Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Quest

^ Esendy du-ti rationamentul pina la capat, ca sa vezi daca e fiabila sau nu solutia propusa de tine. Are DJ706A portanta suficienta ptr trafic de autostrada, sau il omorim cu zile ? Din DJ706A cum ajungi mai departe pe DN7 ? Pe podul cam plapind de la barajul Mintia ? Sau mergi pe DJ mai departe pina la DN76/E79 Soimus ?
Common sense will get you far !

mariansb

Ar fi indicat ca cei de la CNADNR să pună imagini și de la alte puncte de pe lotul Impregilo , unde se remediază problemele.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

cristi5

#29867
^^ Cred ca e vorba de ajuns de pe A1 (Branisca) pe A1 (Soimus), ambele pe partea dreapta a Muresului, evitand cel putin doua puncte "critice" ale administratiei de proiect (pestera si cariera, dar acolo e si halda de steril) pe vreo 8km de DJ si apoi DN76.

https://www.google.se/maps/dir/45.9126374,22.7845072/45.9163487,22.8767984/@45.9142903,22.8176045,13z/data=!4m2!4m1!3e0

Si bineinteles ca DJul nu trebuie vazut cum e acum, ci cum ar putea fi daca se face un efort corespunzator traficului. Cat ar costa sa fie consolidat si largit pe acea distanta astfel incat sa reziste un an sa zicem?

Cam asta inteleg eu, si pare fezabil (daca se evita trecerile CF pe care le face DJul la Branisca) daca pe traseul ramas din LD4 nu mai sunt puncte critice, dar parca erau mai multe. Poate alea se rezolva, mai stii...

In comparatie cu Cunta-Saliste, distanta e mai mica, nu exista localitati, nu exista trafic local de DN, etc. Dar va exista trafic de santier, si curbele sunt mai stranse. Pt trafic "de urgenta", "in coloana pana la A1" poate ca merge.

AFC

^ Cred ca este o idee, dar clar implica refacerea DJ-ului pentru marirea capacitatii portante. Oricum pe varianta "normala" E68, portiunea similara este extrem de aglomerata la orice ora si trece prin destule localitati.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

stangabriel

Nu uitati ca nu avem solutie la cariera, dealul refacut.

gruiarew

#29870
Quote from: Quest on August 23, 2016, 10:37:01 AM
^ Esendy du-ti rationamentul pina la capat, ca sa vezi daca e fiabila sau nu solutia propusa de tine. Are DJ706A portanta suficienta ptr trafic de autostrada, sau il omorim cu zile ? Din DJ706A cum ajungi mai departe pe DN7 ? Pe podul cam plapind de la barajul Mintia ? Sau mergi pe DJ mai departe pina la DN76/E79 Soimus ?

Quest, am filmare pe drumul ăla. N-are cum să suporte atâta trafic.

Merge de agrement să te dai pe acolo să caști gura. Ca să-l refaci tot nu știu cât e de fezabilă treaba. Plus sunt trei treceri peste CF.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciprebbe

Santier refacere autostrada Orastie - Sibiu lot 3 - 22.08.2016

http://www.youtube.com/v/3uZ3LQerK_c

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=3uZ3LQerK_c

Multumim CNADNR si DRDP Cluj pentru sprijinul oferit in realizarea materialului video.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexa_adrian2001

Am si eu o nelamurire. Care e tehnica defapt prin care se vor asigura ca nu va mai aluneca terenul? Inteleg eu bine ca in acele santuri mari e piatra mare imbinata cu de aia mai mica iar apa pe verticala va ajunge in acele santuri iar pe urma prin inclinatie se va scurge in exterior?
Exista cumva deja un document ceva facut de cnadr prin care explica solutia aleasa?

Daniel_I

On The Road

ciprebbe

min 3.39 se vede un capat al drenului (cel dinspre deal) si se continua prin santul ce il sapa pana dincolo spre vale (vezi la 0.50 cum arata si partea de jos)
La 2.10 vezi cat sunt de lungi spre vale, acolo mai trebuie si exproprieri .....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

#29875
Quote from: mariansb on August 23, 2016, 10:43:01 AM
Ar fi indicat ca cei de la CNADNR să pună imagini și de la alte puncte de pe lotul Impregilo , unde se remediază problemele.
confirm ( nu am apucat sa fac poze ),ca se lucreaza si la Cunta ,chiar la capatul lotului Imbecilio ,pe ambele sensuri,deoarece si alunecarile erau pe ambele sensuri....asadar excavari,taluzari,pozari de piatra sparta...posibil gabioane

PS - mersi mult Cip..e perspectiva de care aveam nevoie ( pe viitor ar fii ideal sa filmati si la Cunta )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Era Straco acolo la munca pe capat in zona bretelelor nodului.....daca despre asta vorbesti
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

disney

Scriu aici pentru ca are legatura cu A1.

Cine se ofera voluntar sa dea o fuga pana la CNADNR sa studieze rapoartele pentru studiul de fezabilitate Sibiu - Pitesti si alte documente?

Vedeti ultima pagina din raspunsul de aici.

Va rog sa raspundeti aici sau in topicul de discutii despre CNADNR, sau pe privat.

Eventual scrieti pe privat pentru ca trebuie sa verificam niste lucruri in documente.

esendy

#29878
Quote from: Quest on August 23, 2016, 10:37:01 AM
^ Esendy du-ti rationamentul pina la capat, ca sa vezi daca e fiabila sau nu solutia propusa de tine. Are DJ706A portanta suficienta ptr trafic de autostrada, sau il omorim cu zile ? Din DJ706A cum ajungi mai departe pe DN7 ? Pe podul cam plapind de la barajul Mintia ? Sau mergi pe DJ mai departe pina la DN76/E79 Soimus ?


Pe DJ706A apoi pe DN76 pana la Soimus; ar fi vorba de 8/10 km intreruperea si doar cu o localitate (Soimus); de la A1(Ilia) la A1 (Soimus) sunt 24 km si 4 localitati


Vorbesc despre o perioada scurta pana termina UMB "dealul"; eu nu observ trecerile CF; daca se rezolva si punctul critic de la halda de steril atunci descarcarea poate fi dupa podul de la Mintia, intrerupere de "doar" 4 sau 5 km. (bineinteles daca se rezolva problema la cariera si la viaductul branisca). Pe forum se scria ca lucrarile la "deal" vor dura minim 12 luni,posibil 18

P.S. Este doar o idee.......probabil ca nu e buna si mai bine stau 15 km LD4 nefolositi si mergem pe DN7

vancouver

Quote from: alexa_adrian2001 on August 23, 2016, 04:11:28 PM
Am si eu o nelamurire. Care e tehnica defapt prin care se vor asigura ca nu va mai aluneca terenul? Inteleg eu bine ca in acele santuri mari e piatra mare imbinata cu de aia mai mica iar apa pe verticala va ajunge in acele santuri iar pe urma prin inclinatie se va scurge in exterior?
Exista cumva deja un document ceva facut de cnadr prin care explica solutia aleasa?

Poate ca poza urmatoare explica suficient:



Si anume vedem cum se realizeaza drenajul apei in spatele unui zid de sprijin, asfel incat apa sa nu ajunga la zid. Ceea ce nu se vede in schita, intre pamant si zona de pietris, se pune o folie, care impiedica trecerea pamântului catre zona de pietris, asfel ca trece doar apa curata. Pietrisul fiind grosolan, intre pietre (numite si agregate) exista spatii mari, iar apa nu poate continua sa se duca prin capilaritate in sus sau orizontal, ci se va scurge exclusiv in jos. Acolo jos se afla o teava cu gauri mici, prin care apa poate intra in interiorul tevii, dar nu si pietrisul. Teava se monteaza cu panta 1-2% astfel incat apa se scurga prin ea mai departe spre o canalizare sau catre o zona care nu mai prezinta interes. Teava trebuie sa fie sub nivelul constructiei, pentru ca in pietrisul de sub teava vom avea apa baltind. Solutia se utilizeaza inclusiv la casele cu un singur subsol, pentru a preveni udarea peretilor exteriori si patrunderea apei pe verticala in sus sub beci.

In cazul de fata nu stiu daca exista acea teava de drenaj, asa cum o vedem in schita cu zidul de sprijin. Posibil sa nu fie doar o teava de drenaj, ci chiar o galerie de drenaj, pentru a face fata nu doar apelor pluviale, ci chiar apelor din panza freatica. In pozele de la Aciliu observam o zona sapata mai adanc, centrala. Aceea probabil nu se umple cu pietris, ci ramâne goala, pe acolo urmand sa se scurga efectiv apa. Sau poate se umple cu un pietris mai grosolan, ca sa nu existe riscul sa cedeze, dar apa sa treaca mai usor. In final tot ce va fi deasupra straturilor de pietris va fi uscat, chiar daca din deal vor curge cantitati mari de apa. Putem spune ca se vor crea niste pârâuri subterane.

Daca cineva cunoaste mai bine, poate sa detalieze sau sa spuna daca eu gresesc pe undeva.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.