News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Cozak

Rocklee is the MAN!
Eu de la caldurica volanului am facut cateva poze.Nici sotia nu m-a ajutat ca dormea relaxata in spate cu fiica-mea.Dar Rocklee e practic un erou!
Multumim mult!
:yes:

Iceman

Pun si eu o intreare....Avand in vedere ca grinda deasupra CF este metalica nu poate forma un camp electric care ar putea transmite curent electric in grinzi??.....Este o abordare 100% sigura?.....Caci in majoritatea cazurilor am observat ca constructori prefera grinzile din beton..

Europiu

Un raspuns de fizician, nu de inginer: sigur ca va apare un camp electric intre grinda metalica si linia de tensiune. Intotdeauna. Acuma, daca acest camp electric ( = voltaj/distanta) duce si la aparitia unui curent electric, depinde de intensitatea campului si/sau conductivitatea mediului (aerului, in cazul de fata).

Ca referinta, intr-un fulger (deci in cazul unei scurgeri electrice prin aer) campurile sunt de ordinul  catorva kV/mm. Se poate face estimarea, daca stii tensiunea din cablurile respective, cat de aproape trebuie sa vii cu grinda incat sa ai strapungere... cativa milimetri... Cel mai usor de verificat in gari, cand locomotivele isi ridica colectorul, abia catre finalul procedurii are loc formarea unui mic arc.

Bun, asta nu exclude riscurile pentru cei care vor lucra atat de aproape de linia electrica, dar asta e alta poveste.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alin_simeriaveche

^^exact la asta m-am gandit si eu...mi se pare putin ciudat

yetiman

Nu cred ca e cazul sa va faceti griji. Exista poduri metalice complete si cu CF electrificata.  :)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

Podurile metalice sunt cu siguranta inpamantate temeinic... so, don't worry... orice se induce in ele se scurge la pamant...

Dominik

#29316
Imagini de pe lotul 4 Lugoj-Deva puse azi de CNADNR...

























Oare unde vor fi montate grinzile din ultimele doua poze ?
You're in Steelers Country

Europiu

Quote from: dorum on July 18, 2016, 03:09:44 PM
so, don't worry... orice se induce in ele se scurge la pamant...

Cu observatia ca, daca se intampla sa fie un om pe fir, tocmai faptul ca se scurge ar trebui sa te worry... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

  grinzile vor fi montate la unul din viaductele de la soimus ... :)

Dominik

Si cateva de pe lotul 2 Lugoj-Deva....

















You're in Steelers Country

carutasul

Imi place că insista pe rigole, cred că sunt cu dedicaţie :)

Germany

Salut la toatä lumea ! :)

Rocklee, esti genial! Multumim cä pentru...."update" :)
Hai cä încet încet, cu pasi märuntzi si cu putin noroc.... lucrurile încep sä ia formä.

Concediu pläcut Rocklee :)


dr4qul4

mi se pare mie sau rigola aceea e supradimensionata?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

fuscobal

Wow, enorma rigola aia. Se asteapta ceva ape mari acolo ?

adiarc

S-ar putea sa nu fie in zona acele bazine de retenție ,pt ploi torențiale....si atunci de asta ar putea fii asa mari......asa cred.Ma bucur ca in sfârșit apar rigolele si de data asta fac apel la CNADNR sa nu mai permită ca acestea sa fie incomplete ( cu promisiunea realizarii ulterioare ) , asa cum e cazul pe Orăștie-Sibiu lotul 3 ,unde a-ți văzut din poze anterioare ca nici acum multe podețe nu sunt conectate la rigole.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura