Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 27 Guests are viewing this topic.

alecu26

Chiar vroiam sa intreb ce mai știi de bătălia expertizelor?
Drumurile noastre POATE;

Daniel_I

Alecu, dacă sunt semnale clare că activitatea în zonă chiar începe, și se pot face poze în teren, eu pot oprii in drumul meu lângă viaduct și merg să fac poze.
Mai există o problemă. Constructorul de la Cluj e de acord cu "reporterii"?
Poate intra cineva în contact cu ei pentru a fi informați că vor fi fotografiați la lucru? Să nu mergem acolo și să avem probleme pe șantier.

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

bogdix

Quote from: alecu26 on August 15, 2016, 09:55:00 AM
Chiar vroiam sa intreb ce mai știi de bătălia expertizelor?

Nu mai ştie nimeni nimic de când cu "contestarea" de ambele părţi a expertizei celuilalt.
Tehnic vorbind, din ce am văzut eu şi din ceea ce eu cunosc, mi-e greu să cred că lucrurile sunt aşa grave cum au fost prezentate în expertiza CNADNR şi în mass-media. Dacă e să ne luăm după ce s-a scris, autostrada ar trebui să se fi surpat singură de mult. Ori rambleurile acelea stau de peste 1 an de zile, cu trafic de şantier pe ele, cu asfalt peste ele de aproape 1 an de zile care nu s-a tasat (că s-ar simţi la trecere cu autovehicul peste). Asta nu înseamnă că lucrurile sunt în regulă. Este posibil să fie nişte remedieri de făcut, dar repet, mi-e greu să cred (şi experţi tehnici atestaţi şi-au dat cu părerea în acest sens, deci cine sunt eu să-i contrazic) că situaţia este aşa cum s-a prezentat în mass-media.

În altă ordine de idei, personal, cred că dacă se pune problema deschiderii, e posibil să existe nişte înţelegeri (încă nefăcute publice) între părţi. Căci oricât şi-ar dori, Beneficiarul nu poate deschide circulaţia fără recepţie la terminarea lucrărilor, care la rândul ei nu se poate face fără închiderea neconformităţilor. Iar Antreprenorul, nu poate închide neconformităţile fără "acţiuni corective" şi implicit nu poate încasa banii pe lucrări.

Septembrie e o lună în care dacă se întâmplă ce se preconizează, putem vorbi de deschidere.

PĂRERE PERSONALĂ: Dacă la final de septembrie încă nu avem AM revizuit, AC pe expropr. suplimentare, reglementarea neconformităţilor (ce e de făcut de fiecare parte), nu se va deschide LD2 în acest an.

alecu26

Daniel....nu înțeleg despre ce vb.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Nu stiam ca exista asa ceva pentru A1 Sibiu-Pitesti:
http://cnadnr.ro/pagina.php?idg=327

Sunt acolo variantele plus niste rapoarte de progres.

NGC

^^^ Rapoartele sunt vechi, dar parca se lupta disney sa obtina altele mai noi.

dr4qul4

sunt variantele vechi, care au fost si pe forumul lor. Variantele 6 si 7 lipsesc.
Iar raportul de progres contine date din noiembrie 2015...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: teea on August 04, 2016, 10:01:31 PM
http://glasul-hd.ro/dorel-actionat-din-nou-de-data-aceasta-la-autostrada-deva-lugoj-pasajul-peste-dn-68a-nu-respecta-cerintele-de-inaltime-iar-constructorul-trebuie-sa-repare-eroarea-de-executie/

^^^

QuoteIn noaptea de marți spre miercuri, șoferul unui trailer, care avea remorcat un excavator, ar fi rămas blocat în pasaj.

QuoteCota pasajului ar fi trebuit să aibă cinci metri înălțime, iar spaniolii l-au făcut de cinci metri la un capăt și de 4,81 metri la celălalt capăt. ,,În urma verificărilor pe şantier, s-a constatat că cerinţele de gabarit de pe DN 68A, pe sub pasajul de la km 66+811, nu se încadrează în proiectul aprobat, motiv pentru care constructorul (n.r. – constructorul lotului de autostradă) a fost notificat să refacă lucrarea de relocare a DN 68A. Orice eroare de execuţie, până la recepţia finală, cade în sarcina antreprenorului, care trebuie să refacă lucrarea pe cheltuiala sa şi este direct responsabil de orice eveniment rutier", a declarat pentru ,,Glasul Hunedoarei" Alina Sabou, Specialist Relaţii Publice DRDP Timişoara.

Quote from: rocklee on August 06, 2016, 09:51:07 AM
si citeva imagini  cu pasajul de peste dn ...unde se lucra si deasupra si in interior ...AICI  NU mi sea dat voie sa FOTOGRAFIEZI DE APROATPE DUPA ACEL INCIDENT ...

[...]



Probabil te referi la incidentul cu camionul ramas blocat.

Un alt ziar vorbeste despre "refacerea" pasajului. Nu are rost sa ii dau numele pentru ca scrie prostii.

Dupa cum se vede foarte bine mai sus, se coboara nivelul DN-ului.

gruiarew

Mai niște poze:











Geotag http://www.panoramio.com/user/9011411/tags/20160815

Nu mă pricep, dar dacă se face parcare / Spațiu de servicii, ar fi păcat să nu se tragă p bretea până la DN. Oricum e săpat și rupt pe acolo.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#29710
Quote from: gruiarew on August 15, 2016, 03:19:29 PM
Nu mă pricep, dar dacă se face parcare / Spațiu de servicii, ar fi păcat să nu se tragă p bretea până la DN. Oricum e săpat și rupt pe acolo.

Am discutat asta acum cateva luni, in eventualitatea ca nu se face nimic la Holdea. Probabil nu e asa usor cum pare pt ca n-au acord de mediu :)

Quest

#29711
Quote from: bogdix on August 15, 2016, 09:23:18 AM
...
(n.b. despre AM revizuit ptr LD2 dar context cred valabil si ptr LD3, cu impact asupra descarcarii de la Holdea)

- Acordul de Mediu încă nu s-a revizuit (e adevărat că s-a transmis acel Studiu de Evaluare Adecvată - SEA şi urmează să fie supus în perioada următoare CAT-urilor de la ANRM-urile locale). Mai este etapa Raportului de Impact asupra Mediului (RIM), care trebuie să conţină concluziile din SEA şi care se poate depune după avizările SEA în CAT-urile ANRM Hunedoara şi Timiş. Riscuri: la şedinţele CAT s-ar putea ca unele ONG-uri "animalifere" să "încurce" lucrurile, în sensul că aprobările să fie tergiversate de posibile cerinţe suplimentare ale ONG-urilor;

Ionut, API ar putea obtine din partea Companiei ce anume cer suplimentar aceste ONGuri la sedintel CAT ? La o adica, s-ar putea ca pe baza unei expertize in mediu pe care API la rindul sau s-o dobindeasca, poate constatam ca ONGurile animalifere au cereri nerealiste facute doar ptr a se baga in seama.
Si tu si eu si Bogdix si Alecu si Gruiarew si Vancouver si Cristi5 si Frunzaverde si Dorum si Bridge si Ciprebbe si Eurocopter si Akamanah si Adiarc si multi altii cu totii facem parte din societatea civila. De ce punctele de vedere ale ONGurile animalifere ar prevala fata de punctele noastre de vedere ?
Common sense will get you far !

gruiarew

Deși e cam târziu pentru rute alternative, am zis să mai fac o încercare. Am ales Ilia - Șoimuș pe DJ și Cunța - Sibiu prin Doștat - Presaca - Alămor - Ocna Sibiului (mulțumesc adiarc de pont). Poate ar merita să fie trecute pe harta calității drumului cel puțin DJ-ul de la Ilia la Șoimuș. De la Doștat la Presaca e cam prea mult numele de DJ, dar ca pistă de biciclete ar fi excelent :D. Pentru cine are timp, e mai gură-cască și s-a săturat de Săliște - Cunța pe DN, poate merită să dea o raită. E destul de frumos, chiar dacă unele porțiuni de drum îs chiar nasoale. Am cam măcelărit liniile continue, dar în unele cazuri chiar nu am avut de ales.

Filmul complet: https://www.youtube.com/playlist?list=PLALG3Shzus5Q77pTvzTw5oE0g6h6zpmSy
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

^ Puteti adauga aici calitatea drumurilor judetene sau comunale pe care ati fost:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1755dt_k9a3zJazxYfRzuSo33Dq4NwcitjWECx-emfC4

Pe OSM sigur e loc pt toate drumurile, indiferent cat de mici. Daca au loc pe harta "principala" se poate discuta pe topicul respectiv, dar pana una-alta le punem pe OSM.

yetiman

Comunicat CNADNR:

QuoteA fost emisă decizia de finanţare pentru proiectul ,,Construcţia autostrăzii Timișoara-Lugoj și variantei de ocolire a
orașului Timișoara la standard de autostradă" - Faza 1 a proiectului

Link
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu