News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 24 Guests are viewing this topic.

catalinmz

Eu sunt convins ca ambasadorul a aparut in peisaj la cererea Comsa pentru a media conflictul artificial (cred eu) declansat de autoritatile romane. Nu vad CNAIR atat de implicat si doritor sa termine autostrazi incat sa isi doreasca presiuni suplimentare apeland la ambasadorul tarii de bastina a constructorului. Nu tin minte sa fi vazut ambasadorul Italiei punand presiune pe Salini/Impreglio la insistentele CNAIR. Banuiesc ca medierea intre Comsa/CNAIR s-a terminat cu o intelegere de genul: Comsa termina ce are de facut conform cu contractul initial, urmand sa discute abia dupa despre lucrarile suplimentare. Luand in considerare ce e pe ST3 si ST4 acum, sunt convins ca vom avea o situatie similara si la LD3 si LD4 undeva in 2020. Adica un lot finalizat in totalitate LD4 asteptand dupa niste chichite pe LD3. Ar trebui cumva sa fim proactivi si sa facem lobby pe unde putem ca situatia ST3/ST4 sa nu se repete pe LD3/LD4, dar deocamdata nu imi dau seama unde si cum am putea face asta.

Ionut

Am mutat toata conversatia despre arbitraj pe thread-ul dedicat discutiilor juridice. Puteti vorbi acolo in voie.

Ionut

Chiar daca nu ati fost asa cuminti si nu v-ati lasat pana nu ati facut putin offtopic, am zis sa fiu harnic si sa procesez filmarea de pe lotul 4 Lugoj-Deva. Meritam si noi sa ne clatim ochii cu un lot care inainteaza intr-un ritm decent (cel putin pentru moment). Filmare de ieri, desigur, by Iceman. Enjoy, weekend frumos! (Nu uitati de pusculita API care se goleste binisor dupa astfel de tururi de forta. Multumim!)


Zuy

Întrebare de novice în ale construcției: curba la ieșirea din dealul cu "lilieci" spre Făget, nu e cam "strânsă" ? Din filmare așa se vede... Pe teren poate e altfel. Mulțumesc.

voicul

Prin toata zona dealului cred ca va fi limita de 80 km/h (80 este estimarea mea).
E strans ca si asa se sta 2 ani sa se faca. Daca se facea de 130, probabil mai dura inca 1 an.

Ionut

Mie nu mi se pare asa strânsă curba. Nici nu cred ca va fi limitare de viteză. Filmarea este facuta de sus. V-ați uitat pe harta?

voicul

La intrare in deal raman la cei 80 km (acum depinde cat mai sapa, dar cred ca ar fi foarte mult ca sa se ajunga la 130km).

La iesire ... dupa ce m-am uitat de inca 3 ori, intradevar parca nu e asa stransa. Posibil sa para mai stransa si din inclinatia avionului.

Ionut

Nu pare deloc stransa, nu cred ca o sa fie nicio restrictie. Chiar daca ar fi, poate-poate sa fie 100-110, in niciun caz 80.


delacroix

Toate curbele de pe LD sunt proiectate la 120 km/h cu raze de peste 650 m si dever pozitiv in consecinta.

Dominik

Felicitari baieti pt filmare !!! Intradevar este o placere sa vezi de sus UMB lucrand !!!  :cheers: :popcorn: +1
You're in Steelers Country

lautaxi

Multumim!
Si intrebarea magica: Ce credeti, termina UMB in octombrie 2018 cum a comunicat mai nou ministrul transporturilor ?

Ionut

Sigur ca termina UMB în octombrie! 2019!

yetiman

Sincer - 99,99% imposibil. La cat e de lucrat la dealul cu lilieci nu au cum.
Mai au mult de sapat, mult beton (armatura + cofraj + beton) de turnat. Plus terasament + stabilizat + asfalt + parapeti + marcat + CNAIR....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

carutasul

Din avion dealul ăla pare chiar munte :)

rocklee

multumim pentru filmare ... :D  :cheers: