Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

Cozak

Rocklee esti eroul forumului si al tuturor stiristilor care au preluat munca ta. Mult multe multumiri!

rocklee

#29851
un filmulet si trei imagini de pe contul de facebook a CNADNRului.....cine zicea ca nui transparenta ...este de vezi prin ea...






ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Daniel_I

#29853
Din filmulețul de pe pagina CNADNR se pare că se apropie de marginea dinspre viaduct a gropii
Pe toți cred că ne surprinde intr-un mod extrem de plăcut transparenta companiei, și faptul că se lucrează și se țin de termene
O să circulam pe secțiunea asta din Septembrie. Pentru prima dată în istoria companiei cred că putem lua de bună promisiunea deschiderii lotului la data anunțată

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1736402976619774&id=1555709434689130

Sent from my D6503 using Tapatalk
On The Road

adi

^^ alea sunt transeele despre care e vorba in proiect ?

Ionut

Da, sunt foarte adanci. Se pot observa oamenii cat de mici sunt in comparatie.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Si ultima ca sa intelegeti marimea.



Chiar daca in imagini e soare, cand va fi gata filmarea o sa vedeti cum ploua.
Se lucreaza bine insa lotul mai are probleme ce trebuiesc remediate inainte de deschiderea circulatiei, in special trambuline. Constructorul italian si-a batut joc de tot lotul. PUNCT.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Denis

Rocklee legenda de pe Lugoj-Deva!!! :cheers: :cheers: Cel mai mult imi place lipsa comment-urilor cand isi incepe legenda fotoreportajul  :D

SB76UFO

Parca 2 trebuiau sa fie mai lungi?
"Prostia este eternă și invincibilă"

ciprebbe

#29860
1 si 3, o sa ma uit atent pe filmare. Sper pe maine sa o avem.

LE:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV


vancouver

Quote from: ciprebbe on August 22, 2016, 10:26:28 PM


Iaca drumul de ocolire de care tot vorbeam ca trebuia amenajat pe perioada inchiderii. Acum pe acolo circula camioanele constructorului. Cu o asfaltare usoara puteau fi lasate macar masinile mici pe autostrada pe toata perioada cat cei 225m erau daramati. Nu trebuie sa mai avem niciodata asa o aberatie: autostrada inchisa fara amenajarea locala a unui ocoliri, acolo unde se poate. SI AICI SE PUTEA.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

esendy

#29863
Pe ideea cu descarcarea provizorie de la Holdea (speram ca se va face), nu se poate face o descarcare provizorie pe LD4 intre viad. Branisca si dealul cu lilieci; cred ca UMB dupa ce vine AC, cu eforturi ar putea termina rapid de la Ilia la Branisca cu descarcare provizorie in DJ706A

icristian

Nu cred ca DJ706 ar putea face fata unui trafic atat de mare ca cel de pe autostrada. Gandeste-te cate accidente au loc pe dn in zona Orastie-Sibiu lot 3, pe un drum judetean cred ca ar fi prapad.
Poate doar daca ar largi drumul judetean pana la DN, dar m-as mira sa se intample asa ceva.