News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 40 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Nenea Ciolos a zis azi in parlament ca tunelurile vor fi scoase la licitatie luna aceasta:o  :o
Discursul full il gasiti aici. Despre infrastructura de pe la minutul 48 :)

GDPR


dr4qul4

#30287
Mai avem 9 zile lucratoare....
Vor fi scoase la licitatie unde? si mai exact ce? executia lor sau doar proiectarea?

Sper ca vor aparea in SEAP si nu avem doar vorbe cum ne-am obisnuit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

In discurs se spune: in toamna asta.

GDPR

Declaratia PM-ului ca s-au deblocat toate proiectele e aproape adevarata. In schimb, mi-ar fi placut sa spuna ceva de genul: am deblocat aproape toate proiectele, mai avem de lucru insa la LD4, la care urmeaza sa se emita acordul de mediu / AC in jurul datei de X. Ca sa nu mai zic de relicitarile la proiectele de reabilitare DN si variante ocolitoare la care s-au reziliat contractele de executie.

timisoreanul

Cred ca la Lugoj-Deva lot 4 in curand se implineste un an de cand s-au oprit lucrarile, fiind necesare un nou aviz de mediu si o noua autorizatie de constructie. Este o enormitate si o absurditate, mai ales ca proiectul era modificat pe ici pe colo, nu era de la zero. Nu stiu unde s-a produs blocajul (la mediu, la CNADNR, la constructor), dar cei care l-au provocat nu isi dau seama de responsabilitatea imensa pe care o au si de consecintele pasivitatii si superficialitatii lor. Avand in vedere istoria recenta, eu ii suspectez tot pe cei de la CNANDR, care mereu sa misca in ritm de melc, dar nu pot cunoaste cu certitudine adevarul.

AlexIP

A fost o lovitură combo ISC + Mediu (acord de mediu care trebuie revizuit și implicit fără el nu se poate da autorizația de construcție).

Asemănător cu povestea de pe Deva - Simeria când au fost probleme cu autorizațiile până nu s-a conformat constructorul și a cumpărat zgură de la cine trebuie (și întâmplător respectivul cu zgura a luat închisoare cu suspendare pentru o șpagă de câteva milioane de euro dată 3 ani mai târziu). Cine știe cine are de vândut ceva de data asta și stăm toți ca proștii să-i așteptăm.

michidush

In articolul asta
http://www.tion.ro/loturile-3-si-4-din-autostrada-lugoj-deva-ar-trebui-finalizate-pana-in-vara-anului-viitor/1695863 vad ca se discuta de acordul pe LD4 pe 15 Noiembrie pe motive de "dezbatere publica"....probabil cauta vreun liliac vorbitor pe care sa il aduca in dezbatere...si de un an tot cauta....
Iar pentru tuneluri asteapta proiectul lui Impregilio pentru Septembrie, ca sa poata licita banuiesc pe Fidic Rosu, asadar mingea e in ograda la Impregillio ...pana nu dau proiectul tehnic e wishful thinking.




drrond7

#30293
In judetul Valcea, mai multe drumuri din zona viitoarei autostrazi au intrat in reparatii si chiar asfaltari (de aceea am postat aici). De ex. acum se asfalteaza drumul intre Berislavesti si Perisani. M-am uitat pe googlemap si mie mi se pare ca ar fi DC 14A. In orice caz mie mi se par a fi... "pregatiri".
Am si o sursa, insa am vazut in mai multe ziare locale, dar mai ales am tot auzit vorbindu-se in ultimele zile.

http://www.viatavalcii.ro//index.php/component/content/article/45-univers-valcean/43757-proiecte-de-25-milioane-de-euro-pentru-asfaltri-in-periani.html
Carpe Diem!

adiarc

#30294
Quote from: timisoreanul on September 19, 2016, 10:54:53 PM
Cred ca la Lugoj-Deva lot 4 in curand se implineste un an de cand s-au oprit lucrarile,
contractul a fost semnat in august 2013!!!!!,,,iar ordinul de incepere in noiembrie 2013....asa ca situatia e mult mai grava..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Hai ca au mai urcat ceva...

Facem pe 30 o excursie pana acolo? :)

da pa facebook

yetiman

#30296
Am incercat sa adun un istoric al evolutiei lucrarilor.



Informatiile nu sunt usor de gasit. Daca are cineva date suplimentare se pot adauga.
In principal m-am bazat pe informatiile din rapoartele lunare CNADNR (luna este luna raportului, deci banuiesc ca statusul este cel de la sfarsitul lunii anterioare.

LE: Multumiri icristian. Am adaugat si datele suplimentare.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

icristian

@yetiman Si eu am adunat aceste date pt majoritatea loturilor alate in constructie. Date disponibile din 14/10/2014
Le gasesti aici

adiarc

Quote from: dumbravaandrei on September 20, 2016, 06:20:01 PM
Hai ca au mai urcat ceva...

Facem pe 30 o excursie pana acolo? :)

da pa facebook
Facem....oricum daca nu va fii chiar la 30 inaugurarea si se amâna cateva zile,1-2 saptamani,maxim,eu unul nu am ce sa le reproșez,prin prisma modului de lucru si a transparenței oferite.E un exemplu de urmat pt toate proiectele ( cel putin la transparenta ),dar cu o floare nu se face primăvara.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Oricat de mult nu-i bai, poate sa fie si un an. DACA SI NUMAI DACA permanent lucreaza la capacitatea maxima si fac tot ce este omeneste posibil. Iar daca lucreaza la capacitatea maxima vor termina in cateva saptamani, in nici un caz intr-un an.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.