Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 31 Guests are viewing this topic.

GDPR

Se stie traseul exact? Unde ai gasit aceasta informatie te rog?

sublimu

Nu tot traseul. Vorbeam de sectiunea din video-urile de mai sus :

http://www.digi24.ro/stiri/economie/a-fost-stabilit-traseul-pentru-inca-un-segment-al-autostrazii-sibiu-pitesti-535183

Nu vad cum au facut simularile astea in primavara cand abia in vara s-a stabilit partial traseul.

dr4qul4

Pe cele 2 portiuni, traseul poate diferi doar pe bucatile mici din capete.
Totusi, nu inteleg din ce parte sunt facute simularile. pt ca nu bat cu numarul de km din planse. Iar tunelul nu are aceeasi lungime.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dani_el

Mici comparatii de pe lotul 2 (intre penultima si ultima filmare).






stangabriel

Mulțumim de punctari. Dacă au compactat corect materialul gri din îmbinările terasament podete, poate scăpăm de trambuline. La  Colonia asfaltul e continuu, doar au pus peste asfalt balast pentru traversare. Interesant.

fuscobal

Inteleg bine ca dupa terminarea celor 3 loturi la sfarsit de 2017 - inceput de 2018, zona tunelurilor va fi ocolita pe DN 68A de la Holdea la Margina (13km) ?

voicul

#31056
Teoretic as ar trebuie sa fie.

Practic se poate sa fie mai multi km. Cum?
Desi toata lumea vorbeste, concret eu nu am auzit ca oficial sa se zica: da, se face Holdea!

Sper ca doar eu sa nu fi citit despre comunicatul oficial cu Holdea si el sa existe deja.

Germany

Quote from: fuscobal on October 14, 2016, 12:55:37 AM
Inteleg bine ca dupa terminarea celor 3 loturi la sfarsit de 2017 - inceput de 2018, zona tunelurilor va fi ocolita pe DN 68A de la Holdea la Margina (13km) ?

Da, exact așa va fi ;)



cristi5

@voicul: Holdea e acum parte din proiectul tehnic aprobat de CNADNR pt LD3. Vezi aici

stangabriel

Multumiri celor care au sustinit oportunitatea descarcarii la Holdea. O sa salvati vieti.

Si o observatie inedita. Pasajele pentru animale salbatice vor fi folosite si de turmele de animale. Din experienta va spun ca la 2 treceri pe zi de 200-300 animale, in 7 zile de noroi se distruge orice fir de iarba si va fi expus spalarii. Daca nu se monteaza un gard solid, iar turma nu este miscata repede de catre cioban, ne putem trezi cu o friptura de miel pe asfalt.

Macar sa le vedem finalizate.

cutter

Quote from: stangabriel on October 14, 2016, 09:16:08 AM
Multumiri celor care au sustinut oportunitatea descarcarii la Holdea.

:)

Acum ar trebui ca CNADNR/CNAIR să se gîndească/înceapă deja demersurile pentru a îmbunătăți capacitatea/siguranța DN68A pe porțiunea Holdea-Margina. Eu o să le transmit.

stangabriel

#31061
E oarecum ontopic.

Pe acel sector ar trebui intai taiata vegetatia pe cel putin 4- 6 metri de la marginea drumul pentru vizibilitate, pentru a putea efectua depasirile in siguranta. Iar in curbe si mai multa cosmetizare.

Oare in curbe ar merge marcaj rezonator mai inalt putin? Acolo politia sa ridice carnetele. Pacat ca nu pot aplica viteza minima. Aici o sa pice camioanele supraincarcare si masinile cu probleme tehnice. Iar cine se stie cu musca pe caciula sa mearga cu avariile, si din cand in cand sa opreasca sa fie depasit regulamentar.

Si aici ajungem la parcari. Avem una la Cosava si una la Cosevita. Mari , peisaj frumos, dar arata oribil. E loc de modernizare.

voicul

^^^
Teoretic nimeni nu o sa se mai deranjeze sa depaseasca sau doar in conditii sigure. Sunt 2 localitati mici si in rest ne uitam la iesirea din Soimus: mai poti gasi un camion, dar eu am dat si peste coloane de masini mici fluente.
Problema ar fi pana la Cosava (sens de la Sibiu) si dupa drum lin si drept 4km pana la A1.
Deci doar vreo 9km mai incet.

Personal mitul camionului vechi care nu mai trage in panta ... cum am zis e cam 90% doar mit.

@cristi: +1.
Felicitari pentru cine a tras greul sa iasa acest nod.

cristi5

#31063
Quote from: esendy on October 12, 2016, 10:40:42 AM
daca e asa, tronsonul holdea grind ar putea fi functional fara pasajul respectiv peste A, care e f intarziat

Pasajul e intarziat probabil pt ca pana mai ieri nu exista proiect tehnic aprobat. Nu stiu cum e cu AM, AC...

Dar nu cred ca se va executa descarcarea fara pasaj. Giratoriul e la vreo 100 m vest de DNul actual si breteaua nu il poate intersecta pt ca va fi la max 296 (cota giratiei) iar DNul actual e mai sus de 310 acolo. Practic noul DN va cobori (venind dinspre Ohaba) pana in giratie si apoi va fi in urcare pe pasaj, revenind la traseul actual la cota 311 spre Lugoj.

Cred mai degraba ca vor executa intai pasajul si giratia, apoi vor muta DNul pe pasaj si in final vor trage breteaua intre A si giratoriu.

Harta cu curbe de nivel, cote si pante (anul de deschidere al noului DN e gresit, 2017 speram...):


(probabil curba de nivel e gresita la capatul dinspre Lugoj al noului DN, cota e peste 310)



Quest

^ Inseamna ca tronsonul Holdea - Grind il putem uita de la trafic pina in T1-2018, ptr ca breteaua nu devine functionala in lipsa viaductului.
Common sense will get you far !