplutura comform proiectului ...

cu privire la culea din deal nu sa facut la timp ...pentru ca sapatura din deal a inceput cu mult mai tarziu de cat viaductul....iar la sapatura au mai avut o problema ....nu au avut AC pe o bucata din deal din cauza pesteri cu lilieci

alinuttt

Eu înțeleg, dar într-un an se puteau realiza multe... nu pot înțelege nici de ce s-a decis plasarea organizării de șantier pe aliniament, decopertarea pilonilor forați de la viaductul 2 Șoimuș abia la sfârșitul lui 2017....

rocklee

#40062
pe acel loc in urma cu vrio 10 ani au avut tot ei organizarea de santier pe cand au reabilitat DN7...acolo au avut gazul tras si curentul ...iar daca nu afecteaza constructia si se incadreaza in termen nui mare  bai ...
au 600 de oameni in santier ...dar sunt posturi pe care nu le pot acoperi ..un exemplu intro vreme duceau lipsa de fierari betonisti...chiar  in perioada cand se lucra la multe structuri pe toata lungimea santierului ...

si daca ai avea 1000 de oameni ...tot nu le-ai putea face pe toate de o data ... 8)

nu sunt advocatul lor dar daca esti in mijlocul or mai sti cate ceva ....si sa  sti ....ca umbul munceste nu sta  :)

cu termenul 2018 mai vedem ....este mult de lucru ...


zuma80

Domnilor felicitari pentru efortul depus, in special aici pe A1 unde poti tine linistit pagina API deschisa pentru ca in fiecari zi gasesti material de citit si vizualizat.
Cat despre UMB felicit si eu tot ce se intampla, la vedere, si anume efortul si organizarea in santierele existente.
Dar totodata apreciez sansa ca in 2016 a fost posibila deblocarea santierelor altfel nu stiu cum aratam astazi.
O stire imbucuratoare pentru mine este faptul ca nu mai exista posibilitatea de a se apela la curti de arbitraj pentru a se castiga bani in detrimentul telului, si anume in cazul de fata autostrazi.
Pentru A6!

luc

Dupa termenele CNAIR nu ne putam lua sigur, mai ales cei care urmarim zilnic acest forum. E clar finalizarea L4 tine de finalizarea lucrarilor la dealul cu lilieci. Ori aici proiectul tehic e secret de stat!! Sa fie o solutie atat de inovatoare incat sa finalizeze in acest an in 7 luni? Slabe sanse... sau...?