Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

pbh

#36510
^^
Sunt 104 grinzi, in 2-3 saptamani le urca . Problema este ca cele de capat nu sunt betonate inca. Armarea dureaza cel mai mult.
Asfalt in 2-3 luni cu conditia sa termine si nodul Soimus si conectarea la autostrada - adica imposibil. Logic ar fi sa fie ultima zona finalizata in 2018. Nu mai pare imposibil acum sa termine anul viitor.

Ionut

Ce sa termine în 2018? Nodul Soimus sau tot lotul?

Germany

Dacä UMB-ul va lucra si în 2018 cum au fäcut-o în 2017, (adicä cu peste 500 muncitori + utilaje)  în proportie de 90 % vor termina! 
Dacä vor face cum au fäcut cei de la COMSA anul ästa,.... si anume SÄ LUCREZE DOAR SÂMBÄTA/DUMINICA SI ÎN ZILELE DE SÄRBÄTOARE.....nu vor termina. :)

Vice33

90% in condițiile in care, cum spunea și Ionuț, toate blocajele rețelelor de înaltă tensiune și neaparitia unor situații neprevăzute și soluția finală pentru dealul cu lilieci sa se rezolve, asta cu mare, mare efort și noroc cu vremea bună... gândește-te că trebuie să rezolve și joncțiunea cu A1 in condiții de trafic...orice pas înainte și bine făcut asigură o lucrare de durată. Mai bine in 2019 bine decât repede și prost.

rio tinto

Pentru a finaliza jonctiunea probabil vor descarca traficul dinspre Sebes pe la iesirea de la Simeria o perioada. Eu indraznesc sa afirm ca la 1 Decembrie 2018, Margina, Cosava, Cosevita si Alba Iulia nu vor putea fi ocolite pe autostrazi. In rest, finalizate din ce e actual in constructie din A1 si A10

Dominik

^
Stai asa ca nu te inteleg, pai oricum Margina, Cosava si Cosevita nu vor putea fi ocolite pe A1 mult timp de acum incolo, deoarece sunt pe portiunea dintre Holdea si Nodul Margina unde vor fi tunelele, asa ca vreo 4-5 ani stai linistit, nici vorba de A1 pe acolo !
You're in Steelers Country

Quest

Gruia ai fost pe acasa la Faget ? Avem 3-4 poze de la Holdea ?
Colegul IlisescuV spune ca s-a terminat suprabetonarea.
Common sense will get you far !

Tavi

Nu este nevoie de balast stabilizat pe pod. Doar in afara podului. Pe pod ar trebui sa urmeze hidroizolatie. Apoi ar trebui asternute straturile de bitum, balustrade, rosturi de dilatatie, marcaje si gata podul :) ... ce usor este sa le enumeram ...

horatiu.cosma

Cred ca @gruiarew vorbeste de balast stabilizat pe rampa podului dinspre Deva, nu pe pod, eu cel putin asta inteleg din exprimare. Sa speram ca ii ajuta vremea sa ajunga macar la binder in urmatoarele saptamani, ca sa poata da drumul la circulatie pe noul amplasament al DN-ului. Dar pentru asta, trebuie sa se miste si CNAIR impreuna cu politia pentru a aviza deschiderea circulatiei.

rocklee

azi am fost pana la holdea si am facut un amplu fotoreportaj ...dar nu le pun in seara aceasta ...sa nu va plictisesc si sa nu  va stresez pentru ca sunt foarte multe poze  :D


ce a vazut gruiarew ...este piatra sparta .... :)

Liviu_udr

E clar că se referă la zona de până în pasaj.
Maestre, totuși, poate faci un efort măcar cu un link, e păcat să aștept până mâine, mă așteaptă un drum lung până acasă mâine și aș vrea să văd ce s-a mai făcut la Holdea.

rocklee

aceasta era coada de la bariera ohaba in spatele meu si tot atata in fata mea ..




sau pus placile de beton la bariera ohaba ...vedere spre timisoara 


si vedere spre dobra 






Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#36522
si asa incepe povestea de la holdea ...













Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#36523
imagini facute din ..DNu ...giratoriul si breteaua sunt terasate cu piatra sparta ... :D






























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini cu pviaductul si breteaua dinspre cosecita ...sa facut supra betonare ....si informati din surse de la fata locului spune ca sa lucrat pana la ora 14 si se trage tare sa se deviezr ...dneul peste pasaj si prin giratoriu 






























Powered by API/PUM imgur uploader