Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

alecu26

clar. Spargem recordurile fondurilor europene. Proiect pe 3 cicluri bugetare...la Lugoj-Deva. :))) :((((
Drumurile noastre POATE;

alin_simeriaveche


rocklee


alin_simeriaveche

Daca mergeam cu trenul erau mai multe :)

ciprebbe

#29074
Proiectul autostrăzii Lugoj-Deva suferă și el de întârzieri majore datorită lanțului birocratic de pregătire, avizare și autorizare a lucrărilor de infrastructură din România. În timp ce pe lotul 4 nu există acord de mediu și implicit autorizare de construire la 3 ani de la semnarea contractului (pe 11 din cei 22km), pe lotul 3 este nevoie de autorizarea suprafețelor de teren expropriate suplimentar și de realizarea unei descărcări temporare lângă comuna Holdea pentru acest lot de autostradă utilizabil.
Din păcate cu fiecare lună care trece fără obținerea aprobărilor menționate mai sus, scad vertiginos șansele de a avea autostradă continuă de la Sibiu la Nădlac la finele anului 2017 (neluând în calcul porțiunea tunelelor de pe Lugoj-Deva lot 2).

http://www.youtube.com/v/zjdIFFgvxkc

Si nu uitati,



Multumim tuturor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdix

Quote from: vancouver on June 28, 2016, 10:27:58 PM
@AUT_XY:
- Dumbrava-Margina maybe in december 2016, but it is not sure. No chance for august.
- Cunta-Saliste: noone is working at the moment. Minister has declared that end of september 2016 should be ready, but we, here on the forum have serious doubts.

Biggest problem for the future: the tunnels between Lugoj and Deva: nothing happend yet, not even a project. The construction of the biggest tunnel will take 2-4 years, plus 1-2 years for project, so I fear the last aprox. 16 km of A1 Lugoj-Deva will be ready not earlier than 2022.

If I may, I'd like me to be a bit more precise:
- Dumbrava - Margina is now along with Dobra - Ilia, the only two motorway sections for whom the works could be finished during 2016. Official news regarding traffic openings has not been released yet.
- "the tunnels" have travelled a long way during the last year. Now, from what I know, it seems that the Design is finished. Long story short: the two initial tunnels required by the EPA divided into three, then tunnel 2 & 3 joined in a longer tunnel no. 2 and now there are 2 sets of tunnels designed. The RNCMNR (a.k.a. CNADNR in Romanian) has to agree with the final Design and then it should go to tender. Nevertheless, there could be more obstacles in the tendering procedures, but those are not revealed yet.

My expectations have gone up since the news about Sebes-Turda (A10) motorway Construction Permits that have been finally issued yesterday for some sections that were pending for a long time.

mishu77

Multumim de filmare. Lotul 3 intre Grind si Ilia are sanse in decembrie daca continua cu mobilizarea desi cele 2 noduri sunt cele mai intarziate. Parca la ecoduct nu sa mai facut nimic, de altfel in afara de a lua pamant de umplutura de acolo altceva parca nu se misca. Lotul 4 arata bine unde sa lucrat din pacate fara folos .... Lotul 2 nu sa filmat? Cred ca ar fi cel mai de interes de vazut ca si el are sanse de deschidere si ar fi chiar cel mai util adaugand 15 km la cei existenti.

Eurocopter

#29077
Urmeaza si lotul 2 in seara asta, inca se lucreaza la filmare.  ;)

PS: gata, o gasiti pe FB.

horatiu.cosma

@Alecu, daca un proiect de o asemenea anvergura se intinde pe mai putin de doua cicluri financiare europene, inseamna ca ceva nu e in regula ;).

Beowulf

Mai oameni buni, da' cu hirtoapa aia de 200m de la Cunta-Saliste ce se mai aude? Nu de alta, dar daca ne stringem citiva si aruncam cu pietre in groapa, cred ca o acoperim mai repede decit CNADNR-ul...
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

colinb73

Mai e vreo veste de la licitatia asta, cat poate dura un studiu pt cativa km ?

Quote[367737] / 21.11.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69""
Oferte deschise in 12.12.2014: 5 oferte
Contract atribuit in 24.04.2015 conform anuntului de atribuire [187757] / 29.04.2015 catre SEARCH CORPORATION

michidush

Salut!
Poate cineva dintre voi sa ne spuna pe la ce secunda din film ar trebui sa fie seminodul de la Ohaba? Daca puteti sa faceti si o captura din film cu o schita sumara a seminodului ar fi superb. Multam!
Ma uitam la lotul 4 cu groaza....Ce se poate face cu pescaria aia? Un pod sau o umplutura si ziduri de sprijin pe aliniament?...pare destul de complicat. Am incercat sa vad in ce masura ar putea fi puse in valoare tronsoanele A si B din lotul UMB nu prea pare nimic fezabil...voi ce credeti?

ciprebbe

Lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva, respectiv secțiunea Dumbrava-Margina, este una dintre puținele porțiuni de autostradă cu șanse reale de inaugurare la sfârșitul anului 2016. Pentru ca acest lucru să devină posibil, trebuie obținută autorizarea de construire pe suprafețele expropiate suplimentar și rezolvate neînțelegerile de ordin contractual dintre constructor și beneficiar (deschiderea circulației înainte de finalizarea întegrală a contractului).
De asemenea, pentru a putea închide coridorul de autostradă dintre Sibiu și Nădlac, este necesară declanșarea cât mai rapidă a procedurii de achiziție publică pentru tunelele aferente secțiunii E2 a proiectului Lugoj-Deva lot 2, lucru care trenează de mai bine de 2 ani de zile.

http://www.youtube.com/v/rEQnxmnzSjU
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Horațiu 87

@ciprebbe, multumim pentru filmare, dar halatu', cat e halatu' ? rigolele, unde sunt rigolele ?  :o :o ca pana la minutul 4:56 nici urma de ele, iar in continuare sunt prezente doar pe partea stanga. Eu cred ca astia vor sa dea lotul in circulatie exact cum au facut si cu OS 3, apoi sa o stearga din tara. BTW, stiti cumva care e stadiul expertizei pe acest lot 2 ?

Cozak