Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

13 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Skynick

Sibiu - Sebes, 15 oct. Reabilitarea e la min. 7:40. Se simte ca un pod obisnuit.

https://www.youtube.com/watch?v=6fWF7N9VfkQ

GDPR

 Multumim @bogdix ca ne-ai lamurit ce e cu expertiza. Deci era o problema... Iar refacerea taluzurilor pe aproape 6km in conditii de toamna tarzie-iarna, plus celelalte lucrari care mai sunt de finalizat, vezi ultima filmare, inseamna ca mai avem de asteptat pana la deschidere  >:(

vancouver

Am urmarit filmarea lui Skynick cu Sibiu-Sebes. Unii mi-au sugerat sa modific culoarea pe harta calitatii rrqm in verde in loc de albastru, dar eu nu vad motive serioase. Sunt imperfectiuni, se merge cu barca pe unele zone, dar nimic spectaculos. Ma gandesc ca si centura Sibiu ar trebui sa revina la albastru dupa ce au avut loc unele reasfaltari acolo. Verde este doar Bucuresti-Pitesti, in rest A1 eu consider ca este de albastru.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Skynick

E albastra.
Balansul acela e putin si de la sistemul care tinea camera. Masina era mai stabila. Si am mers si repede.

RaduC

Cum sa fie exagerată semnalizarea? Așa e normală!

Quest

#31100
Sigur ca nu e exagerata. Ceea ce e anormal e felul haotic in care clipeste fiecare baliza, dupa propria baza de timp. In mod normal ar fi trebuit sa adopte solutia tehnica prin care balizele clipesc in secventa, formind un gen de lumina dinamica care 'inainteaza' in lungul drumului, prin strainatate asa se face din cite am vazut.
Common sense will get you far !

terraignis

#31101
  După experiența cu Săliște-Cunța , putem trage concluzia că execuția în grabă a unei lucrări poate duce la o calitate slabă a lucrăii, iar recepția sau darea în trafic a căii de rulare fără ca toate lucrările aferente să fie finalizate ,poate duce la neexecutarea lor totală sau parțială , ori executarea neconformă a acestora.

Dacă avem în vedere cele de mai sus , important nu este  deschiderea căii de rulare , cât executatrea tuturor lucărilor la calitatea impusă și o recepție responsabilă a întregii lucări, care să garanteze o utilizare la cotele proiectate și pe durata de timp stabilită prin proiect.

ovicor

Pe filmarea lui @gruiarew, pe DN 7, la iesirea din Deva, cu 400m inainte cu intersectia cu drumul spre Soimus, sunt doua indicatoare consecutive care te ruteaza spre A1 pentru Nadlac, doar spre Arad te ruteaza inainte, pe DN 7 !

tividan

Referitor la portiunea unde s-a reconstruit segmentul de autostrada. (groapa lui Ponta). Imbinarea straturilor de astfalt cam lasa de dorit. La o anumita viteza ceva mai mare, simti ca te desprinzi de pe astfalt.

Earthchild

Quote from: vancouver on October 16, 2016, 05:34:44 PM
[...]Verde este doar Bucuresti-Pitesti[...].

Exceptand km.96-109,66 (centura Pitesti), care sunt peste verde.

Ionut

Posibil sa fi ajuns la urechile celor-mai-mari din CNAIR strigatele noastre disperate pentru transparenta pe A1 Sibiu-Pitesti. Se poate mult mai mult! Vrem sa vedem mai multe detalii despre studiile geo. Si poate ne primiti si pe noi la o filmare.




Pe traseul viitoarei #autostrazi #SibiuPitesti, programul de inspectie a amplasamentului continua pentru verificarea mobilizarii prestatorului si a calitatii activitatii acestuia cu privire la studiile geotehnice. #cnair
- foraje geotehnice
- investigatii geofizice si penetrometrice
- stadiul realizarii drumurilor de acces la locatiile forajelor











CNAIR pe Facebook

yetiman

#31106
CNAIR a publicat raportul din octombrie:
Fac si eu actualizarea:

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

pasadia

Pe bune? Inca fac foraje intre Curtea de Arges si Pitesti? Pai ala era tronsonul simplu, cel pe care ar fi trebuit sa predea SF-ul mai repede. Asta ca sa nu mai spun ca si forajele erau mai usor de facut, neavând nevoie de cine stie ce drumuri de acces prin coclauri neumblati.

Pai in ritmul asta cred ca forajele din zonele dificile se vor termina prin 2019...

Eurocopter

Yetiman, pe LD3 Teloxim a iesit demult din asociere, lideri fiind acum cei de la Comsa, daca vrei sa modifici.

yetiman

#31109
Ok. Modific. Dar putin mai tarziu.  :)

LE: Done.
(dar sa stii ca raportul CNAIR tot pe Teloxim pune in fruntea listei de constructori  :lol: - eu am preluat datele asa cum le dau ei, chiar daca nici in cifrele prezentate nu am 100% incredere ca sunt cele din teren)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu