News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#31995
Quote from: stefan2901 on December 01, 2016, 10:38:46 AM
:o Dar tot nu am vazut Traian Vuia - Colonia Mica. Putem macar sa vedem sectiunea aceasta, daca nu putem tot lotul?

Mai are omul si vacanta :)) eu zic ca o sa apara filmarea (cand e gata) :).
Ca idee de la Colonie pana la Traian Vuia e cam gata tot, avem marcaje parapete, tot ce trebuie inclusiv gard de protectie. Punctele critice au fost evidentiate de DJI_Phantom.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Colonie -Traian Vuia a fost facut deja ....Acolo nu prea este ce sa vezi ca si noutati...Cei care urmaresc forumul filmarile anterioare stiu cum sta treaba...Ultima filmare completa pe L-D2 a fost facuta pe 02.11.2016 :)

bogdix

Quote from: adrian rosca on December 01, 2016, 03:07:19 PM
...
LE Se vede clar in ultima filmare ca in unele zone lucrarile la taluzuri tin in loc atat montajul parapetilor si trasarea marcajului lateral cat si lucrarile de scurgere a apelor (santuri, casiuri, etc).

E corecta observatia ta. Si tehnologic vorbind, e de preferat sa finalizezi taluzurile inainte de a de apuca de santuri/casiuri/parapet lateral (asta se va comenta  :lol: )
Dar eu as mai aduce in atentie ca productivitatea la santuri la Salini, este de cca. 400m/zi, la parapet este de cca. 1 km/zi (cu o echipa), iar la marcaje este de cca. 2-3 km/zi cu o masina de marcaje.

Daca facem niste calcule (nu intru prea in detalii ca sa nu innebunim de cap cititorii) si adaugam si conditiile meteo, dupa mine doar marcajele ar fi "la limita", fiindca sunt dependente de "asfalt uscat" si "temperaturi peste 5 grade ambient si suprafata asfalt", ca sa nu mai zic de "suprafata curata" (fara noroi/praf).

Vom vedea cu totii in 2-3 saptamani in ce stadiu vor ajunge Salini. Asta e clar. :vroomvroom:

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Amorteala pe autostrazi. :)

Suntem citati de Tion si Economica.

Forumul peundemerg.ro a făcut publică o nouă filmare aeriană a lotului 2 al autostrăzii Lugoj – Deva. Imaginile surprind stadiul lucrărilor de pe cea mai mare parte a lucrărilor de pe acest lot, este vorba despre cei 15 kilometri dintre Traian Vuia, acolo unde se termină lotul 1, şi Margina, unde va fi nodul de descărcare şi de legătură cu drumul naţional spre Deva.

TibiV

 :o
Păi ei au văzut cei 15 km pe care noi nu i-am văzut ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

a aparut si la stiri. Din pacate scria mare "tronsonul Lugoj-Deva" va fi dat in folosinta in maxim 2 saptamani.

mie mi se pare dezinformare.  Lugoj-Deva ca fi gata in 4 ani. in 2 saptamani doar o mica bucatica din el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

#32002
http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/reportaj/realizari-pe-autostrada-lugoj-deva-la-final-de-an-fotoreportaj-284886.html/

Cateva poze, nimic nou, in afara de :

"La Mănăștur, o comună mică timișeană, la 1 km de nodul Traian Vuia se implementează o investiție elvețiană de 60 milioane euro și 300 angajați, nu doar datorită apropierii de autostradă ci și (campanie electorala   :brush:)grație disponibilității administrației locale de avea locuri de muncă și implicit veniturii mari la bugetul local.

Avem bretele de acces și la peste 20 km între noduri, marele dezavantaj este la accesul dificil al mașinilor de intervenție –pompieri și salvări. Practica europeană ne arată bretele de acces și la 500 m – 1 km între noduri, dar mai des 3-5 km, funcție de caz. Orașele Recaș și Făget vor fi fară bretele de acces la autostradă. După calculele mele, în cazul existenței unui overpas, bretele de acces, fără sens giratoriu, nu ar trebui să coste mai mult de 100.000 euro."

Adevarat, dar nu prea cred ca  100 000 euro costa un nod rutier rezonabil.

AdrianB1

Quote from: stangabriel on December 04, 2016, 03:12:40 PM
Avem bretele de acces și la peste 20 km între noduri, marele dezavantaj este la accesul dificil al mașinilor de intervenție –pompieri și salvări. Practica europeană ne arată bretele de acces și la 500 m – 1 km între noduri, dar mai des 3-5 km, funcție de caz.
NU! Practica europeana arata ce blocaje infernale se fac atunci cand ai trafic mare si noduri apropiate, iese de o intersectie in cruce: cei care intra pe primul nod se intersecteaza cu cei care ies pe nodul urmator, am stat prin Germania, Franta si Italia in blocaje din astea pana am inteles ca e o idee foarte proasta.

Quest

^ Sa nu exageram cu nevoia Fagetului de-a avea un nod al sau la Colonie. Are prin nod Margina acces la A1 la 5,8 km, cit se poate de elegant.
Sa fi avut Timisoara acces pe A la 6 km eram fericiti, dar avem la 15 km si mai avem de asteptat pina se vor face cei 10 km DX 2x2 de la paraul Magherus la bifurcatia catre Sinandrei...
Common sense will get you far !

vancouver

#32005
@AdrianB1

Corect. Asta am explicat si eu de multe ori pe forum.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

stangabriel

Eu doar am pus articolul, nu inseamna ca sunt de acord cu el. Dupa cum am scris, si acest articol contine peste 90 % campanie electorala.

CristiM

#32007
In ceea ce priveste costurile,la nod Gherghita de pe A3, unde deja exista pasaj peste A3 , au fost de:

" Potrivit sursei citate, obiectivul 'Amenajare nod rutier (acces) intersecție A3 cu DJ 100 B, km 14+364, comuna Gherghița, județul Prahova' a fost inaugurat vineri, investiția a cărei valoare este de 13.903.738 lei fiind realizată din fondurile CJ—5.420.795 lei și din fonduri de la bugetul de stat prin Programul Național de Dezvoltare Locală.

Pentru realizarea obiectivului a fost nevoie de exproprierea a aproximativ 15 hectare de teren, fiind făcute plăți în valoare totală de 1,2 milioane lei, informează CJ.

...

Nodul rutier de la Gherghița leagă A3 de pasajul existent de pe DJ 100 B prin patru bretele de acces, cu o lungime de 2,3 kilometri și două sensuri giratorii. De asemenea, au fost realizate benzi de accelerare/decelerare pentru accesul în autostradă și au fost montați peste 170 de stâlpi de iluminat.

Acest nod rutier este al doilea de pe autostrada București — Ploiești, după cel de la Snagov
"

... 100.000 euro poate ceva afise electorale in nici un caz nod   :D .
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

ciprebbe

Cu o usoara intarziere, ma achit si de ultima datorie :))

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

aga

Ciprebbe, felicitări. Frumoasa filmare!


Sent from my iPhone using Tapatalk