News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 52 Guests are viewing this topic.

Ionut

Sanse mari pentru deschiderea de maine. (Surse)

Beowulf

Compania Naţională de Administrate a Infrastructurii Rutiere achită facturi de milioane de euro italienilor de la Salini-Impregilo, constructorul lotului 2 de autostradă Lugoj-Deva.

http://www.capital.ro/deconturi-de-milioane-de-euro-pentru-noua-autostrada-ce-urmeaza-a.html
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

adiarc

se circula din nou cu restrictii la km 286,iar pe parcursul tronsonului Salini/Impregilo am gasit mai multe echipaje care monitorizeaza sau masoara cu un fel de teodolit...se vede mai bine in ultima poza.
Acestea erau la zona cu restrictii(km 286),mai departe la km 283 ( unde nu avem nici o denivelare mai pronuntata ) si un al treilea echipaj la intrarea pe viaductul Aciliu,atat pe sensul spre Sibiu,cat si pe celalalt sens,exact paralel.

De asemenea inainte de km 276,chiar inainte de zona reconstruita avem o fisura in asfalt...nu imi dau seama daca e ceva superficial,dar vom vedea cum evolueaza.















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Ultimele informatii!
Din pacate, sursa noastra nu a fost prea bine informata. Adica a fost, dar partial.

Maine vine ministrul pe Dumbrava-Margina, asta este sigur. Insa NU se va deschide maine. Posibil saptamana viitoare sa fie deschiderea. Scuzati balba, insa ne dam si noi seama acum cat de greu e de lucrat cu oamenii astia. Pana si sursele de incredere pot intelege gresit sau pot primi informatii aiurea. Ne straduim sa va aducem informatii cat mai precise.

Cred ca de acum inainte nici nu mai dam informatii dintr-o singura sursa, trebuie sa verificam in vreo 3 locuri. :lol:

Germany


rocklee


TibiV

Poate maine vom vedea o "sceneta" in care omul isi va arata "barbatia" si va decide:
"Gata, m-am convins ca arata bine. hai sa o deschidem acum, pe loc !...
Ce n-au fost in stare tehnocratii, facem noi !..."

La cat teatru se face acum in Romania, nu mi se pare imposibil - desi este putin probabil... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

poate vin pregatiti cu ordonata in buzunar si in celalalt cu pamblica si foarfeca  :D

GDPR

#32678
Iarasi "identifica" si "elimina" obstacole? Sa dea repede un OUG sa se elimine mostenirile astea tehnocrate numite receptii! :lol: Vad ca de proiectul ala de HG de actualizare a HG 273/94 au uitat complet. Probabil ca o sa ramana asa pana cand un alt Filipescu se va trezi ca nu e in regula legislatia.  8)

JohannDB

La "Structuri"....."-Asigurarea scurgerii apelor în profil longitudinal, pe autostradă, la structurile casetate"...... Se presupune că apa ar putea deveni băltă la aceste structuri, cu "plutirile" de rigoare, la oarecare viteză, la fel ca la "dispozitivele de acoperire ale rosturilor"......

GDPR

#32680
Pe Economica.net s-au postat doua pagini din Nota de Inspectie Tehnica a Lucrarilor pt LD2 A-C:




NGC

Quote from: pentium10 on February 15, 2017, 05:04:44 PM
Comunicat de presa 15.02.2017

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă că pentru obiectivul "Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2, km 27+620 - km 56+220", în baza Deciziei Directorului General, s-a constituit Comisia de recepție. Aceasta, în perioada 02.02.2017 - 06.02.2017 a inspectat atent stadiul lucrărilor, conform H.G. nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora. Comisia a solicitat clarificări la anumite aspecte de natură tehnică și a propus decalarea Recepției până după clarificarea acestora.

Nota de inspectie zice ca inspectia a avut loc in 01.02.2017, iar CNAIR zice ca in perioada 02.02.2017 - 06.02.2017. Ce au mai inspectat?
Si au inspectat si Simbata si Duminica? Ore suplimentare? :lol:

nrb

!!! nu uitați, și noaptea se poate

Vice33

#32683
Ce spune presa despre situaţia de azi (n.r. vineri-17 Febr 2017):

Sursa: http://www.banatulazi.ro/cand-se-deschide-totusi-bucatica-de-autostrada-dintre-traian-vuia-si-margina-ministrul-trasporturilor-nu-are-un-termen/
http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/presiuni-pentru-deschiderea-a-15-kilometri-din-autostrada-lugoj-deva-671860;
http://www.tion.ro/ministrul-transporturilor-acuza-de-minciuna-comisia-de-receptie-a-autostrazii-lugoj-deva/1784212



QuotePentru deschiderea traficului pe porţiunile A, B şi C a fost efectuată o vizită de inspecţie. Eu doresc să mă asigur cu ochii mei care e situaţia cu autostrada. Personal mă voi deplasa la lucrări. Nu mai stăm în birou, vom lua decizii doar de la faţa locului.

Premierul Grindeanu mi-a cerut să deblochez lotul 2. În aceste condiţii, am convocat la sediul ministerului toţi factorii implicaţi, să îmi explice care sunt problemele. Iar ei m-au asigurat că nu sunt niciun fel de probleme, decât cele birocratice. Am rezolvat problema, deci recepţia se putea face teoretic. Din păcate, am constatat că membrii comisiei, care au participat la vizită, m-au dezinformat.

De aia am venit aici să mă informez personal. Pentru acţiunile lor, cei în cauză vor suporta consecinţele. Comisia a fost prezentă lunea trecută pe tronson, au apărut anumite neconformităţi, oamenii au omis să mă informeze, ei spuneau că pot deschide tronsonul. Este un lucru de neacceptat, metoda de lucru din CNAIR trebuie schimbată, fie cei care nu se pot schimba sunt liberi să plece. Nu e normal ca dezinformarea să continue.

QuoteInteresantă este graba de care au dat dovadă reprezentanţii ministerului, anul trecut, era nejustificat să deschidă din decembrie fără a lua în calcul anumite lucruri vitale. Noi am finalizat auditul de siguranţă rutieră, nu era aşa ceva. Am monitorizat terasamentele, din luna ianuarie o facem, mai mult, suplimentar, am reuşit să mărim perioada de garanţie de la 4 la 8 ani, aici a lucrat un antreprenor cu care am avut deja probleme.

În acest moment, în urma inspecţiei, inclusiv împreună cu Inspecţia de Stat în Construcţii, am concluzionat că vom solicita un punct de vedere suplimentar de la un expert independent, în perioada imediat următoare Comisia pentru Recepţie se reuneşte şi va lua act de părerea expertului. Lucrările care mai sunt de executat, cei 3.200 de metri de şanţuri şi restul lucrărilor se pot face şi sub trafic, se analizează situaţia de către Comisie. Noi vrem să trimitem un mesaj extrem de clar către antreprenor: statul e un partener onest, ne aşteptăm la o reacţie asemănătoare din partea constructorilor, să nu caute alte soluţii.

Quote,,Eu am înaintat un termen bazat pe ce au spus şefii de proiect, eu am venit aici pentru că ei au minţit. Nu înţeleg de ce să deschizi în decembrie, pentru că nu aveau anumite chestii importante rezolvate. Urmează ca expertul să transmită ce a constatat, aşa s-a stabilit în discuţiile avute. Neoficial, vă spun că se poate deschide, restul lucrărilor se pot face sub trafic. De ce nu s-a făcut nimic din decembrie, de când au fost constatate deficienţele? Nu erau condiţii meteo favorabile. Suplimentar, faţă de ce se ştia s-a facut auditul de siguranţa rutieră, plus că am prelungit garanţia la acest proiect la opt ani", a mai declarat Cuc.

Ministrul a mai vorbit şi despre situaţia de pe lotul 4, acolo unde, pe două porţiuni, nu există nici acum autorizaţii de construcţie. El a spus că pe lotul 4 e o situaţie mult mai detaliată, nu e singurul lot unde sunt asemenea probleme şi că acestea vor fi reglementate în timp. Aflat alături de şeful său, Ştefan Ioniţă, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a anunţat că deja au fost înaintate la minister toate documentele pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie, special pentru a se debloca lucrările.

Germany

Tare mi-e frică să nu ÎNCHIDĂ vreun lot ;) în loc să deschidă