News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 59 Guests are viewing this topic.

TibiV

Buse: traseul PiSi a fost aprobat ieri în CTE
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Acolo scrie: traseul va avea 116km si va costa 1.6 mld euro

hyp88

Din pacate nu mai este transmisie live, asta am inteles si eu ca traseul (tot) a fost aprobat ieri in CTE. Asteptam un rezumat

GDPR

E un rezumat disponibil pe Romania-actualitati:

QuoteCompania de Administrare a Infrastructurii Rutiere a stabilit astăzi varianta finală a traseului Autostrăzii  Pitești-Sibiu, prioritatea zero la Ministerul Transporturilor.

Astfel, din cele șapte variante inițiale de traseu astăzi în CTE (Consiliul Tehnic Economic) a fost selectată varianta 1 care va merge paralel cu DN 7 Valea Oltului din apropiere de localitatea vâlceană Racovița și presupune mai puține tuneluri în zona de munte.În total, Autostrada A 1 Pitești-Sibiu va avea cel puțin șase tuneluri și 10 noduri rutiere. Cele mai lungi tuneluri vor fi la Poiana 1,7 km., Curtea de Argeș 1,3 km., Lazeret două tuneluri de 1,5 km. și Robești 900 m.

Până la sfârșitul anului vor fi finalizate studiile de fezabilitate pentru cele două loturi dinspre Pitești respectiv Sibiu iar următoarele trei tronsoane vor fi predate în vara anului viitor.
Următoarea etapă a celei mai așteptate autostrăzi din România va fi scoaterea la licitație a proiectului tehnic pentru cele două loturi cu studii de fezabilitate finalizate după care urmează licitarea contractului de execuție.

Autostrada A 1 Pitești-Sibiu (cu termen estimat de finalizare 2021) are o lungime de 116 km.,  costă aprox. 1,6 miliarde de euro și este finanțată din fonduri europene. Este ultima secțiune de autostradă fără contract de construire de pe coridorul european Nădlac 2 –Constanța.

http://www.romania-actualitati.ro/exclusiv_pe_unde_va_trece_autostrada_a_1_pitesti_sibiu-96532

S-au chinuit putin, dar ma bucur ca in cele din urma au ales varianta logica.


Ionut

#31625
La conferinta de presa au fost prezentate si hartile.
Asa ca enjoy si spor la comentarii!


click aici pentru a deschide harta in tab separat

Harta vectorizata, multumim Victor @ Hotnews!

olea10

#31626
Daca va e mai usor de navigat puteti folosi si traseul rosu din harta de pe hotnews

L.E. va multumesc tuturor pentru devotament si perseverenta.
L.E.2. harta e buna doar pentru orientare, traseu lfinal a suferit unele modificari.Cel corect este in harta lui Ionut.

alexandru_m

De la Rau Vadului pana la Boita mi se pare cea mai grea parte. Nu am alta perspectiva reala decat ce am vazut de pe DN7 si Google Earth, dar toti pintenii pe care ii stiu acolo, cu ditamai pantele... Spor la treaba celor ce vor lucra si la cat mai putine blocaje birocratice! :)

hentz

La sud de Rimnicu Vilcea ,reabilitatre sau up grade  sau ce este acolo la DN7 si Dn64,face parte din proiect ?

yetiman

A aparut si comunicatul CNAIR

QuoteComunicat de presa 22.11.2016

Avizarea traseului autostrăzii Sibiu-Piteşti

Ieri, 21.11.2016, în cadrul CTE-CNAIR, a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale autostrazii Sibiu-Piteşti, după cum urmează:

    Sectiunea 2  (Boiţa – Racoviţă,de la km 15+000 la km 43+000);
    Sectiunea 3 (Racoviţă – Văleni,de la km 43+000 la km 72+000).

Astfel, traseul întreg al Autostrăzii Sibiu – Pitești, în lungime de aproximativ 123 km, este:

    Secțiunea 1, Sibiu-Boița, de la km 0 la km 15+000, asigura legatura intre DN 7 (Defileul Vaii Oltului) prin continuarea autostrazii existente;
    Secțiunea 2, Boița-Racoviță de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boița cu localitatea Racoviță;
    Secțiunea 3, Racoviță-Văleni de la km 43+000 la km 72+000, asigura continuitatea   autostrazii prin Valea Baiasului făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;
    Secțiunea 4, Văleni-Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 traversează Valea Topologului, face conexiunea cu localitatea Curtea de Argeș;
    Secțiunea 5, Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeș cu orașul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;
    Secțiunea 6, aceasta secțiune constă în reabilitarea a 14 km de Drum Național, respectiv DN 73C fiind drum de legătura între Nodul Rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și construcția a 2,5 km de drum nou.

CNAIR SA

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

teocharis

singul lucru demn de notat este ca s-a renuntat la traversarea Tarii Lovistei, o arie protejata potential generatoare de intarzieri f mari

nota 2: occidentul intai si-a facut infra auto+feroviara si abia apoi a impus conceptul de zone protejate (Natura 2000, etc)

dumbravaandrei

Ce tip / culoare FIDIC de contract vor scoate la licitatie?

Ionut

^ Din ce inteleg eu da, acele reabilitari la Rm Valcea fac parte din proiect. Plus ca la Nodul Tigveni va fi drum de legatura intre A1 si DN73C, un fel de Tigveni bypass. Va fi cu siguranta un nod absolut spectaculos, este Topologul chiar acolo. De fiecare data cand ma uit la traseu ma ingrozesc de ce lucrari vor fi. Spectaculoase, desigur, cum n-a mai vazut Romania pana acum, insa care ne vor da mari batai de cap.

@dumbravaandrei, e prea devreme sa stim loturile si pe ce FIDIC vor fi licitate. Probabil ca lucrarile mai complexe vor fi Galben, iar cele mai "usoare", Rosu. Vom vedea.

TibiV

#31633
Quote from: dumbravaandrei on November 22, 2016, 01:57:26 PM
Ce tip / culoare FIDIC de contract vor scoate la licitatie?

FIDIC roşu.
A spus Homor cu subiect si predicat.
A si subliniat : "constructorul va face ce vrem noi, nu ce vrea el".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

esendy