Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 70 Guests are viewing this topic.

adrian-FSB

Salut tuturor.

Nu stiu daca informatia a fost postata deja pe forum insa se pare ca, usor usor, proiectul PiSi incepe sa fie abandonat pentru inca (cel putin) 4 ani.

http://www.economica.net/autostrada-sibiu---pitesti--blocata-in-hartii--guvernul-aloca-bani-doar-pentru-studiul-de-fezabilitate-in-2017_133183.html#n


AlexxC

Ce te face sa crezi asta? Eu vad ca sunt alocati bani(nu stiu daca destui) pentru SF; orice alta activitate clar nu va incepe anul asta.

strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

AdrianB1

Quote from: AlexxC on February 15, 2017, 09:20:11 AM
Ce te face sa crezi asta? Eu vad ca sunt alocati bani(nu stiu daca destui) pentru SF; orice alta activitate clar nu va incepe anul asta.
Proiectarea e inclusa in SF? Daca da, se poate licita direct constructia si se pot incepe lucrarile, daca nu, se incepe proiectarea si e nevoie de bani si pentru aia. Sau anul asta luam pauza publicitara?

pasadia

Nu, nu e inclusa proiectarea in SF, insa oricum nu se poate face proiectare imediat dupa finalizarea SF. Intre ele trebuie sa intercalezi si procedura de licitare a serviciilor de proiectare (si executie, eventual, daa se merge pe acelasi FIDIC). Si procedura asta stim cu totii ca dureaza.

adiarc

Sa nu uitam si acordul de mediu.Nu știm daca se va dori obținerea pe sectoare pentru licitarea separată...

Vom vedea daca se dorește urgentarea sau se vor folosii la maxim toate chichițele pentru faultarea ( din nou ),a proiectului Sibiu-Pitești.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

icristian

Apropo de autorizatii, nu se aude nimic de AC pentru Lugoj Deva lot 4? Stiu ca a fost dat acordul de mediu, cum a ramas acum? Adica exista un alt impediment pentru a elibera AC-ul?

gruda

Conform capital.ro vineri se da drumul circulatiei pe cei 15 km finalizati!!!

strainu

Vezi postul meu, 6 mesaje mai sus.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

pentium10

Comunicat de presa 15.02.2017

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă că pentru obiectivul "Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2, km 27+620 - km 56+220", în baza Deciziei Directorului General, s-a constituit Comisia de recepție. Aceasta, în perioada 02.02.2017 - 06.02.2017 a inspectat atent stadiul lucrărilor, conform H.G. nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora. Comisia a solicitat clarificări la anumite aspecte de natură tehnică și a propus decalarea Recepției până după clarificarea acestora.

Având în vedere importanța de ordin strategic a autostrăzii Lugoj – Deva, aceasta atrage după sine o atenție sporită asupra detaliilor de ordin tehnic, care trebuie îndeplinite și monitorizate  conform standardelor proiectului. În consecință, în perioada 15.02.2017 – 17.02.2017, Comisia constituită realizează inspecția tehnică a lucrărilor executate pe Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, pe sectoarele A, B, C și Nodul Rutier de la Marginea.

În funcție de modul în care au fost rezolvate punctele semnalate, Compania va informa cu privire la decizia Comisiei de inspecție tehnică.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-15022017-0
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

GDPR


teocharis

^comunikat lapidar: care sunt deficientele technice ptr care nu poate fi inaugurata autostrada?

alexandru_m

Durere maxima la basca. Dupa ce ca avem o amarata de bucata (nici macar un tronson) de inaugurat, geniile astea nu sunt in stare nici macar sa stie care ii sunt capetele. Margina, Marginea, 2016, 2018 ce mai conteaza?!

Nu inteleg ce poate fi atat de greu sa pui niste acte in regula? Sau macar sa ai un plan cat de cat coerent. Pentru 70 de amarati de km avem 70 de probleme. Nu se stie cand si cum se va proceda contractual pentru tuneluri, nu se stie cand si cum o sa fie gata SF / PT, nu se stie cand vin autorizatiile pentru ce s-a lucrat deja, nu se stie cand vor fi gata autorizatiile pentru ce mai e de lucru. Dinte-pauza-lipsa-gaura.

70 de km impartiti in 3 care vor deveni 4. Terminam mai intai bucata 1 (partial), o impartim apoi in 2. Tronsonul 2 care va deveni 3 il terminam si ii dam drumul eventual inainte sa le dam oamenilor autorizatiile. LD4 il tinem blocat cu anii in conditiile in care pe el lucreaza o firma de-a noastra. In loc sa incurajam si sa ajutam conationalii care produc ceva ii tinem blocati pana la Pastele Cailor si le rezolvam actele la coada. In 70 de km urcam si coboram de pe autostrada de 4 ori.

Ne jucam de-a bugetele, ne jucam de-a actele, de-a termenele, de-a autostrazile. Mimam munca si apoi ne plangem ca nu avem de nici unele si majoritatea tarii e foame si nu-s locuri de munca.

In Arad am vazut afise puse pe stalpi inclusiv in Lipova (30 de km in Estul Aradului) de firme care au punctele de lucru in Parc Industrial Vest si urmeaza sa se mai deschida o fabrica. Deja se plang angajatorii ca nu mai gasesc mana de lucru. Oare de ce acolo e asa si in Moldova, Dobrogea si in Sud se face foamea si se sta pe ajutor social? Nu cred ca vine de la infrastructura si conectarea cu Vestul...

perfidus

Vad ca nu va mai aduceti deloc aminte de criticile din trecut la adresa constructorilor Salini si SECOL.
Durerea la basca a fost in primul rand a acestora. Au lucrat prost pe unde au putut si nu-i vedea nimeni, mai ales pentru ca - si asta e adevarat - beneficiarul nu a stat deloc "cu batul pe ei" cat a fost vreme buna de lucrari.
Ma refer mai ales la partea de rigole si taluzari, dar si la aspectul general mizerabil al șantierului, foarte departe de ce s-a vazut de exemplu pe lotul UMB.
Sa sepram totusi ca maine ii dau drumul.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alexandru_m

Sincer sa-ti spun nu ma mai grabesc nicaieri. Prefer sa il tina inchis pana e totul ok, macar se pot misca mai repede cu lucrarile cat timp nu e trafic pe el.

Nu te teme ca nu a uitat nimeni de modul lor de lucru si de belele pe care le-au lasat in urma pe Sibiu-Orastie.

Problema mea cea mai mare este modul de lucru si "strategia" CNA**R-ului. Datele sunt simple: 3 tronsoane, fiecare cu problemele sale. Hai sa deblocam ce e de deblocat (LD3 si, mai ales, LD4), iar cand totul e in regula acolo (constructorii par seriosi, nu trebuie stat cu gura pe ei), hai sa mutam o echipa care sa stea numai si numai pe capul lui Salini. Oricum acolo sunt problemele cele mai mari, fie ca e vorba de lucrari efectuate indolent, fie ca e vb de capatul tronsonului dinspre Deva.

Nu inteleg in ruptul capului ce mama naibii fac toti angajatii astia de la stat. Nici macar UN singur proiect nu se misca. Au trecut deja peste 45 de zile din 2017 si in afara de gramezi de amanari nu se intampla nimic. NU avize de mediu, NU autorizatii de construire, NU finalizari de licitatii, NU licitatii noi, NIMIC.

Momentan raportul este O licitatie avansata (Pod Somes) la nici nu mai stiu cate amanari / suspendari / anulari.

Pe langa bugetul penibil pe care il avem mai si lasam lucrarile sa treneze cu anii. Decat 20 de santiere deschise in care nu se misca mai nimic eu unul prefer 5-6 care sa avanseze constant.

Faceti si voi un calcul: anul trecut se "lucra" pe 3 sectoare de A1, vreo 7 de A3, 4 pe A10, plus alte SF-uri. Totul cu 1.2 Mld lei pentru un an. Avem o medie de cateva zeci de milioane de lei per segment. Adica maxim 20 de milioane de euro. In cati ani finalizam lucrarile in ritmul acesta? Eu nici nu vreau sa mai calculez.