News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 70 Guests are viewing this topic.

olea10

#31755
Vai mult ati scris in 2 zile.... :D...e bine, exista interes.

Quote from: hyp88 on November 23, 2016, 11:54:51 AM
Vorbind strict de nodul C de AG. cred ca s-a luat in calcul planeitatea locului si deferanta de nivel, unde este amplasat acum este loc drept, teren arabil. Daca l-ar fi facut pe DN73C chiar la iesire din C de Arges incep dealurile. Mai mult sunt si case una langa alta lipite de DN. Una peste alta vad 3 motive pt care au ales DJ in loc de DN:
- economic, una e sa expropriezi 20 de case si alta e sa o faci pe o tarla de porumb.
- mai usor de construit un nod pe teren drept decat intre dealuri (poti sa vezi asta la o singura privire google maps earth view)
- l-au pus relativ aproape de oras, din DJ se ajunge repede in centru si pe Transfagarasan, nodul fiind la 800 - 1000m distanta de DN

Nu spune nimeni ca e musai sa faca nodul cu conexiune la DN daca e mult mai bine la DJ

@dumbravaandrei, a precizat ca nodurile sunt optime pentru Interventii de Urgenta, cu are sunt de acord

Iar NGC20 spunea legat de un alt studiu de fezabilitate ca: "Scopul studiului de trafic va consta in determinarea traficului la momentul darii in explotare al drumului de mare viteza si pana la un orizont de timp egal cu 50 de ani".

Nodul s-a facut pe DJ datorita terenului. Perfect in regula. Nu am nici o problema cu asta.
Dar.....in caz de accident in apropiere de nod, descarcarea in acel drum judetean, nu va fi complet congestionata? Pe unde mai intervine Salvarea/Pompierii? (vezi caz Giarmata mai demult + Tureni chiar pe forum +  in care Salvarea nu a putut avansa din cauza traficului si a drumului ingust).
Daca SF trebuie facut pentru trafic pe 50 ani, atunci si nodurile rutiere ar trebui sa fie concepute in acelasi model de trafic.

Daca pentru Tigveni, e prevazut undrum nou pe post de centura pentru descarcarea traficului, pentru CdA de ce nu e prevazut in SF nici magar o modernizare/Optimizare de DJ? Ca sa nu mai vb de latire la 2 benzi daca se poate, deoarece e o poarta de intrare intr-un oras. Sau o iesire in DJ si o modernizare + conexiune al acestuia la alte drumuri adiacente. Nu tot pe SF trebuia sa le vedem?

Daca aceste noduri/descarcari cu drumuri de acces nu sunt prevazute in SF, se va atinge cineva de ele la Proiectare?

E am incercat sa ridic o problema. Si sper ca cineva sa tin acont si de aceste "amendamente" la urmatoarele studii. Am sa ma opresc aici legat de acest subiect.
Multumesc tuturor si va rog continuati in acelasi mod. Faceti o treaba f. buna.


nirolf

Un indiciu ar putea fi administratorul acelei porțiuni de DJ, este cumva în localitate? Oricum, lărgirea o pot face autoritățile locale (CJ/CdA), un județ ca Argeșul are resurse financiare.

teocharis

#31758
JASPERS toarna apa rece peste traseul PiSi proaspat ales:

"Potrivit unor documente deținute de Digi24.ro, Jaspers reclamă că varianta 1, preferată de companie în locul variantei 7, are câteva mari probleme.

Prima dintre acestea privește faptul că elemente ale autostrăzii pică fix peste drumuri existente. "Vă atragem atenția că pe baza secțiunilor furnizate de dvs soluțiile apar că nu sunt tehnic fezabile după cum au fost propuse. Par a ignora existența DJ 703M între km 49 + 850 (kilometrul 49 plus 850 de metri – n.red.) și km 50 +350 între râul Băiași și versantul vestic al văii. Aceasta înseamnă că sprijinul podului este amplasat direct pe șoseaua existentă. Aceast soluție nu este fezabilă din punct de vedere al construcției viitoare, operării și accesibilității", spun inginerii Jaspers în replică la nota de prezentare trimisă lor de companie.

Dar nu este singura problemă de acest fel. O situație similară se întâlnește și la km 54 unde autostrada dă peste un drum național. "Similar, soluția transversală pentru km 54+300 ignoră prezența DN 7D, ducând la aceleași probleme", spun consultanții.


Există și altfel de probleme cu traseul propus. Într-un alt punct al autostrăzii piciorul podului pică fix într-o albie. Jaspers se îndoiește că CNAIR ar putea obține aviz de la Apele Române pentru o astfel de situație. "Lucrările de fundație pică pe cursul râului Băiașu sau în imediata vecinătate a acestuia. Râul este predispus la inundații și curențu puternici primăvara și în timpul furtunilor fapt care nu ar fi acceptabil pentru autoritățile responsabile cu apele", spun consultanții. Soluții tehnice realiste și fezabile trebui identificate pentru această situație critică, cu luarea în calcul a aspectelor financiare de mediu etc, sfătuiește Jaspers."

dr4qul4

DN7D NU exista fizic. e acelasi cu DJ703M si i  rest e doar 1 linie pe harta. un drum de carute prin padure si o ulita prin sate.
si oricum nu cred ca SF-ul spune exact unde va veni piciorul podului. il mutam 5 m si nu mai e in albie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

miahi

Quote from: teocharis on November 24, 2016, 05:51:04 PM
JASPERS toarna apa rece peste traseul PiSi proaspat ales:
"Potrivit unor documente deținute de Digi24.ro, Jaspers reclamă că varianta 1, preferată de companie în locul variantei 7, are câteva mari probleme.

Si pana acum nu s-au mai facut relocari de DN-uri sau de DJ-uri la intersectiile cu o autostrada noua? Mi se pare ca se cauta nod in papura si ca "grupul de initiativa" e perseverent in dezinformari.

dumbravaandrei

Si cam care ar fi acele documente?

GDPR

#31762
QuotePrima dintre acestea privește faptul că elemente ale autostrăzii pică fix peste drumuri existente. "Vă atragem atenția că pe baza secțiunilor furnizate de dvs soluțiile apar că nu sunt tehnic fezabile după cum au fost propuse. Par a ignora existența DJ 703M între km 49 + 850 (kilometrul 49 plus 850 de metri – n.red.) și km 50 +350 între râul Băiași și versantul vestic al văii. Aceasta înseamnă că sprijinul podului este amplasat direct pe șoseaua existentă. Aceast soluție nu este fezabilă din punct de vedere al construcției viitoare, operării și accesibilității", spun inginerii Jaspers în replică la nota de prezentare trimisă lor de companie.

Ia ghiciti voi cam care e zona buclucasa de la km km 49 + 850, respectiv 50 +350 mentionata de Jaspers si de ce in plan autostrada apare "calare" pe DJ si pe rau?

Exact asa!  ;)

Quote from: adrian rosca on April 13, 2016, 10:20:21 AM
Si pe valea Baiasului cred ca ar trebui tunel in zona de defileu, vezi: https://goo.gl/maps/UhXVbMCHBnJ2 Aici mai e si problema ca versantul stang (sud) al defileului face parte din Parcul National Cozia.

Quote from: adrian rosca on April 13, 2016, 10:01:02 PM
Iar lipsa tunelului pe valea Baiasului este clar o eroare, intrucat am fost pe acolo si cunosc relieful din zona defileului. In plus, nu cred ca ar accepta autoritatile de mediu niste derocari masive pe acolo, avand in vedere si proximitatea parcului national.

Quote from: adrian rosca on September 24, 2016, 02:04:00 PM
Iar referitor la varianta de traseu de pe valea Baiasului, sper sa nu se uite in SF ca acolo e un defileu care cel mai probabil va necesita un tunel de coasta, relieful fiind accidentat, vezi aici.
Derocari masive nu cred ca ar posibile avand in vedere ca avem si parcul national Cozia in imediata vecinatate. Momentan in plansele cu varinatele de traseu postate nu apare niciun tunel.

gruiarew

#31763
Pasaj Margina, azi dimineață. Filmare din cabină:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vlad94

O să se dea drumul la circulație la tronson și fără giratoriul dinspre est?

cristi5

#31765
^ da. In primul rand ca din moment ce autostrada se "termina" acolo, mai mult incurca daca deschid doua giratorii (vezi aici)

In al doilea rand ca nu  au AM, AC, etc, pt cel din est. Cand e gata cel din est, se poate muta descarcarea pe acolo. Dar niciodata pe amandoua.

Pt descarcare se va circula in ambele sensuri "temporar" (cativa ani, pana la finalizarea tunelurilor) pe o bretea de intrare (respectiv iesire, la cel din est)

mikidutzaa

Referitor la zona Baiasului: Probabil ca daca includeau tunelul iesea mai ieftin prin Tara Lovistei si n-au vrut sa o duca pe acolo din cine stie ce motive.

GDPR

Ei, o sa fie prezentat drept "ecoduct" si o sa spuna ca ei nu l-au vrut, dar i-a fortat mediul. Sa catere autostrada sus pe versant nu prea e o solutie, panta fiind foarte abrupta, iar sa dizloce muntele prin dinamitare ca sa faca loc autostrazii nici atat.

NGC

Cip - cirip, cip - cirip, cip - cirip! Incoming good news! :D

NGC

Quote from: NGC20 on November 22, 2016, 04:20:09 PM
Quote from: Bulwyn on November 22, 2016, 03:38:05 PM
@ngc20 daca te rog o traducere a documentului AM in termeni de timp pana AM final :)
Sa zicem ca il aduce Mos Nicolae, sau chiar vreun ajutor de-al lui mai repede. :p

A fost luata decizia emiterii acordului de mediu pentru LD.

Din motive legale, mai trebuie asteptat pentru observatiile / contestatiile publicului pana in 08.12.2016.