Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

yetiman

Raportul CNADNR din iulie:

Autostrada Lugoj- Deva, Lot 2
Status fizic: 42.64% (40.95%)   ; Financiar: 30.30% (nemodificat)

Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D  suprafete suplimentare
2)  Lipsa Acordului de Mediu revizuit
3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor
4) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1.
In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire
la Proiectul de HG .
5)  Lipsa Autorizatie de constructie Sectiune E1

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3
Status fizic: 55.54% (51.48%)   ; Financiar: 49.14% (nemodificat)
Observatii:
1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km
57+700
5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit.

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4
Status fizic: 47.28% (47.12%); Financiar: 28.14% (nemodificat)
Observatii:
1)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016
2)Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brănișca.
3)  Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
In data de 06.06.2016 Ministerul Transporturilor a transmis catre C.N.A.D.N.R. S.A. observatiile Ministerului Justitiei cu privire
la Proiectul de HG .
In data de 29.06.2016 C.N.A.D.N.R. S.A. a raspuns observatiilor Ministerului Justitiei.
In data de 11.07.2016 Ministerul Transporturilor a transmis proiectul de HG semnat de catre noul Ministru al Transporturilor.
8.) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

#29341
Daca vreti sa vedeti evolutia fizica din martie pana acum (din nou, sunt datele din rapoartele publicate lunar de CNADNR)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Germany

#29342
^^

Pe LD4 s-au realizat 3 % în 5 luni?? :))))
Au construit cumva pe nisipuri-mișcătoare ??

Ar fi totuși OK dacă ar da drumu curând la Dumbrava - Margina și Holdea - Ilia!
Când spun curând, mă refer....la anu pe timpul ăsta

vancouver

Faptul ca au inaintat cu 3% pe LD4 este o mare realizare, avand in vedere ca au interdictie de a lucra aproape peste tot, neavand autorizatie de constructie. Nisipuri miscatoare sunt la nivelul politicienilor care le-au cerut anterior (in 2013-2015) sa lucreze desi n-aveau AC, punand astfel fondurile europene in pericol, nu mai vorbim ca este ilegal.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

Tabelul asta ne zice ceva: in ultimele 5 luni avansul lunar mediu a fost de 0.6% la LD4, 3.2% la LD3 si 1% la LD2. Lasand LD4 de-o parte intrucat au fost probleme cu AC-urile, in ritmul actual, la celelalte doua loturi lucrarile ar urma sa fie finalizate in 14 luni (LD3), respectiv 57 luni (LD2).  :o

clau

Si LD2 nu are AC pe E1 plus E2 tunele care trebuie licitata...

vancouver

... da, asta presupunand ca lucrarile se desfasoara liniar. Ceea ce in nici un domeniu al constructiilor, cu exceptia realizarii de prefabricate identice intr-un poligon, nu este real. Mai mult, este depaaaaaaaaarte de realitate. Procentele din anumite luni nu pot da decat o vaga ideea asupra procentelor din lunile imediat urmatoare, in sensul ca se vede sau nu o mobilizare.

Calculul este cu atat mai fals, cu cat pe nici unul din tronsoane finalizarea nu depinde exclusiv de constructori. Lipsa AC duce la stagnari pe multe zone, asa ca procentele reprezinta doar niste medii. In realitate, daca am lua doar km pe care se lucreaza efectiv, avansurile sunt mult mai mari, toate firmele fiind capabile de 5-6% pe luna.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

#29347
@yetiman a punctat corect, nici eu nu m-am referit la "putirinta" constructorilor, ci la avansul efectiv al proiectelor cu tot ce inseamna ele, inclusiv autorizatii si exproprieri. Iar 57 de luni la LD2 in integralitatea lui, chiar daca e vorba de un calcul absolut simplist, o sa vezi ca nu e departe de adevar, daca luam in calcul si problematica tunelurilor.

icristian

#29348
Eu am tinut de ceva vreme un excel cu asa ceva.

pe scurt aici:


Sau puteti vedea si excel-ul: Aici

TibiV

Quote from: adrian rosca on July 20, 2016, 12:04:59 AM
lucrarile ar urma sa fie finalizate in 14 luni (LD3), respectiv 57 luni (LD2).  :o

Nu am rabdare sa caut in urma, dar la LD2 inca nu stiu sa se fi "oficializat" scoaterea sectiunii cu tunele din contract.
Deci avannsul de 1,7% la suta se refera la tot lotul Holdea-Dumbrava, inclusiv sectiunea pe care ei de fapt nu o vor mai face.
Probabil ca in momentul in care E2 va fi eliminat oficial din contract (ca veni vorba, ce naiba mai asteapta ?...) atunci vom vedea si un mare salt in "stadiul fizic".

Poate gresesc, caz in care astept corecturile de rigoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Tibi, de ce te gandesti doar la zonele aflate in executie? Doar tinta e sa avem un LD cap-coada.

TibiV

Intru totul de acord...
Ma refeream doar la cifre. La ceea ce stim ca se face.
Procentul "anuntat" cred ca este mai mic decat cel real pentru ca numitorul fractiei nu a fost inca "ajustat".

Daca punem si tunelurile la socoteala, suntem undeva la 20% pe LD2 Dumbrava-Holdea... Suna nashpa rau... :D
Fara tuneluri, suntem probabil la 60% pe Dumbrava-Margina...

Poate gresesc, mi s-a mai spus ca sunt mult prea optimist... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Germany

Am o întrebare....și anume :

Este posibil ca pe LD2 Dumbrava - Margina să fie procentajul mult mai ridicat (exemplu 75 %) iar continuarea Margina - Holdea (tunel) să fie procentajul mult mai scăzut (exemplu 25%), întrucât rezultă media de ca. 50 %??

teocharis

poate face cineva un update succint: sunt sanse sa se deschide vreun ciot de autostrada anul asta? si daca da, care?

merci.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024