Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 73 Guests are viewing this topic.

alecu26

Probabil acum fac foraje în locurile mai greu dificile
Am rămas șocat ca fac platforme cu Buldozerul și drumuri de acces.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

KM 91+609 este exact inainte de nodul Curtea de Arges (dinspre Sibiu). Acolo autostrada va parasi V Argesului si avem o diferenta destul de mare de nivel. Nici accesul nu e prea usor.
Insa pozele par ceva mai vechi. Par a fi de dinainte de ploi. Solul este mult prea uscat.
Eu zic ca au mai bine de 1 luna pozele postate!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

In a doua poza pare ca este un drum asfaltat chiar langa utilaj. Oare pe unde o fi?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

#31113
Imagini de pe şantierul A1, Lot 2 Coşeviţa - Traian Vuia, 28,6 km....via pagiana de FB a DRDP Timişoara

Instalare plasă la împrejmuire (km 27-29)


Lucrări de consolidare rambleuri (km 29)


Realizare găuri pentru parapetul de pe pod (km 39)


Batere stâlpi parapet (km 41-42)


Aşternere hidroizolaţie (pasaj peste CF km 42+475)


Turnare beton la şanţuri (km 44-45)


Aşternere strat de uzură (km 46)


Completare studii geotehnice în zona tunelurilor (secţiunea E)


You're in Steelers Country

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


dorum

tragicomic...

Oamenii din cele 4 case de la intrarea in Soimus au fost evacuati anul trecut... La lilieci li se construieste buncar antiatomic :)

vancouver

Suntem pur si simplu idioti. Pentru autostrazile principale acordul de mediu ar trebui pur si simplu defiintat pentru urmatorii 30 de ani. Asa cum au facut si tarile "civilizate": au construit intai autostrazi intre 1940 si 1970 si abia dupa aceea si-au amintit de mediu. La noi acum, cu bani pompati din acele tari in diverse ONG-uri, ne blocheaza noua dezvoltarea.

Va amintesc numai un aspect: IN GERMANIA NU MAI TRAIESTE NICI MACAR UN SINGUR URS. Ultimul a fost omorat pe la 1850. In 2005-2006 un urs a indraznit sa intre din Austria in Germania si sa manance 3 oi. Au fost adusi vanatori din Finlanda si omorat ursul. Asta apropos de discutia stupida cu ursul de la Sibiu, dar si cu tunelele noastre pentru ursi de pe A1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

csebi24

#31118
Diferenta ii ca probabil din specia aia sunt cateva mii sau zeci de mii de exemplare iar noi suntem milioane si ne adaptam mult mai usor. Mi se pare foarte normal.

E: vancouver diferenta este ca in perioada aia nu tinea nimeni la mediu si la ce se intampla si uite in ce situatie suntem acuma ca facem eforturi mari sa o protejam cata a ramas.

Ionut

Discutia e in gard. Va rog sa nu o continuati.
A1. Multumesc!

marius_ar

#31120
Nu as fi postat, dar m-am lovit si eu de aceeasi problema: toalete inchise: in cazul meu e vorba de prima parcare de la Deva spre Sibiu, saptamana trecuta. Posibil sa mai fie si altele, nu am mai oprit.

Quote
În loc de ,,Welcome to Romania!", cei care intră în ţara noastră pe A1, la Nădlac, găsesc toalete închise. E uşor de presupus cum îşi rezolvă... problemele.
...
Necazul oamenilor este crunt, mai ales că situaţia este aceeaşi încă de la intrarea în România. Practic, sunt închise toate cele patru toalete înfiinţate pe o rază de 40 de kilometri, dus-întors, între Nădlac şi Arad.
...
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale spun că situaţia este generată de... legislaţie. În plus, pentru că situaţia s-ar putea prelungi cu cel puţin o lună de zile, reprezentanţii CNADNR anunţă controale, iar cei care încearcă să-şi facă nevoile în afara spaţiilor amenajate, ar putea fi amendaţi.
...
http://www.aradon.ro/imagini-socante-la-intrarea-in-romania-pata-maro-de-pe-autostrada/1716674

StefanCelMare

Înteleg ca este un forum dedicat infrastructurii, dar ar fi bine sa avem un pic de respect și pentru natură. Lucrând ca biolog am mereu senzatia ca arheologii chiar își fac treaba referitor la autostrăzi, in timp ce partea de biologie este un mare copy paste din birou. As fi curios sa vad studiile facute pe traseele autostrazilor. Presimt ca nu vreau sa le vad.

Ionut

V-am rugat sa incetati discutia despre mediu pentru ca e dusa in derizoriu. Nu poti distruge pur si simplu mediul ca sa faci autostrada.
Despre spatiile de servicii putem muta discutia (daca mai e ceva de zis) pe thread-ul de mentenanta.

:cheers:

Ionut

Deva va avea o a doua ieşire la autostradă?

,,Se discută cu reprezentanţii CNADNR în vederea proiectării şi execuţiei unui nod de autostradă între Simeria şi intrarea în Deva. CNADNR a comandat studiul de fezabilitate pentru alte noduri rutiere şi am solicitat în acest sens includerea în studiu şi a acestui nod rutier pentru asigurarea interconectivităţii principalelor căi rutiere înspre şi dinspre Deva, spre autostradă. Realizarea unui nod suplimentar, între Simeria şi Şoimuş, cu deschidere directă înspre Deva, asigură un management corect al traficului rutier şi o şansă mare pentru dezvoltarea economică a întregii zone. Printre alte avantaje, asta poate însemna creşterea atractivităţii pentru investitori", a declarat Oana Frânc, purtătorul de cuvânt al PNL Hunedoara, care a menţionat că această decizie a CNADNR se datorează demersurilor făcute de conducerea PNL Hunedoara pe lângă factorii responsabili din Guvernul Cioloş.

Mesagerul Hunedorean

rocklee

#31124
De acest nod sa mai vorbit aici pleaca din intersectia santuhalm continua peste cf pe langa aeroport pod peste mures acesta e proiectul sa lege si hunedoara de.a1B-) campanie electorala