News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 29 Guests are viewing this topic.

rocklee

trasamentul dintre cele doua pasaje cf ...este sus de de tot



montarea pradelelor ...





si zidul de biscuiti din jurul pasajului se tot ridica










rocklee

drumul spre podul peste mures ...






rocklee

podul peste mures ...sa continuat montarea parapetilor ...












rocklee


rocklee

cam atat pentru acum  :) ....data viitoare cand o mai fi mai mult  O:-)

rocklee


miahi

Quote from: rocklee on November 02, 2016, 10:35:34 AM
cam atat pentru acum  :) ....data viitoare cand o mai fi mai mult  O:-)

Cand se va da drumu la trafic pe primele tronsoane din Lugoj - Deva cred ca Rocklee va avea deja parcursi 1000 de km pe aceasta bucata de A1 :D. Multumim pentru devotament Rocklee.


Germany

Salut Rocklee :)

Multumim în primul rând!

AM si AC ar cam trebui sä iasä în urmätoarele 10-14 zile, nu ?? Parcä asa era vorba, cä în jurul lui 10 noiembrie ies pentru tot Lugoj - Deva

O zi bunä

Dominik

You're in Steelers Country

RaduL@Bv

Felicitari Rocklee ! Ce se mai aude cu licitatie pentru tunele? Mai stie cineva ceva? A fost facut PT ?

adiarc

up-date-ul pe care l-am promis de ceva timp

sfertul de con al Viaductului Aciliu spre Sebes





crapatura aparuta imediat dupa inaugurarea din nov.2014,pare sa se fii stabilizat,fiind cam in acelasi stadiu





avem si mici crapaturi...ar fii ideal sa fie izolate cu acel bitum special





problema rigolei lipsa din aceasta zona nu a fost rezolvata,continuuand infiltrarea apei







ceva gauri in ambele parti ale viaductului...stiu ca suna bizar,dar pot fii sobolani.Am patit-o personal ca acestia sa gaureasca sapa de beton dintr-un depozit aflat in camp





si 2 de ansamblu





santurile din preajma viaductului sunt intacte



iar gardul de protectie nu e prelungit pana sus,ceea ce faciliteaza patrunderea diverselor animale



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Europiu

^ Posibil sa fie sobolani (pot roade ziduri de beto de pana la 20 cm), dar, pe de alta parte, se crede ca au nevoie de o 'muchie expusa' unde sa initieze procesul (o suprafata neteda le inhiba instinctul, se zice/crede).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

adiarc

mai departe spre groapa.Avem mici portiuni unde lipsesc santurile sau au fost rupte.Cele mai mari lipsuri sunt dupa zona demolata si e total inoportun si ineficient sa se astepte alte proceduri birocratice ,expertize,licitatii,cand putem reface intr-un timp f.scurt acesti cateva sute de M de rigole.Nici o constructie,oricat de trainica ,nu se pune cu apa.





fostul drum tehnologic





panou info lipsa pe sensul spre Sibiu



o zona taluzata recent,fara santuri





nefiind indulcita,innierbata si fara colectarea apelor meteorice,incepe sa alunece



alunecare mai accentuata in zona unei siroiri mai pronuntate



adica aceasta de mai sus









ceva senzori de monitorizare a alunecarilor...dar numai monitorizare nu mai fac





taluzare mai ceva ca UMB  :lol:



iar in departare la zona refacuta se vad ceva muncitori si un excavator...masuratori cu teodolitul si rigole






"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

phb2

#31363
Thank you for your reportage.
What are your conclusions and forecasts and those of the ingeneers about the stability and the perennity of the work ?
( I mean about the viaduc )

adiarc

la celalat sfert de con,spre Sibiu,lucrarile s-au finalizat.
Sunt bucuros sa constat ca au captat in subteran toate apele meteorice si nu mai avem decat mici siroiri de suprafata,inerente pana la innierbarea suprafetei ( rog specialisti sa se pronunte asupra solutiei in ansamblu,inclusiv piatra sparta in loc de beton,probabil mult mai flexibila)













zona a fost complet finisata si acele cratere adanci au fost astupate.Faptul ca nu au aparut altele( a plouat mult in ultima vreme ) arata ca solutia aleasa este eficienta.



siroiri superficiale















cam asta ar fii.Enjoy  :)



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura