Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 31 Guests are viewing this topic.

adiarc

Quote from: phb2 on November 02, 2016, 02:47:52 PM
Thank you for your reportage.
What are your conclusions and forecasts and those of the ingeneers about the stability and the perennity of the work ?
( I mean about the viaduc )

the Aciliu bridge seems ok.I haven t notice any major changes from my last visit.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06


GDPR

Multumim. Intr-adevar, ar putea sa rezolve problema scurgerii apelor de la viaduct si pe toata portiunea dintre viaduct si fosta groapa cu forte proprii, asta nu tine de nicio expertiza. Trimitem o sesizare catre CNAIR?

Dominik

Tnx pt pozele edificatoare adiarc...trebuie facute urgent rigole !!!
You're in Steelers Country

marisRO

#31369
Ministrul sustine ca, dupa deblocarea constructiei mai multor proiecte de autostrada din iulie pana acum, urmeaza demararea licitatiilor pentru toate sectiunile de autostrada cuprinse in masterplan si ramase nelicitate. "De la 1 noiembrie incepem un val foarte mare de licitatii. Vom licita absolut tot ce este licitabil in masterplan, peste 500 de kilometri de autostrada. Lucrarile la loturile 1 si 5 din autostrada Sibiu-Pitesti vor fi licitate pana in 5 decembrie, iar pentru lotul 4 o saptamana mai tarziu", a spus Buse, in interviul acordat News.ro.
Autostrada Pitesti-Sibiu, parte din Autostrada Bucuresti-Nadlac (A1), este, in prezent, cel mai important proiect de sosea rapida din Romania, pentru ca realizarea sa ar permite traficul neintrerupt pe autostrada intre Capitala si frontiera cu Ungaria. In plus, autostrada de circa 117 kilometri ar fi prima care ar trece muntii, facand legatura intre Muntenia si Transilvania, peste Muntii Carpati.
Evenimentul nu se va produce, insa, decat la mai mult de un secol de la Marea Unire din 1918, termenul avansat in prezent pentru finalizarea lucrarilor fiind 2021, in cel mai bun caz.
In prezent, proiectul se afla in faza de revizuire a studiului de fezabilitate, contractul suferind, insa, mari intarzieri.
Buse a precizat ca licitatiile pentru proiectul tehnic si obtinerea autorizatiei de construire vor fi finalizate pana in 30 noiembrie pentru loturile 1, 4 si 5, iar lucrarile ar urma sa fie terminate in 2021.

Sursa

Ionut

Ar trebui sa nu bagati in seama declaratiile despre A1. Mai ales despre A1.

ion59

Suntem tari! În declarații nu ne întrece nimeni!




icristian

Multumim Skynick pentru filmari :gj:.

Cateva observatii:
Lot3 - mobilizare slaba, dar vad ca au inceput sa asfalteze podul peste Mures.
Lot2 - au pus marcaje si mobilizare ok la nodul Margina.
Lot4 - tot lipsa AC :(

Iceman

Skynick felicitari... :cheers: :cheers: :cheers:....Eu zic ca lotul 3 este in miscare destul de bine...(nod ilia se pun predalele,armaturile sunt pregatite,pod mures se incep lucrarile de asfaltare,nod grind suprabetonare mai e un pic...etc)...multumitor!!!..Lotul 2 ramene o loterie vom vedea surpriza sau deznodamantul in decembrie..... :)

voicul

Hopa ... marcaje  :D

Lot 2 - sanse mari anu asta (desi ploi, ninsori, ploi, cu - noaptea)
Lot 3 - eu zic ca vara 2017 (maxim toamna) e gata ce e de dat drumul
Lot 4 - noroc mare de tot sa fie 2017 (mare, mare).

Mi se pare ca pe lot 3 e doar izolatie la pod Mures, nu asfaltare.

gdaniel

Cred ca mai dureaza cu podul peste Mures de pe Lot3, aia cred ca e doar hidroizolatia...

Ionut

Pentru lotul 3 trebuie descarcarea de la Holdea/Cosevita. :) Nu uitati de ea.