Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 86 Guests are viewing this topic.

NGC


alecu26

era de fapt un fel de reminder pentru CNAIR. :D
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


Ionut

Mi-am adus aminte ^
Intrebare pentru cei care ajung la Holdea. Sunt restricții în DN68A la Holdea în zona nodului?

TibiV

Ionut, nu trebuie sa ajung la Holdea.
ACUM cu certitudine sunt restrictii...
Uite o postare din urma cu 7 ore:


Quote
Antreprenorul de pe Lotul 3 Lugoj-Deva a executat lucrări de lărgire a DN68A, partea dreaptă, în vederea racordului dintre rampa 1 a pasajului peste autostradă și drumul național. Reamintim că în zona Holdea se realizează un pasaj peste viitoarea autostradă, la km 56+505.
Pozele atasate postarii arata ca se circula pe o singura banda....
"Greul acum incepe"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

udar

Am trecut acum pe seara pe la Ohaba si nu erau restrictii iar la pasaj Holdea se betona partea de sus la ora 19:30.
Iar dimineata pe la 8:00 cand am trecut tot nu am prins restrictie pe drum

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Quest

Gruia mai ramine valabil ca mergi acasa pe 21.10 ?
Daca da, o sa te rugam ptr poze si de la trecerea cu cf la Ohaba (ar fi frumos sa modernizeze trecerea la standardul celei de la Margina), cit si de la Holdea. Udar zice ca deja suprabetoneaza pasajul.
Common sense will get you far !

udar

Sincer nu am simtit ceva imbunatatire la Ohaba tot incet se trece in ambele sensuri si te tremura tot ....
La Marginea este mult mai ok dar acolo da semne de oboseala a inceput sa se cam taseze si faci putin hop hop cum spune juniorul meu
cand m-am apropiat de pasaj Holdea era unul cu faza lunga si nu schimba pe scurta la semnalele mele.......surpriza era de la generatorul turn care era indreptat cam spre DN si pasaj unde era pompa de beton cu bratul ridicat in actiune .

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


luchiano

#36488
^^^
Da, au inlocuit dalele. Nu se simte nicio diferenta ptr ca in continuare intre dale si asfalt exista un mic sanț(denivelare) care te obliga sa mergi incet.Astazi in jur de 6-6 jumate am traversat zona, la Holdea se circula alternativ (la manseta). ;)

rocklee

restrictile la ohaba au fost anuntate pentru 17 si 18 ....pentru inlocuirea dalelor ....acum suntem in 19 ....


AFC

^ Nu pot sa nu remarc ce idioti sunt ziaristii astia:
"Premierul Mihai Tudose a plecat, în această dimineaţă, în inspecţie la una dintre cele mai aşteptate autostrăzi: Deva – Orăştie. "

Si inca nu am citit tot.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

SILVIUFG

Astia de la Hunedoara Libera chiar sunt cazuti in cap? Presa locala sa nu stie despre ce autostrada e vorba? Deva-Orastie??? Si lotul UMB e lotul 4 nu lotul 3. De fapt in articol e 3 si in titlu e 4. Ok.... sa trecem peste. Dl Tudose ar trebui sa-si programeze o vizita si in jud Alba pe lotul 2 din A10. Acolo ar fi mai interesant. S-a dus la UMB, unde chiar se lucreaza.

AFC

#36493
In alta ordine de idei, am facut in ultimele 48h un drum B-TM si retur. Imi pare sincer rau ca nu am reusit sa opresc pentru poze dar sunt prastie cu timpul. Oricum nu ar fi fost o contributie esentiala.
Asadar, prima impresie vine de pe B-Pitesti unde s-a intamplat pe distante destul de lungi refacerea stratului de uzura si efectuarea de marcaje. Arata si se simte mult mai bine pe ambele sensuri de mers. S-a refacut stratul de uzura in special pe banda 1 de mers iar marcajele peste tot. Acum vezi pe unde mergi noaptea, marcajul dinspre ax este lat si foarte vizibil.
Mai departe, totul ok pana la Imbecilio unde nu exista pod/podet fara tasari pronuntate si in general tot lotul pare ca se degradeaza accelerat.Pe sensul Deva -Sibiu terminasera, aseara cand am trecut, reparatia la fisura aceea pronuntata de pe banda 1. Cand am trecut strangeau marcajele.
Pana la Holdea, nimic de remarcat, doar ca UMB lucra in draci ( dar asta e normal pentru ei ) iar la Grind terasamentul la pasajul peste cf partea cu izvorul, creste vizibil.
La Holdea e agitatie mare. Nu sunt sigur, pentru ca din cauza aglomeratiei din zona a trebuit sa trec rapid dar cred ca supra betonau ( erau vreo doi "elefanti" prezenti la fata locului) la pasaj si lucrau la devierea DN partea dinspre Deva ( decopertare pana in DN). Parerea mea este ca grabesc finalizarea la deviere si descarcare.
Pe toata lungimea tronsoanelor executate de TS sunt tasari pronuntate la poduri/pasaje/podete. Clar baietii astia au o problema de executie. Ca idee, neasteptat pentru mine, Salini sta mult mai bine pe tronsonul lor atat la tasari cat si la planeitate.
Cam atat, in rest traficul infernal pe care il stiti la orice ora de zi sau noapte pe VO si toate bucatile de DN de pe traseu.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Quote from: caf on October 20, 2017, 01:08:42 PM
Pe toata lungimea tronsoanelor executate de TS sunt tasari pronuntate la poduri/pasaje/podete. Clar baietii astia au o problema de executie.

Ai circulat pe tronsoanele executate de TS ?!?!?!.... 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)